Завдання для учнів з ООП (інтелектуальні порушення), інтегрований курс "Досліджуємо історію і суспільство" 5 клас, І семестр

Про матеріал
Завдання для учнів з ООП (інтелектуальні порушення), інтегрований курс "Досліджуємо історію і суспільство" 5 клас, І семестр. За модельною навчальною програмою і підручником авт. О.Пометун, Т.Ремех, Ю.Малієнко, П.Мороз.
Перегляд файлу

Тема «Історія як минуле людини і суспільства»

Привіт, друже!

Давай згадаємо, про що ти дізнався на минулому уроці?

Отже, завдання №1.

До людських спільнот належать: _______________________________

 

Обери з переліку 3 варіанти і впиши їх у рядок.

Варіанти: сім’я,  зграя, громада села, народ України, парк, вулиця.

 

Завдання №2.

З’єднай лініями поняття та його визначення.

Людина яка досліджує минуле

Наука про минуле людства

Історичний твір із хронологічним описом подій

 

 

ІСТОРІЯ

ІСТОРИК

ЛІТОПИС

 

 

 

 

 

Оцінка ___________________

 

Завдання на урок «Історичний час»:

  1. Постав числа від найменшого до найбільшого:

988, 60, 15, 115, 1990, 2023

____________________________________________________________

  1. Напиши число, місяць і рік свого народження: _______________________________________________________
  2. Скільки років має десятиліття -______________, століття - ___________, тисячоліття - ______________.

Оцінка ___________________

Тема «Хронологія. Відлік історичного часу»

Напиши своє прізвище та ім’я__________________________________

1. Підпиши роботу «Хронологія»    ______________________________

 

2. Прочитай речення:  Хронологія наука про час.

 

3. Допиши слова:

 Х__________________  Н________________ П________ Ч_________

 

 4. Постав під синьою рисочкою дату уроку а під червоною дату свого народження (число, місяць, рік):

_____________________|_______________|_____________________

                       _________________         _________________

 

 

5. Постав  дати у хронологічній послідовності – від найдавнішої до сьогодення:

1990 р.,         2023 р.,          2012 р.,          998 р.,           1640 р.

____________________________________________________________

 

СПРАВИВСЯ ІЗ ЗАВДАННЯМ?  МОЛОДЕЦЬ !

 

Оцінка ______

 

 

 

 

Напиши своє прізвище та ім’я__________________________________

1. Прочитай:  «Наша ера бере свій початок від дати народження Ісуса Христа. Отже, зараз 2023 рік від Різдва Христового, 2023 рік нашої ери».

 

2. Допиши, використовуючи інформацію із речення   

 Наша е_______  починається від народження І_________  Х________

3. Переклади римські цифри

І ____,   ІІІ _____,   V______,  Х _____.

 

4. Століття це - _____ років,   десятиліття це - ___ років, тисячоліття це _______ років.

 

 

Оцінка ______

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Тема «Географічний та історичний простір»

Привіт! Давай попрацюємо!

Привіт! Як настрій? Намалюй смайлик,

який відповідає твоєму настрою:

 

  1. Які правила дружньої поведінки людини до природи ти можеш запропонувати?

Виклади свої думки використовуючи підказку.

_________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

_______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

  1. Виконай завдання на контурній карті:

-         Познач кордони України

-         Знайди та познач столицю – місто Київ, обласний центр - Полтава

-         Підпиши назви країн-сусідів України

-         Знайди і підпиши річку Дніпро

контурна карта україни

 

Тема «Історична мапа. Географічні назви»

Добрий день!

Завдання 1. Підпиши назви зображених об’єктів:

 

_____________________________________________________________________________________

ДЕРЖАВНІ СИМВОЛИ УКРАЇНИ

 

_____________________________________________________________________________________

  1. Напиши, якщо знаєш:

Столиця України ____________________________________________________

Обласний центр твоєї області _________________________________________

Назва твого села ____________________________________________________

Як позначають на карті:

-         місця битв   -  

 

-         міста -

 

-         рух військ або народів -

 

 

-         кордони держав -

Тема: «Джерела інформації  та їх види. Історичні джерела»

 

Привіт! Як настрій? Намалюй смайлик,

який відповідає твоєму настрою:

 

  1. Доповни речення:

«Новини в Україні я дізнаюся  з ______________________________________»

(Інтернету, газети, вікна, зошита, радіо, концерту)

2.Фейк це: правда, вигадка, історична подія. (підкресли 1 правильну відповідь)

 

  1. Розфарбуй малюнки, потім обведи синім кольором речові історичні джерела, червоним кольором – письмові.

 

Стокова ілюстрація Мальований Паперовий Пергамент Папірус З Пером І Зіркою  Магічний Символ Талісман Античний Стиль Бохо Векторна Ілюстрація Ескізу  Карак — Завантажте зображення зараз - iStock Векторный рисунок корона - 75 фотоГлиняная табличка из Энкоми, Кипр               Открытая Книга Рисунок Стоковый Вектор | Роялти-Фри | FreeImages 

 

           Меч картинки для детей - 30 фото                   Розмальовка Амфора Emoji | Розмальовки для дітей друк онлайн                          Картинки замків для срисовки (27 фото) | #ТЕГ

Узагальнення з розділу «Джерела інформації. Історичні джерела»

 

Привіт! Увага, твоє завдання на цей урок:

  1. Підпиши ілюстрації:

 

                         Краєзнавчий музей планують зробити доступним для людей з інвалідністю за  1,5 млн грн / Полтавщина

 

_________________                             ______________________________

 

Рисунок археолог детский (40 фото) » рисунки для срисовки на Газ-квас.ком       

 

____________________________             ____________________________________________

 

 

  1. Постав  дати у хронологічній послідовності – від найдавнішої до сьогодення:

1980 р.,       2022 р.,       2012 р.,       998 р.,       1640 р.,      1199 р.

