20 червня о 18:00Вебінар: Особливості організації навчальної діяльності учнів, що мають розлади аутистичного спектру

Урок українського читання в 3 класі "«Осінь така мила» П. Тичина, «Музична поезія» В. Заславський . Вірші П. Тичини"

Про матеріал

Тема. «Осінь така мила» П. Тичина, «Музична поезія» В. Заславський . Вірші П. Тичини

Мета: розкрити красу осінньої природі за допомогою поетичного слова;

познайомити з творчістю поетів П.Тичини, О.Олеся; вчити аналізувати вірші; звернути увагу учнів на зміни в природі восени; удосконалювати навички виразного свідомого читання; навчати визначати художні засоби зображення картин природи; розвивати навички виразного читання; виховувати любов до природи.

Обладнання: підручник, ілюстрації, аудіозапис п'єси з циклу «Пори року» П. Чайковського, портрети П.Тичини, В. Заславського, репродукції картин І. І. Левітана «Осінь» і

І.С. Остроухова «Золота осінь»

Хід уроку

І Організаційний момент

Робота в колі. Психологічний настрій на урок

- Візьміть один одного за руки ­ відчуйте тепло рук ваших товаришів, подаруйте добрі слова один одному. Вам знадобиться їх підтримка і допомога. Усміхніться своєму однокласнику. Ми починаємо працювати.

ІІ Актуалізація опорних знань учнів. Повідомлення теми і завдання уроку.

1. Самовизначення теми уроку

1.1. Загадка

Ой, хто там тихо ходить гаєм,

Всі дерева роздягає,

Дощем часто моросить,

Зранку може й морозить,

Сонечком вже нас не гріє,

А холодом віє?

Цим нагадує вона,

Що за нею йде зима.

1.1.2. Бесіда про осінь, осінні місяці

- Про яку пору року йдеться? За якими ознаками ви це визначили?

- Які ви знаєте осінні місяці?

- Який зараз місяць?

- Як ви гадаєте, якою буде тема нашого уроку?

- З якими творами ми будемо знайомитись? Чого навчимося?

1.1.3. Повідомлення теми і задач уроку визначених учнями і вчителем.

- Сьогодні на уроці ми познайомимось з віршами про осінь українських поетів, які зображали картини осінньої природи у своїх творах. У нас будуть дуже цікаві завдання. Я гадаю сьогоднішній урок принесе вам немало задоволень.

1.1.3. Аудіозапис п'єси з циклу «Пори року» П. Чайковського

ІІІ. Мотивація навчальної діяльності учнів

  • 1.Бесіда про зміни в природі з приходом осені
  • 2.Інтерактивна гра «Дискусія»

1 група дітей повинні довести, що осінь – найкраща пора року, 2 група - що осінь – не найкраща пора року.

  • ІV Вивчення нового матеріалу
  • 1.Робота над віршем «Осінь така мила» с. 34

1.1 Розповідь про творчість П.Тичини

1.2. Читання вірша вчителем

1.3. Лексична робота

- Знайдіть образні вислови. Як ви їх розумієте?

1.4. Самостійне читання вірша учнями

- Розгляньте розмітку вірша і спробуйте прочитати його виразно.

1.5. Бесіда за змістом
- Як поет зобразив осінь?

- Що сказано про багатство осені?
- Який настрій поета відчули?
- Які картини осінньої природи ви собі уявили?

1.6. Читання вірша «ланцюжком»

Руханка

  • 2.Робота над текстом «Музична поезія»
  • 2.1.Самостійне читання дітьми
  • 2.2.Складання дітьми запитань за змістом прочитаного
  • 3.Робота над віршами П. Тичини с.36
  • 3.1 Підготовка до виразного читання
  • 3.2. Словникова робота
  • 3.3. Виразне читання в групах. Визначення кращих читців

4. Робота з репродукціями картин І.І. Левітана «Осінь» , І.С. Остроухова «Золота осінь»

- Красу рідної природи помічали не тільки поети, музиканти, а і художники. Поети висловлювали своє захоплення за допомогою слова, музиканти за допомогою музики, а художники показували цю красу за допомогою чарівних пензлів. Подивіться уважно і розкажіть про свої враження.

- Які почуття виникають у вас, коли дивитесь на картину І.І. Левітана «Осінь»?

- Роздивіться картину художника І.С. Остроухова «Золота осінь». Який у вас настрій від цієї картини?

Висновок: Осінь буває різною. Художнику треба правильно вибрати фарбу, щоб відтворити сонячне сяйво у золоті дерев, похмурий день, опале листя. Від цієї краси людина стає добрішою і щасливішою.

