Очікувані результати: складають схеми за виразами; вправляються в обчисленні значень виразів; впізнають геометричні фігури за певними ознаками; розвиваємо глибину мислення, логічність, широту мислення, математичне мовлення.
Матем.
Тема: Складання схем за виразами. Обчислення значень виразів.
Очікувані результати: складають схеми за виразами; вправляються в обчисленні значень виразів; впізнають геометричні фігури за певними ознаками; розвиваємо глибину мислення, логічність, широту мислення, математичне мовлення.
Хід уроку:
І. Організація класу
ІІ. МНД
Діти у мене є пазли, але вони сховані в нашому класі. Щоб дізнатися, хто сьогодні буде спостерагіти за нашими успіхами, нам потрібно скласти ті пазли, але ми ж не знаємо, де вони. Дізнаємося, якщо виконаємо три блоки завдань: 1. Повторення; 2. Вивчення нової теми; 3. Закріплення.
ІІІ. Повідомлення теми
Сьогодні ми будемо складати схеми за виразами, обчислювати значення виразів. А ще ми будемо швидко, наполегливо, старанно та успішно працювати.
ІV. АОЗ
Перш ніж розпочати нову тему, нам потрібно пригадати раніше вивчений матеріал
Що позначає число? (Кількість)
Яке число позначається цифрою 5? (5)
Назви чисел при додаванні? (Доданок, доданок, сума)
Щоб знайти невідомий доданок, потрібно (від суми відняти відомий доданок)
Колективна робота
Порахуйте від 5 до 10; від 15 до 21; від 54 до 60.
Перегляд вчителем написаного, похвала. * Обрати королеву.
Об’єднати в групи за допомогою кульок (за кольором)
Повторити правила роботи в групі
Перевірка.
Підсумок. Зосередження уваги.
Також вчитель звертає увагу на те, яка цирфа зустрічалася найчастіше в першому блоці завдань. Так, це цифра 3. Отже частина наших пазлів знаходиться в шафі під номер …. Яким? Так, №3.
Діти шукають пазли й віддають вчителю.
Аутотренінг
Нагадування теми уроку.
V. Вивчення нової теми
Вчитель пояснює складання схеми до виразу 5+1, 4-3.
Виконати завдання на картках: обчислити, скласти схеми до виразів. Перевірка. Колективна робота над помилками.
Діти, відповіді на картках дорівнюють 7 і 5. Якщо ви від більшого числа віднімете більше, то дізнаєтеся де інша частина пазлів.
(Інша частина пазлів в асистента вчителя.)
VІ. Закріплення
С. 47, № 4, перші два стовпчики виконують колективно, наступні два – самостійно. Перевіряють консультанти.
За допомогою двох ручок (олівців) на парті складіть квадрат.
Діти, а третя частина пазлів у портфелі того, в чиєму імені 5 літер і є літера «е». (Сурен)
VІІ. Підсумок, рефлексія, зв’язок з життям (на розсуд вчителя).
Діти складають пазли. То хто ж був у нас постійним гостем не лише сьогодні, а й протягом всього тижня? Так, це наша Краплинка.
Краплинка на пазли
Робота в групах
Самостійна робота. Картка.