Узагальнення з всесвітньої історії:
«Європа та Америка в першій половині ХІХ ст. Доба обєднання та модернізації суспільства»
І рівень
А) «весна народів» Б) «славна революція» В) «відлига» Г) «пробудження націй»
2. Про кого йдеться у вислові французького діяча Талейрана Перігора «Вони так і нічого не навчились!»
А) династію Габсбургів Б) династію Бурбонів В) династію Романових Г) Орлеанська династія
3. Повстання декабристів у 1825 р. відбувся у :
А) Британській імперії Б) Австрійській імперії В) Російській імперії Г) Латинській Америці
4. У боротьбі за обєднання німецьких земель виграла:
А) Прусія Б) Баден В) Австрія Г) Швейцарський союз
5. Представники робітничого руху у Великобританії, метою якого було знищення та завдання шкоди машинному виробництву на заводах та фабриках це:
А) чартисти Б) лудити В) червоносорочинці Г) десиденти
6. Лідером боротьби південноамериканських колоній за незалежність від Іспанії був:
А) Авраам Лінкольн Б) Джузеппе Мадзінні В) Сімон Болівар Г) Хуан Перон
ІІ рівень
7. Про яку історичну постать та країну йдеться у тексті:
«Вона посідала трон недосвідченною дівчиною, але стала символом найвищого піднесення та могутності країни. Поступово стали виявлятися такі риси характеру як наполегливість та владність. Вона високо цінувала свої права і нікому не дозволяла зазіхати на них. Королева не конфліктувала з парламентом і не зазіхала на його повновадження. Але всі премєр-міністри починали свої листи до неї словами «Смиренно виконуючи свій обовязок» і робили свої доповіді стоячи. Держава за її правління стала найбільшою колоніальною імперією у світі.»
8. Підпишіть історичні постаті
1 2 3 4
ІІІ рівень
9. Дайте визначення поняттям:
Конституція______________________________________________________________________
«Перлина колоній Британської корони»_______________________________________________
Ку-клукс-клан_____________________________________________________________________
Плантаційне землеробство_________________________________________________________
10. Для яких країн характерні зображення із суспільно-політичного життя середини ХІХ ст.?
ІV рівень
11. Порівняйте процес обєднання Італії та Німеччини. У чому ви вбачаєте спільність та відмінність? Відповідь обгрунтуйте!