 

 

 

 

  1. З’єднай лініями поняття та його визначення.

точний час історичної події

місце де зберігають історичні пам’ятки

все те, що допомагає вивчати історію

МУЗЕЙ

 

ДАТА

 

ІСТОРИЧНІ ДЖЕРЕЛА

 

 

 

 

 

 

 

 

Тема «Писемні історичні джерела»

 

Прізвище та ім’я _____________________________

 

  1.              Пригадай, як називають вченого, який знаходить речові історичні пам’ятки?  Обери та підкресли свій варіант:

 

   Географ                  Археолог               Біолог

 

  1. Перепиши в зошит визначення та інформацію:

Писемні джерела – це будь-які записи, документи, які розповідають про життя людей у минулому.

У давнину люди писали на глині, папірусі, пергаменті, бересті, дерев’яних дощечках.

Писемність виникла 5 тисяч років тому.

Папір винайшли в Китаї.

  1.         Що ти бачиш на малюнках, підпиши їх:

 Pin on БИБЛИОТЕКА___________________________________________________________

 

Музей рисунок - 34 фото______________________________________________________

 

Українська абетка — Вікіпедія     ________________________________________________________________

Порахуй, скільки літер в українській абетці, запиши це число __________________

 

Оцінка __________________

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Тема «Історичні події і процеси. Історичні діячі»

Прізвище _________________________  Ім’я _____________________________

  1. З’єднай лініями поняття і визначення: (3 бали)

 

 

    

                                                        

 

 

 

 

 

 

 

 

  1. Спробуй впізнати історичних діячів за допомогою довідки під фото, підпиши їх: (3 бали)

 

        Березневі статті”: Хмельницький шукав союзника, а не правителя. Фото            Грушевський Михайло Сергійович — Вікіпедія

 

__________________       _____________________          _____________________

 

Михайло Грушевський – видатний український історик та державний діяч.

 

Богдан Хмельницький - Гетьман війська Запорозького, створив Українську козацьку державу.

 

Тарас Шевченко - український поет, живописець, громадський діяч.

 

  1. Підпиши історичні джерела:  (2 бали)

 

 Монети часів України-Русі. Про що розповів «Городницький скарб»?                   5 сучасних археологічних відкриттів — Золоте місто Аменхотепа III, табір  хрестоносців та інші / NV

____________________________                _____________________________

 

        Лучшие книги по DevOps : Rebrain | Блог                  Кожна археологічна знахідка має велике значення  _____________________________          ___________________________

 

 

  1. Доповни біографію діяча використовуючи довідку:        (2 бали)

«Князь Київської Русі Володимир Святославович, названий за свою діяльність _________________, народився у  __________ році, він був сином князя _________________ та онуком княгині _______________.   Об’єднав всі землі та провів реформи задля укріплення і розквіту держави. Зокрема у 988 році впровадив _____________________ як основну релігію».

 

 

 

 

 

 

Оцінка __________________

Тема: «Історичні явища і процеси. Історичні діячі»

  1. Визнач які явища зображено на малюнках.    Підпиши їх.

        Познач  v соціальні явища;   познач   +  природні явища.

20 цікавих загадок про літні явища природи    Спорт та здорове життя: навіщо потрібен спорт

 ________________________                   _________________________________

 

Аномалії, які доводять, що природа заткне за пояс будь-якого фантаста                            Природні явища – SOVA Publish

_________________________                            ___________________________

 

Навчання у школах - де в Україні найбільше школярів вчиться очно - 24  канал- Освіта                 Свято Миколая – свято української традиції - Главком

_____________________________               ________________________________

  1. З’єднай лініями поняття і визначення:

 

 

    

                                                        

 

 

 

 

 

  1. Спробуй впізнати історичних діячів за допомогою довідки під фото, підпиши їх:

Богдан Хмельницький - біографія та історичний портрет

 

 

 

 

 

 

 

_____________________________          __________________________________

 

 

Богдан Хмельницький - Гетьман війська Запорозького, створив Українську козацьку державу.

 

Тарас Шевченко - український поет, живописець, громадський діяч. Національний герой і символ України. 

 

 

Оцінка _____________________

 

 

 

 

 

 

 

 

Тема «Історичні події і процеси. Причини, приводи, результати, наслідки історичних подій»

Привіт, друже! Попрацюємо сьогодні?

Отже перше завдання:

  1. Запиши визначення до свого робочого зошита.

Історична подія це те, що відбулося з людьми в минулому, у певний час, у певному місці (подорож, відкриття, битва тощо).

Історичними діячами називають людей, чиї здобутки залишили яскравий слід у минулому і чиє життя видається цікавим нині.

 

  1. Поміркуй, яка історична подія є важливішою? Постав біля неї +

 

 

 

 

 

 

  1. Встанови відповідність, з’єднай лініями поняття і картинку:    

                                                                                         Володимир Зеленський: досьє, обіцянки, рейтинг » Слово і Діло

                                                                                       Природні явища – SOVA Publish

                                                                                             Покровська міська військова адміністрація

 

docx
Додано
14 січня
Переглядів
296
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку