Підтема: В зоопарку
Мета: повторення вивчених лексичних одиниць - a zebra, a monkey, a hippo, a parrot, a snake, a bear, a tiger, a crocodile; закріплення лексики у формі Do you like…? - Yes, I do.\No, I don’t та Have you got…? - Yes, I have\No, I haven't, уведення фраз - I like\It likes… продовження формування комунікативних навичок, формування навичок монологічного та діалогічного мовлення за заданою ситуацією.
Обладнання:підручник, картки, аудіо матеріал, додаткові матеріали, клей, кольоровий папір, ножиці.
Очікуваний результат уроку: в кінці уроку учні можуть назвати тварин англійською, що вивчалися на уроці, можуть запитати та відповісти по формі: Do you like…? - Yes, I do.\No, I don’t , можуть використовувати фрази: Have you got…? - Yes, I have\No, I haven't
ХІД УРОКУ
І. ПІДГОТОВКА ДО СПРИЙНЯТТЯ ІНШОМОВНОГО МОВЛЕННЯ
Greeting.
T.: Hello, my friends! Nice to see you again! How are you? (покажіть смайл happy and sad, та запитайте малечу: Are you happy or sad (angry)?)
Ps.: Hello! We're happy!
T.: Great! Let's sing a song "Hello!" together.
Фонетична розминка
Checking homework.
Play Game
In My Zoo Bag
До уроку підготуйте маленькі фігурки тваринок, які будуть зустрічатися впродовж уроку.
Для їх презентації учитель описує (але не показує) тваринку: It is orange with black stripes. It says "r-r-r-r!" (a tiger). It is brown, it likes to climb the trees. It likes bananas (a monkey). It is brown. It likes honey and berries. It is big (a bear). It is white and black. It is like a horse. (a zebra).
Warming up
T.: Show me your hands, please! Shake them! Look! How many fingers do we have? Let's count! - рахуємо від 1 до 10 та навпаки. Покажіть тварин та прикріпіть з на дошку. повторіть назви тварин, щоб діти могли прослухати текст про них. Роздайте кожній групі учнів цифри, що відповідають кількості тварин.
Завдання дітей наступне:
- прослухати текст
- поставити цифру біля тієї тваринки, яку вони почули.
ІІ. ОСНОВНА ЧАСТИНА УРОКУ
Mingling
Розділити на 2 групи клас. Учні отримують картку (див. додаток). За певний час учні повинні знайти свою пару в своїй групі.
Учні підходять до однокласників та питають:
Have you got a turtle?
Якщо учень відповідає, що немає, тоді інший підходить
до іншого поки не знайде свою пару.
Matching Game
На дошці тварини та їжа (малюнки або написані слова). Завдання учнів знайти та співвіднести хто, що любить.
Role Play
Учні отримують малюнок будь-якої тварини. Даємо час на підготовку. Обговорюємо разом, хто та що полюбляє. А потім учні в парах обігрують за прикладом:
- Hello! Who are you?
- Hello! I am a bear (a tiger, a monkey etc.) Who are you?
- I am a bear (a tiger, a monkey etc.) I like ….
- I like ….
- I don't like …
- I don't like …
ІІІ. ЗАКЛЮЧНА ЧАСТИНА
Homework.
Підведення підсумків уроку.