  • VІ Підсумок уроку

Робота в колі. «Подаруй золотий листочок»

  • -Діти, мені сподобалося, як ви працювали на уроці. Я дарую цей золотий листочок Наталці, за її активність на уроці. ( Наталка дякує і дарує, кому бажає, пояснюючи свій вибір. Діти продовжують гру, поки листочок не подарують вчителю.)
Перегляд файлу

Тема.  «Осінь така мила» П. Тичина, «Музична поезія» В. Заславський .  Вірші П. Тичини

 

Мета:  розкрити красу осінньої природі за допомогою поетичного слова;

познайомити з творчістю поетів П.Тичини, О.Олеся; вчити аналізувати вірші; звернути увагу учнів на зміни в природі восени; удосконалювати навички виразного свідомого читання; навчати визначати художні засоби зображення картин природи; розвивати навички виразного читання; виховувати любов до природи.

 

Обладнання: підручник, ілюстрації, аудіозапис п’єси з циклу «Пори року» П. Чайковського, портрети П.Тичини, В. Заславського, репродукції картин І. І. Левітана «Осінь» і

 І.С. Остроухова  «Золота осінь»

 

Хід уроку

І Організаційний момент

Робота в колі. Психологічний настрій на урок

     - Візьміть один одного за руки ­ відчуйте тепло рук ваших товаришів, подаруйте добрі слова один одному. Вам знадобиться їх підтримка і допомога. Усміхніться своєму однокласнику. Ми починаємо працювати.

ІІ Актуалізація опорних знань учнів. Повідомлення теми і завдання уроку.

1. Самовизначення теми уроку

1.1. Загадка

Ой, хто там тихо ходить гаєм,

Всі дерева роздягає,

Дощем часто моросить,

Зранку може й морозить, 

Сонечком вже нас не гріє,

А холодом віє?

Цим нагадує вона,

Що за нею йде зима.

 

1.1.2. Бесіда про осінь, осінні місяці

- Про яку пору року йдеться? За якими ознаками ви це визначили?

- Які ви знаєте осінні місяці?

- Який зараз місяць?

- Як ви гадаєте, якою буде тема нашого уроку?

- З якими творами ми будемо знайомитись? Чого навчимося?

 

1.1.3. Повідомлення теми і задач уроку визначених учнями і вчителем.

   - Сьогодні на уроці ми познайомимось з віршами про осінь українських  поетів, які зображали картини осінньої природи у своїх творах. У нас будуть дуже цікаві завдання. Я гадаю сьогоднішній урок принесе вам немало задоволень.

 

1.1.3. Аудіозапис п’єси з циклу «Пори року» П. Чайковського

 

ІІІ. Мотивація навчальної діяльності учнів

 

  1. Бесіда про зміни в природі з приходом осені
  2. Інтерактивна гра «Дискусія»

1 група дітей повинні довести, що осінь – найкраща пора року, 2 група - що осінь – не найкраща пора року.

 

ІV Вивчення нового матеріалу

  1. Робота над віршем «Осінь така мила» с. 34

1.1 Розповідь про творчість П.Тичини

1.2. Читання вірша вчителем

1.3.  Лексична робота

- Знайдіть образні вислови. Як ви їх розумієте?
 

1.4.  Самостійне читання вірша учнями

 - Розгляньте розмітку вірша і спробуйте прочитати його виразно.
 

  1.5. Бесіда за змістом
- Як поет зобразив осінь?

- Що сказано про багатство осені?
- Який настрій поета відчули?
- Які картини осінньої природи ви собі уявили?
 

1.6.  Читання вірша «ланцюжком»

 

Руханка

 

  1. Робота над текстом «Музична поезія»
    1.       Самостійне читання дітьми
    2.       Складання дітьми запитань за  змістом  прочитаного

 

  1. Робота над віршами П. Тичини с.36

3.1 Підготовка до виразного читання

3.2. Словникова робота

3.3. Виразне читання в групах. Визначення кращих читців

 

4. Робота з репродукціями картин  І.І. Левітана «Осінь» , І.С. Остроухова «Золота осінь»

    - Красу рідної природи помічали не тільки поети, музиканти, а і художники. Поети висловлювали своє захоплення за допомогою слова, музиканти за допомогою музики, а художники показували цю красу за допомогою чарівних пензлів. Подивіться  уважно і розкажіть про свої враження.

   - Які почуття виникають у вас, коли дивитесь  на картину І.І. Левітана «Осінь»?

- Роздивіться картину художника  І.С.  Остроухова «Золота осінь». Який у вас настрій від цієї картини?

 Висновок:  Осінь буває різною. Художнику треба правильно вибрати фарбу, щоб відтворити сонячне сяйво у золоті дерев, похмурий день, опале листя. Від цієї краси людина стає добрішою і щасливішою.

 

VІ Підсумок уроку

Робота в колі. «Подаруй золотий листочок»

  • Діти, мені сподобалося, як ви працювали на уроці. Я дарую цей золотий листочок Наталці, за її активність на уроці. ( Наталка дякує і дарує, кому бажає, пояснюючи свій вибір. Діти продовжують гру, поки листочок не подарують вчителю.)
docx
Додано
9 квітня 2018
Переглядів
365
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку