Урок
Урок узагальнення та тематичного контролю по темі «Українські землі у складі Речі Посполитої в XVI – перша половина XVII ст.»
Обладнання: карта, завдання для перевірки знань.
Хід уроку
І. Організаційний момент
Привітання. Відмітити відсутніх.
ІІ. