Тема. Усне додавання виду 38 + 52. Розв'язування задач на 2 дії
Мета: ознайомити учнів із додаванням виду 38 + 52; формувати вміння розв'язувати задачі на дві дії; розвивати мислення, вміння формулювати висновки; виховувати інтерес до математики.
Тип уроку: урок засвоєння нових знань (урок-подорож)
Обладнання: комп'ютер, мультимедійна презентація, завдання на картках, таблиці.
Хід уроку
І. Організація класу до уроку.
-- Діти, до нас на урок завітали гості , привітайтеся, будь ласка. ( Діти повертаються до присутніх і вітаються.)
Емоційне налаштування учнів на роботу на уроці
Учитель. Подивились усі на мене,
Усміхнулися всі.
Хто готовий до роботи? (піднімають руки)
Бачу, ви всі молодці.
Як ми будемо працювати?
Учні. Дружно і активно.
Учитель. А у зошитах писати?
Діти. Охайно і красиво.
Учитель. Як же будете відповідати?
Діти. Швидко, точно, вміло.
Учитель. Тож часу не гаємо,
Учні. Беремося за діло.
– Діти, з яким настроєм ви приступаєте до роботи? - Покажіть свій настрій виразом обличчя.
– У кінці уроку ми обов'язково порівняємо, чи змінився ваш настрій?
ІІ. Мотивація навчальної діяльності.
– Я дуже хочу, щоб сьогодні ми провели цікавий і незвичайний урок. Ми з вами вирушаємо в морську подорож до країни Математики. На нашому шляху зустрічатимуться різні острови, на яких чекають нас різні завдання і де нам потрібні будуть не лише ваші знання, а й уважність. Перед нами план подорожі. А як ви думаєте, на чому ми будемо подорожувати? Звичайно, на ось цьому кораблі.
ІІІ. Актуалізація опорних знань (контроль, корекція і закріплення знань).
- Всі моряки ведуть бортові журнали. От і ми сьогодні запишемо дату нашої подорожі. Відкрийте зошити і зробіть перший запис в « бортовому журналі ». Молодці, підготували корабель, вирушаємо на острів Каліграфічний.
1. Каліграфічна хвилинка
37 50 42 10 26 8 50 53 99
- Доповніть цей ряд найбільшим двоцифровим числом.
- Запишіть ці числа в порядку спадання.
- Назвіть найменше двоцифрове число.
- Підкресліть число, в якому сума цифр дорівнює 8.
- Назвіть числа, в яких кількість десятків на один більше кількості
одиниць.
- Обведіть числа з однаковою кількістю десятків.
- Назвіть число, яке є «зайвим» у цьому ряді.
- Що ми можемо сказати про число 8?
Цікавинки про число (діти).
2. Усний рахунок
- По курсу острів Усний рахунок.
11+6 15+12
36+4 62+8
45+5 27+4
IV. Оголошення теми та мети уроку.
V. Вивчення нового матеріалу
1. Підготовча робота.
- По курсу острів Обчислювальний
Приклади 303. Письмове виконання завдання з коментуванням правил (на дошці)
2. Пояснення.
Завдання 304. Колективне опрацювання матеріалу. Таблиця на дошці.
Особливість прийому додавання для цих випадків полягає в тому, що, додавши одиниці цих двоцифрових чисел, отримаємо 10 (або 1 дес), а одиниць буде 0.
3. Первинне закріплення.
Робота в парах
Завдання 305. Учні знаходять суму 26 + 14 та пояснюють розв'язання. Перевірка.
4. Повторення алгоритму додавання двоцифрових чисел. Таблиця.
VІ. Розвиток математичних знань.
По курсу острів Задачний.
Задача 306.
Фронтальне вивчення змісту задачі. Робота в зошиті.
Приклади 308.
Взаємоперевірка.
1
Тема. Усне додавання виду 38 + 52. Розв'язування задач на 2 дії
Мета: ознайомити учнів із додаванням виду 38 + 52; формувати вміння розв'язувати задачі на дві дії; розвивати мислення, вміння формулювати висновки; виховувати інтерес до математики.
Тип уроку: урок засвоєння нових знань (урок-подорож)
Обладнання: комп’ютер, мультимедійна презентація, завдання на картках, таблиці.
Хід уроку
І. Організація класу до уроку.
-- Діти, до нас на урок завітали гості , привітайтеся, будь ласка. ( Діти повертаються до присутніх і вітаються.)
Емоційне налаштування учнів на роботу на уроці
Учитель. Подивились усі на мене,
Усміхнулися всі.
Хто готовий до роботи? (піднімають руки)
Бачу, ви всі молодці.
Як ми будемо працювати?
Учні. Дружно і активно.
Учитель. А у зошитах писати?
Діти. Охайно і красиво.
Учитель. Як же будете відповідати?
Діти. Швидко, точно, вміло.
Учитель. Тож часу не гаємо,
Учні. Беремося за діло.
– Діти, з яким настроєм ви приступаєте до роботи? - Покажіть свій настрій виразом обличчя.
– У кінці уроку ми обов’язково порівняємо, чи змінився ваш настрій?
ІІ. Мотивація навчальної діяльності.
– Я дуже хочу, щоб сьогодні ми провели цікавий і незвичайний урок. Ми з вами вирушаємо в морську подорож до країни Математики. На нашому шляху зустрічатимуться різні острови, на яких чекають нас різні завдання і де нам потрібні будуть не лише ваші знання, а й уважність. Перед нами план подорожі. А як ви думаєте, на чому ми будемо подорожувати? Звичайно, на ось цьому кораблі.
ІІІ. Актуалізація опорних знань (контроль, корекція і закріплення знань).
- Всі моряки ведуть бортові журнали. От і ми сьогодні запишемо дату нашої подорожі. Відкрийте зошити і зробіть перший запис в « бортовому журналі ». Молодці, підготували корабель, вирушаємо на острів Каліграфічний.
1. Каліграфічна хвилинка
37 50 42 10 26 8 50 53 99
- Доповніть цей ряд найбільшим двоцифровим числом.
- Запишіть ці числа в порядку спадання.
- Назвіть найменше двоцифрове число.
- Підкресліть число, в якому сума цифр дорівнює 8.
- Назвіть числа, в яких кількість десятків на один більше кількості
одиниць.
- Обведіть числа з однаковою кількістю десятків.
- Назвіть число, яке є «зайвим» у цьому ряді.
- Що ми можемо сказати про число 8?
Цікавинки про число (діти).
2. Усний рахунок
- По курсу острів Усний рахунок.
11+6 15+12
36+4 62+8
45+5 27+4
IV. Оголошення теми та мети уроку.
V. Вивчення нового матеріалу
1. Підготовча робота.
- По курсу острів Обчислювальний
Приклади 303. Письмове виконання завдання з коментуванням правил (на дошці)
2. Пояснення.
Завдання 304. Колективне опрацювання матеріалу. Таблиця на дошці.
Особливість прийому додавання для цих випадків полягає в тому, що, додавши одиниці цих двоцифрових чисел, отримаємо 10 (або 1 дес), а одиниць буде 0.
3. Первинне закріплення.
Робота в парах
Завдання 305. Учні знаходять суму 26 + 14 та пояснюють розв'язання. Перевірка.
4. Повторення алгоритму додавання двоцифрових чисел. Таблиця.
VІ. Розвиток математичних знань.
По курсу острів Задачний.
Задача 306.
Фронтальне вивчення змісту задачі. Робота в зошиті.
Приклади 308.
Взаємоперевірка.
Бесіда за запитаннями: