НУШ. Конспект уроку математики. Тема "Складання схем за виразами. Обчислення значень виразів."

Про матеріал

Очікувані результати: складають схеми за виразами; вправляються в обчисленні значень виразів; впізнають геометричні фігури за певними ознаками; розвиваємо глибину мислення, логічність, широту мислення, математичне мовлення.

Перегляд файлу

Матем.

Тема: Складання схем за виразами. Обчислення значень виразів.

Очікувані результати: складають схеми за виразами; вправляються в обчисленні значень виразів; впізнають геометричні фігури за певними ознаками; розвиваємо глибину мислення, логічність, широту мислення, математичне мовлення.

 

Хід уроку:

І. Організація класу

ІІ. МНД

Діти у мене є пазли, але вони сховані в нашому класі. Щоб дізнатися, хто сьогодні буде спостерагіти за нашими успіхами, нам потрібно скласти ті пазли, але ми ж не знаємо, де вони. Дізнаємося, якщо виконаємо три блоки завдань: 1. Повторення; 2. Вивчення нової теми; 3. Закріплення.

ІІІ. Повідомлення теми

Сьогодні ми будемо складати схеми за виразами, обчислювати значення виразів. А ще ми будемо швидко, наполегливо, старанно та успішно працювати.

ІV. АОЗ

Перш ніж розпочати нову тему, нам потрібно пригадати раніше вивчений матеріал

  1. Бліц-опитування

Що позначає число? (Кількість)

Яке число позначається цифрою 5? (5)

Назви чисел при додаванні? (Доданок, доданок, сума)

Щоб знайти невідомий доданок, потрібно (від суми відняти відомий доданок)

  1. Усний рахунок

Колективна робота

Порахуйте від 5 до 10;  від 15 до 21;  від 54 до 60.

  1. Каліграфічна хвилинка. Цифра 3.

Перегляд вчителем написаного, похвала. * Обрати королеву.

  1. Робота в групах з картками

Обєднати в групи за допомогою кульок (за кольором)

Повторити правила роботи в групі

Перевірка.

Підсумок. Зосередження уваги.

Також вчитель звертає увагу на те, яка цирфа зустрічалася найчастіше в першому блоці завдань. Так, це цифра 3. Отже частина наших пазлів знаходиться в шафі під номер …. Яким? Так, №3.

Діти шукають  пазли й віддають вчителю.

Аутотренінг

Нагадування теми уроку.

V. Вивчення нової теми

  1. Пояснення вчителя.

Вчитель пояснює складання схеми до виразу 5+1, 4-3.

  1. Робота біля дошки. Учні складають схеми до запропонованих виразів. Перевірка.
  2. Фізкультхвилинка
  3. См р. Картка

Виконати завдання на картках: обчислити, скласти схеми до виразів. Перевірка. Колективна робота над помилками.

Діти, відповіді на картках дорівнюють 7 і 5. Якщо ви від більшого числа віднімете більше, то дізнаєтеся де інша частина пазлів.

(Інша частина пазлів в асистента вчителя.)

VІ. Закріплення

  1. Робота з підручником

С. 47, № 4, перші два стовпчики виконують колективно, наступні два – самостійно. Перевіряють консультанти.

  1. Фізкультхвилинка для очей
  2. Робота в зошиті з друкованою основою **
  3. Завдання на логіку

За допомогою двох ручок (олівців) на парті складіть квадрат.

  1. Колективне розв’язування задачі за схемою (схема на дошці)
  2. Робата в парах. Вчитель пропонує іншу схему, учні – працюють самостійно. Первірка, вербальне оцінювання.

Діти, а третя частина пазлів у портфелі того, в чиєму імені 5 літер і є літера «е». (Сурен)

VІІ. Підсумок, рефлексія, зв’язок з життям (на розсуд вчителя).

Діти складають пазли. То хто ж був у нас постійним гостем не лише сьогодні, а й протягом всього тижня? Так, це наша Краплинка.

 

 

 

Краплинка на пазли

 

 

 

 

 

Робота в групах

Самостійна робота. Картка.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Пов’язані теми
Математика, 1 клас, Розробки уроків
НУШ
Інкл
Додано
29 листопада 2018
Переглядів
3609
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку