Урок –узагальнення по темі «Надорганізмові біологічні системи».

Про матеріал
урок - узагальнення, на якому учні створювали лепбуки та розгадували кросенси
Перегляд файлу

Біологія 9 клас

Тема: Урок –узагальнення по темі «Надорганізмові біологічні системи».

Мета: Узальнити знання учнів про над організмові біологічні системи. Розвивати активність, критичне мислення, навички роботи в групах, вміння аналізувати і робити висновки. Виховувати дбайливе ставлення до природи; формувати екологічне мислення.

Обладнання та матеріали: підручник, зошити, кольоровий папір, клей, ножниці, фломастери, мультимедійна дошка, проектор, презентація, роздатковий матеріал.

Тип уроку: комбінований урок.

Компетентності, які формуються в учнів: уміння вчитися, спілкуватися державною мовою, комунікативна, загальнокультурна, здоров'язбережувальна, науково-природнича, екологічна грамотність.

Епіграф уроку:

Немає нічого більш впорядкованого, ніж природа.
Творіння природи досконаліше творінь мистецтва.

Цицерон

Хід уроку

І. Організаційний момент.

Привітання, налаштування позитивного настрою.

(учні поділені на групи)

Вправа. «Павутинка  побажань».

( Кожна група учнів отримують кольорові нитка, намотують собі на палець, висловлюють своє побажання однокласнику, якому і передають клубочок, той в свою чергу передає естафету наступним учням, поки всі не висловлять свою думку)

ІІ. Мотивація навчальної діяльності

Отож на сьогоднішньому уроці, ми підсумуємо здобуті знання

Запишіть число і тему уроку.

Узагальнення і систематизація знань з теми «Надорганізмові біологічні системи»

Сьогоднішньою нашою системою оцінювання є Біоси, які ви будете отримувати протягом уроку і відправлити на рахунок (конверт).

 

IІІ. Узагальнення вивченого матеріалу.

Вправа «мозковий штурм»

  1. Що вивчає наука екологія?
  2. Що таке екосистема?
  3. Як ми класифікуємо екосистеми?
  4. Назвіть екосистеми пасовищного типу.
  5. Назвіть водні екосистеми .
  6. Назвіть екосистеми лісових ландшафтів.
  7. Які екосистеми називають штучними?
  8. Що таке агроценози?
  9. Що ми відносимо до природних екосистем?
  10.  Що таке ланцюг живлення?
  11. Як утворюється трофічна сітка?
  12. Які взаємозв’язки можуть бути у екосистемах?
  13. Назвіть властивості екосистем.
  14. Назвіть приклади первинних сукцесій.
  15. Назвіть приклади вторинних сукцесій.
  16. Що таке Біосфера? Та хто розробив вчення про біосферу?
  17. Які оболонки входять до складу біосфери?

 

Ось ми і пригадали основні поняття, якими оперували під час вивчення теми.

А зараз узагальнюючи вивчений матеріал, створимо лепбук. Кожна з

 Груп отримує завдання і працює над ним, а тоді презентує.

І група. Різноманітність екосистем

 

ІІ група. Харчові зв’язки та потоки енергії в екосистемах.

 

ІІІ група. Стабільність екосистеми та пичини її порушення.

 

На отриманих знаннях спробуйте розгадати кросенс. В центрі якого головна тема. Вам необхідно скласти розповідь використовуючи кожну картинку по порядку від 1 до 8, але не забувати про те що між картинками має бути зв'язок.

 

VІ. Домашнє завдання.

Напишіть розповідь, що б ви могли зробити для того, щоб змінити екологічне становище нашої місцевості.

VІІ. Підсумки уроку.

Скажіть свою думку відносно уроку у вигляді прес-методу:

Я вважаю…

Тому, що…

Наприклад…

Отже…

Наш урок добіг кінця, і мені цікава ваша думка стосовно уроку. Оцініть свою роботу, намалювавши свій настрій на клейких папірцях,  які прикріпіть до конвертів

 

 

docx
До підручника
Біологія 9 клас (Остапченко Л.І., Балан П.Г., Поліщук В.П.)
Додано
21 лютого
Переглядів
462
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку