Урок узагальнення "Давня Греція та її сусіди"

Про матеріал
Урок підготовлений для систематизації, узагальнення та закріпити знання учнів з теми; сприяти розвитку учнів аналізувати, співвідносити історичний матеріал; володіти термінологією та хронологією; перевірити рівень набутих умінь і сформованих навичок; оцінити рівень навчальних досягнень учнів з вивченої теми. До підручника Всесвітня історія.Історія України І. Щупак, 2023 р.
Перегляд файлу

Предмет: Всесвітня історія

Клас: 6

Урок узагальнення «Давня Греція та її сусіди»

 

Мета: систематизувати, узагальнити та закріпити знання учнів з теми; сприяти розвитку учнів аналізувати, співвідносити історичний матеріал; володіти термінологією та хронологією; перевірити рівень набутих умінь і сформованих навичок; оцінити рівень навчальних досягнень учнів з вивченої теми.

Тип уроку: урок узагальнення та систематизації знань.

Обладнання уроку: підручник, картки із завданнями.

 

Хід уроку

 

І. Організаційний момент

Учитель повідомляє тему та мету уроку. Роз’яснює умови виконання роботи. Відповідає на запитання, які виникли в учнів стосовно правил виконання роботи.

ІІ. Виконання завдань

               Б. 2) Г.    3) В. 4) В.    5) Б. 6) В.

8. Цар Леонід

9. 1- Г, 2 - В, 3 – А, 4 – Б.

10. 1 – В, 2 – А, 3 – Д, 4 – Б.

ІІІ. Домашнє завдання

Повторити пройдений матеріал

 

Урок контролю і корекції навчальних досягнень учнів із розділу «Давня Греція та її сусіди» (частина перша)

І рівень (0,5 бали)

1. Як стародавні греки називали свою країну?

А) Месопотамія  Б) Еллада  В) Іонія  Г) Пелопоннес

2. Головою племені в Давній Греції називали:

А) цар    Б) фараон  В) султан  Г) басилевк

3. Місце, місто, країна, переселенці з якої заснували колонії в інших країнах – це:

А) колонія    Б) посіл  В) метрополія Г) демос

4. За правління якого царя були закладені основи афінської демократії:

А) Олександра Македонського    Б) Дарія І     В) Солона    Г) Перікла

5. Марафонська битва відбулася:

А) 450 р. до н.е.  Б) 490 р. до н.е. В) 502 р. до н.е. Г) 590 р. до н.е.

6. Час розквіту та могутності Афін в період правління Перікла називають:

А) «Срібний вік»     Б) «Бронзовий вік»   В) «Золотий вік» Г) «Мідний вік»

ІІ рівень (2 бали)

7. Дайте визначення поняттям: демократія, поліс.

8. Про кого йде мова: Спартанський цар, очолив об’єднане військо кількох грецьких міст. Протистояв 200-тисячному перському війські у Фермопільській ущелині. На слова перського царя здатися відповів: «Прийди і візьми!»

_________________________________________________________________________

ІІІ рівень (4 бали)

9. Встановіть відповідність між датою та подією в Персько-грецькій війні:

1

490 р. до н.е.

А

Битва біля м. Платеї

2

480 р. до н.е.

Б

Остаточна перемога греків над персами

3

479 р. до н.е.

В

Битва в Марафонській долині

4

449 р. до н.е.

Г

Саламінська витва

10. Встановіть відповідність між терміном та його значенням:

1

Реформа

А

Політичний режим, за якого влада підконтрольна невеликій групі найбагатших осіб.

2

Олігархія

Б

Поселення людей, що переселилися з іншої країни або поселення (міста)

3

Демократія

В

Здійснювані владою зміни, перетворення в різних сферах життя суспільства

4

Колонія

Г

Місце, місто, країна, переселенці з якої заснували колонії в інших країнах

 

 

Д

Політичний режим, за якого участь в управлінні державою  бере народ безпосередньо або через виборних представників

ІІІ рівень (3 бали)

11. Дайте розгорнуту відповідь (на вибір): 1) Піднесення Афінської демократії за Перікла; 2) Діяльність Александра Македонського; 3) Реформи Солона та Клісфена.

 

docx
Додав(-ла)
Капко Дмитро
До підручника
Історія України (Вступ до історії) 5 клас (Власов В.С.)
Додано
13 січня
Переглядів
697
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку