закріплювати знання нумерації чисел другого десятка; встановлювати співвідношення між геометричних фігур і формою предметів; формувати навички додавання і віднімання виду 11 ± 1

Про матеріал

формуванню математичної компетентності, здатністю знаходити відповідність між предметами та геометричними фігурами; розвитку логічного мислення, уваги, обґрунтування своїх дій.

Перегляд файлу

План-конспект

2 клас

 

Автор:  Шевченко Лариса Станіславівна

учитель початкових класів  вищої  категорії

КУ Сумської загальноосвітньої

щколи І-ІІІ ступенів №23, м.Суми, Сумської області

 

Тема. Співвідношення між фігурою і формою предметів. Попереднє і наступне числа. Задачі, що містять відношення «на більше» ( менше).

Мета: закріплювати знання нумерації чисел другого десятка;  встановлювати співвідношення між  геометричних фігур і формою предметів; формувати навички додавання і віднімання виду 11 ± 1, а також у випадках, пов’язаних із знанням десяткового складу чисел; удосконалювати навички табличного додавання і віднімання в межах 10; уміння розв’язувати задачі, що містять відношення «на більше, менше»; розвивати логічне мислення; виховувати самостійність.

І. Організаційний момент уроку

- Любі діти!

Всі за парти ми сідаємо,

Працювати починаємо. ( Під яким девізом будемо працювати?)

ІІ. КОНТРОЛЬ, КОРЕКЦІЯ Й ЗАКРІПЛЕННЯ ЗНАНЬ

Зошит свій я відкриваю…

  1. Хвилинка каліграфії

Дуже схожа вона на замок                  

Знизу кружечок, а зверху – гачок.
Сусідка у неї – п’ятірка завзята,
Вгадайте, як незнайомку цю звати? (2 учні,стислий аналіз)

(характеристика числа)

ІІІ. Мотивація навчальної діяльності

 Сьогодні на урок математики до нас  прикотився казковий герой…Як ви думаєте, хто це?  - Цей Колобок незвичайний, він протягом майже уроку буде зустрічатися зі звірами, які вам задаватиме різні завдання.  Ми повинні допомогти Колобку, щоб його не з їли, а для цього слід потрудитися.

IV. Актуалізація опорних знань. (Презентація)

1.Сусіди до чисел.

2. Попереднє й наступне.

3.Збери грибочки

4.Усна лічба ( повторення  компонентів)

5. Запис віршованих задач

6.Розв язування прикладів ( 6 шт.) – письмово.

 Покотився наш Колобок стежкою-доріжко по лісу, а я вас запрошую на відпочинок)

Фізкультхвилинка ( на уважність).

 Нам тут з вами затишно, хорошо, тому що ми разом, а Колобку погано одному . Давайте допоможемо знайти йому друзів.

Пильненько подивіться,визначте його форму….Які є пропозиції???

V. ОПРАЦЮВАННЯ НОВОГО МАТЕРІАЛУ

1.Геометрична хвилинка .Презентація

( квадрат, прямокутник, трикутник).

Попрацюймо колективно
І уважно, і активно!

Це завдання — особливе,
Подарунок для кмітливих!

1.Виконання завдання 1 на с. 94 підручника.

Однією з властивостей навколишніх предметів є їх форма. Форма предметів отримала узагальнене відображення в геометричних фігурах. Користуючись якими людина визначає форму предметів та їх частин.

VI. РОЗВИТОК І ЗАКРІПЛЕННЯ МАТЕМАТИЧНИХ ЗНАНЬ

Запросити Незнайку, навчити розв я зувати задачі.

Як годиться, для порядку,
Все повторимо спочатку.

1.Складання задачі за малюнком.

Виконання завдання 3 на с. 94 підручника ( усно)

Фізкультхвилинка
2.Виконання завдання 4  на с. 94 підручника ( письмово).

Повторення про властивість маси ( кг).

3.Виконання завдання  5  на с. 94  підручника ( усно).

Висновок про Незнайку

VІІ. ПІДСУМОК УРОКУ

Зробимо останній крок:
Підсумуємо урок.
— Якщо додати до числа одиницю, отримаємо наступне число. А якщо відняти одиницю? (іОтримаємо попереднє.)

 – А що значить число збільшити на … ( зменшити)?

— Що ви вчилися робити на уроці?
— Що сподобалося найбільше?

 

docx
Пов’язані теми
Математика, 2 клас, Розробки уроків
НУШ
Додано
11 квітня 2018
Переглядів
876
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку