Урок літературне читання 4 клас
Тема: Узагальнення і систематизація знань учнів за розділом
« Краса і сила поетичного слова»
Мета : удосконалювати навички виразного читання віршованих творів; формувати вміння аналізувати, узагальнювати, знаходити порівняння, робити висновки з прочитаного; розвивати зв’язне мовлення учнів, образне мислення; виховувати любов до прекрасного.
Хід уроку
Уже дзвінок нам дав сигнал
Працювати час настав
Тож і ми часу не гаймо
Роботу швидше починаймо
— Сьогодні ми проведемо узагальнюючий урок літературного читання з Теми: « Краса і сила поетичного слова» . Пригадаємо твори, які вивчали в цьому розділі, зустрінемося з нашими улюбленими героями, прочитаємо улюблені вірші, опрацюємо в групах із літературними завданнями . От же наше завдання : Систематизувати і узагальнити вивчений матеріал., попрацювати в групах, декламувати улюблені вірші, будувати речення
Я сподіваюся, що сьогоднішній урок наш буде уроком радості, добра, творчості.
- А чого ви очікуєте від уроку ?
узагальнювати і систематизувати знання про віршовані твори та їх авторів;
• працювати в групах;
• Складати і будувати речення;
• виразно читати.
II. Мовленнєва розминка
Отже починаємо урок з мовленнєвої розминки
Мати просить в Саші: «Син!
Ти сходи у магазин!
Купиш сир, ситро, сирок,
І яєць один лоток,
М’яса, сухарів, редиски,
Сині сливи і іриски,
Ще насіння, сіль, сирок,
І смородину, синок,
Трохи сала й ковбасу!».
«Мамо, я ж не донесу!».
- Чим був здивований хлопчина? ( Мама дуже багато замовила продуктів принести із магазину, а хлопчині здалося що то дуже важко )
- Знайдіть слова які римуються Гра « Знайдіть риму»
ХОДЯТЬ ЛЕЛЕКИ ПО ЛУЗІ
ХОДЯТЬ ЛЕЛЕКИ У ТУЗІ
ЗАВТРА У ВИРІЙ ДАЛЕКИЙ
БУДУТЬ ЛЕТІТИ ЛЕЛЕКИ
Скоромовку мовить треба СКОРО
- Спочатку почнемо читати повільно. Давайте разом
- А тепер давайте прочитаємо скоромовку ЗДИВОВАНО. Так.
- А тепер давайте прочитаємо цю саму скоромовку тільки швидше ( читають)
- Пришвидшуємося тричі. МОЛОДЦІ!!! В кого так не виходить ви зможете прочитати її пізніше на наступному уроці.
Дістаньте, будь ласка цеглинки Лего
Ваше завдання :уважно прочитати слова , впізнати з якого твору ці рядки викласти з Лего це речення .
В навколосонячній мандрівці нехай щастить тобі , Земля!
III. Систематизація й узагальнення вивченого матеріалу
Пропоную об’єднатися в групи , щоб продовжити працювати далі. Будьте уважні (північ, південь, захід, схід)
Звернути увагу на правила роботи в групі
Літератори Завдання: Продовж речення
Книгознавці Завдання: Упізнай твір за ключовими словами
Пізнайки Завдання :Знайди відповідності Заповни комірки таблиці
Всезнайки Завдання Відновити послідовність подій у творі О. Олеся « Ліс восени»
Читати вірш, періодично відриваючи погляд від тексту, щоб подивитися на глядачів.
Звучить сигнал « Прямий ефір» Камера
VI. Підсумок уроку
Виставка малюнків
Рефлексія.
Вправа «Піраміда позитивних почуттів». — Побудуймо «піраміду позитивних почуттів». Учитель протягує руку долонею вверх, а учні підходять до вчителя і по черзі кладуть свої долоньки зверху, будуючи піраміду. Кажуть: «Сьогодні на уроці мені найбільше сподобалося…».
Самооцінювання « Кола самооцінювання »
Свою роботу на уроці оцінюю…
Гра «Закінчи речення».
✵ Сьогодні на уроці я вчився…
✵ Мені було цікаво…
✵ Урок завершую з… настроєм.
VII. Домашнє завдання
Досліджую медіа на с. 89 за Q-кодом
Здійснити віртуальну екскурсію до Національного музею народної архітектури та побуту України
Заповнення Таблиці активностей