Тематична 7 кл. Вступ
І рівень (кожне завдання по 0,5 бали)
1. Які організми мають не клітинну форму життя:
А) віруси б) бактерії в) гриби г) еукаріоти
2.Еукаріоти це: а) організми в клітинах яких відсутнє ядро б) організми в клітинах яких присутнє ядро в) організми в яких є ДНК або РНК
3.Виберіть приклад біологічного явища: а) Гниття листя б) поява дощу в) розвиток листків г) поява туману
4.Виберіть ознаки живих тіл: а) мають крихку будову тіла б) розпадаються на менші шматки в)можуть змінювати свій агрегатний стан г) самовідтворюються
5.Наука про живі організми це: а) екологія б) хімія в) біологія г)географія
6. Учень посадив квасолю і досліджував за який час і скільки вона виросте. Під час досліду він дотримувався всіх умов росту рослини. Який метод біологічного дослідження використовував учень? А) Спостереження б)експеримент в)моніторинг г) жодної вірної відповіді
ІІ рівень ( кожне вірне завдання 1 бал)
7. Оберіть варіант відповіді ,де у вірній послідовності вказано етапи біологічного дослідження:
А).Підготовчий етап (вибір об'єкта і предмета; визначення мети і завдань). 2. Основний етап (вибір методів дослідження, проведення досліджень). 3. Підсумковий етап (аналіз результатів; формулювання висновків)
Б). Основний етап (вибір методів дослідження, проведення досліджень). Підготовчий етап (вибір об'єкта і предмета; визначення мети і завдань). Підсумковий етап (аналіз результатів; формулювання висновків)
В).Підсумковий етап (аналіз результатів; формулювання висновків). Основний етап (вибір методів дослідження, проведення досліджень).Підготовчий етап (вибір об'єкта і предмета; визначення мети і завдань).
8. Назвіть три основоположних властивостей біологічних систем:
А)Регенерація Б)Самовідтворення В)Саморегуляція Г)Самооновлення
9. Галофіли відносять до якої групи архей? А) здатні існувати в умовах високих температур б) здатні існувати в умовах високої солоності в) здатні існувати в умовах де немає кисню
ІІІ рівень ( кожне вірне завдання по 1,5 бали)
10. Установіть відповідність між формою бактерії і її назвою:
А)Спірили б) вібріони в) коки г) бацили
1 2 3 4
11. Розгляньте малюнок. Установіть відповідність між складовими віруса і їх назвою.
А) Капсид
Б) Серцевина
В) Антигени
Г) Ліпопротеїновий шар 1
IVрівень (вірна відповідь 3 бали)
12 Яке значення вірусів, бактерій та архей для людини?