Урок: "Узагальнення і систематизація знань учнів із розділу «Частини мови». Робота в зошитах. Перевірка предметних компетентностей."

Про матеріал
Підручник: Українська мова та читання : Підручник для 2 класу ЗЗСО (у 2-х частинах) : Частина 1 // К. І. Пономарьова. — К. :УОВЦ «Оріон», 2019. — 144 с. : іл.
Перегляд файлу

Тема: Узагальнення і систематизація знань учнів із розділу «Частини мови». Робота в зошитах. Перевірка предметних компетентностей.

Мета: навчати учнів складати розповідь за ілюстрацією; формувати вміння відповідати на питання повною відповіддю; розвивати зв’язне мовлення учнів, формувати  вміння  будувати  логічні  висловлювання; активізувати  словниковий  запас учнів; виховувати спостережливість, інтерес до матеріалу, що вивчається.

Обладнання. Компю’тер, мультимедійна дошка, презентація, відеоролик, плакати.

Хід уроку

  1.                Організація початку уроку.
  •                   Відкрийте зошит та запишіть сьогоднішнє число, класна робота.
  1.             Актуалізація початку урок.
  1.               Каліграфічна хвилинка.
  •                   Вирівняйте спини та сядьте рівно. Зараз ми будемо писати каліграфічну хвилинку.

1.1. Демострація букви.

  •                   Сьогодні ми пропишемо літеру М. Ось так виглядає велика та мала прописні літери М.

1.2. Пояснення з яких елементів вона складається.

  •                   Ця літера складається з прямих похилих ліній із заокругленнями унизу.

1.3. Письмо у зошиті.

  •                   А тепер візьміть ручку та пропишіть у зошиті половину рядка  велику та малу літеру М окремо, а останню половину з’єднуючи.
  •                   Наступний рядок запишемо слова. Знайдіть з них прикметники та іменники. Підкресліть прикметники хвилястою, а іменники звичайною лінією.

1.4. Робота з реченням.

  •                   Складемо речення використовуючи ці слова.
  •                   Запишемо його.

III.  Повідомлення теми і мети уроку.

— Сьогодні ми будемо виконувати завдання в друкованому зошиті.

IV.  Робота над матеріалом уроку.

1.  Робота за ілюстраціями

— Розгляньте малюнки на сторінці 12.

Що тут зображено?

2.  Робота над завданнями.

1) Завдання 1.

- Знайдіть на малюнку предмети, назви яких відповідають на подані питання( хто? Що?) Запишіть їх. (Хто: хлопчик, дівчинка, собака, кіт; Що: дім, квіти, сонце, пляшка, дерево)

2) Завдання 2.

- Придумайте клички тваринам, зображеним на малюнку. Запишіть їх. (Шарик, Пончик, Сніжок, Пума)

3) Завдання 3.

- Запишіть дієслова, якими можна розказати, що робить кожна зображена на малюнку дитина для свого улюбленця. (Грається, дресирує, годує, напуває)

4) Завдання 4.

- Опишіть зображеного на малюнку котика, використовуючи слова, протилежні за значенням до поданих у довідці. ( Котик білий, гарненький, лагідний.)

Фізкультхвилинка

5) Завдання 5.

- Підкресліть слова, близькі за значенням до назви тварин, яку дресирує хлопчик. (Собака, тварина, пес, цуцик)

6) Завдання 6.

- Користуючись малюнком, запишіть по одному слову в кожну колонку таблиці. (Іменник: собака; Прикметник: рудий; Дієслово: грається;)

7) Завдання 7.

- Запишіть слово – назву предметів, яких на малюнку багато. Зміни це слово так, щоб воно означало один предмет. ( Багато: квіти, вікна; Один: квітка, вікно;)

8) Завдання 8.

- Користуючись малюнком, утворіть і запишіть сполучення слів за поданими питаннями. ( Хлопчик веселий)

9) Завдання 9.

- Користуючись малюнком, уставить пропущене слово. Напишіть над ним, до якої частини мови воно належить. (Зацвіли рожеві жоржини.)

10) Завдання 10.

- Доповніть речення за поданими питаннями, користуючись малюнком. (Світить яскраве сонечко.)

11) Завдання 11.

- Складіть і запишіть два речення за малюнком, використовуючи службові слова. (Надворі діти граються з тваринами. На клумбі зацвіли рожеві жоржини.)

V.  Підсумок уроку.

— Що робили на уроці?

Які частин мови згадали?

 

 

 

docx
Додано
13 березня 2020
Переглядів
603
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку