Урок Урок-закріплення набутих вмінь та навичок з модулів «Бадмінтон»,«Рінго», «Cool Games».

Про матеріал
Конспект уроку для учнів 5 класів НУШ. Урок-закріплення набутих вмінь та навичок з модулів «Бадмінтон»,«Рінго», «Cool Games».
Перегляд файлу

Конспект уроку

 з фізичної культури 5 клас НУШ

 Тема: Урок-закріплення набутих вмінь та навичок з модулів «Бадмінтон»,

«Рінго», «Cool Games».

Мета: Сприяти вихованню в учнів потребу у систематичних заняттях фізичною культурою та спортом, розвивати морально-вольові якості засобами фізичних вправ та  рухливих ігор.

Завдання уроку:

1. Ознайомити з технікою подачі відкритою та закритою стороною ракетки під час гри в бадмінтон.

2.Повторити ловіння та передачу кільця у грі рінго.

3.Сприяти розвитку координації рухів під час естафет «Cool Games»

4. Виховувати в учнів  свідоме ставлення до власного здоров’я, стимулювати бажання до всебічного фізичного розвитку, виховувати почуття колективізму та взаємодопомоги.

Наскрізні лінії: «Здоров’я і безпека», «Громадянська відповідальність».

Ключові компетентності: , інформаційно-комунікаційна, математична.

Тип уроку: Змішаний

Обладнання: Ноутбук, ракетки,волани,кільця рінго,палиці гімнастичні,фішки,булави,гімнастичні обручі, «парашут».

Місце проведення: Спортивна зала школи.

                                                       Хід уроку

№п/п

                Зміст уроку

Дозування

Організаційно-методичні вказівки

 

І. Підготовча частина уроку

   15 хв.

 

1

Організований перехід до місця занять в одну колону.

Вчитель: Пролунав уже дзвінок

                  Час почати нам урок,

                  То і ми часу не гаймо,

                 Працювати  починаймо!

Вправа «Мій настрій» - кожен учень обирає  спосіб привітання з вчителем який показує його настрій.

1 хв.

Звернути увагу на зовнішній вигляд та самопочуття.

2

Шикування.

Привітання. Повідомлення теми та завдань уроку.

30 сек.

Перевірити присутність учнів на уроці.

3

Вимірювання ЧСС

1 хв.

Звернути увагу на учнів з підвищеною ЧСС.

4

Пропоную вам переглянути відео « Техніка безпеки на уроці фізичної культури»

https://www.youtube.com/watch?v=BDoiFGQyApE

Вікторина  «Правила безпеки на уроці фізичної культури» (так чи ні)

1 Займатися фізичними вправами необхідно в спортивній формі та спортивному взутті. (так чи ні?)

2 Можна виконувати вправи на спортивному обладнанні без інструкцій з техніки безпеки вчителя. (так чи ні?)

3 При виконанні в колоні різних видів бігу та вправ необхідно тримати дистанцію. ( так чи ні?)

4 Під час спортивних ігор можна чіплятися за форму товариша, робити підніжки.( так чи ні?)

5 Урок починається та закінчується за дзвінком. (так чи ні?)

6 У разі поганого самопочуття учень повинен попередити вчителя і звернутися до медичного пункту. ( так чи ні?)

 

4 хв.

Відмічати правильні відповіді у визначений вчителем спосіб.

5

Організуючі вправи: Учні утворюють коло в середині кола лежать волани та кільця рінго, одинакова кількість.

30 сек.

Звернути увагу на одночасне виконання організуючих вправ.

6

Вправи для формування правильної постави та профілактики плоскостопості. Ходьба з воланами та кільцями на голові - звичайна; - на носках; - на п'ятках; - на зовнішній стороні ступні; - на внутрішній стороні ступні; - випадами з поворотом тулуба в однойменну сторону; - в присіді.

1 хв.

Учні рухаються хаотично. Темп середній. Спину тримати рівно.

7

Загальнорозвиваючі вправи на місці з предметами на вибір учнів.

1 хв.

Учні рухаються по колу, виконуть по одній вправі довільно.

8

Біг та його різновиди: звичайний, приставними кроками, спиною вперед, «протиходом», «змійкою», із зміною напряму.

1 хв.

Дистанція – 2-3 кроки.

9

Вправи з рівноваги з предметами.

1 хв.

Темп виконання повільний.

10

Загальнорозвивальні вправи під музичний супровід.

3 хв.

Вправи виконуються під музичний супровід.

11

Вимірювання ЧСС

1 хв.

120-130 та 140-150 уд/хв. Вимірюють пульс в положенні стоячи за 10 сек.

 

 ІІ. Основна частина уроку

25 хв.

 

1

Клас об’єднується на 3 групи:

Бадмінтон, рінго, Cool Games

1 хв.

Клас ділиться за обраними дітьми модулями.

2

Бадмінтон: відео https://youtu.be/hygetSKS8Xo

Способи тримання ракетки.

Стійка гравця в бадмінт он.

Імітація подачі відкритою стороною ракетки та закритою стороною ракетки.

Подачі відкритою стороною ракетки та закритою стороною ракетки в парах.

Подача в обруч на відстані 4 м.

Рухлива гра «Вибивний воланом в колі»

Перехід до наступного місця занять способом

«Поїзд»

 

8 хв.

4-6 р.

6-8 р.

6-8 р.

 

10-12 р.

 

12-14 р.

3 хв.

Звернути увагу за дотримання правил безпеки, а також за технікою виконання подач.

Страница 7 – Клуб любителей бадминтона БАДМКЛАБ

3

Рінго:

Стійка гравця.

Пересування по майданчику.

Хват кільця рінго.

Підкидання та ловіння кільця однією рукою.

Кидки кільця в обруч.

Підкидання та ловіння кільця однією рукою в парах.

Кидки кільця на булави,які тримає другий учень.

Самостійно учні працюють з кільцями рінго.

8 хв.

1 хв.

1 хв.

30 сек.

10-12 р.

10-12 р.

 

12-14 р.

 

1 хв.

2 хв.

Рінго - гра, в яку можуть грати як діти, так і дорослі - Спорт - це життя

 

Під час навчання техніці потрібно звертати увагу на застосування наступних її елементів в грі.

4

«Cool Games»

Естафета «Не спіши щоб, встигнути.»

Учасники штовхають повітряні кульки тенісними ракетками до маркерів (точки розвороту), (середня вікова група).

Гімнастичними  палицями (старша вікова група).

8 хв.

 

 

Cool Games - Рухливі ігри | Тест з фізичної культури – «На Урок»

Учні виконують естафету тенісними ракетками та гімнастичними палицями.

 

 

 

Звернути увагу на дотримання учнями правил техніки безпеки під час гри.

1

ІІІ. Заключна частина

5хв

 

2

Вправи з парашутом.

Підкидання воланів.

 Самостійно учні працюють з парашутом.

 

2хв

Дотримуватись дистанції.  Стежити за правильністю виконання.

3

Підведення підсумків уроку

1хв

Відзначити кращих учнів.

4

Вимірювання ЧСС

30сек

Визначити ступінь відновлення.

5

Домашнє завдання: виконати онлайн-тест:

https://naurok.com.ua/test/tehnika-bezpeki-na-urokah-fizichno-kulturi-736870.html

Прощання і організований вихід із залу.

1.30хв

Перевірити ступінь розуміння учнями домашнього завдання.

В колону по одному.

 

Підготували: Зіновій Гелета, Попик Ігор, Кацан Роман, Шарван Св’ятослав.

 

 

 

 

docx
Додав(-ла)
Гелета Зіновій
Додано
12 червня 2023
Переглядів
367
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку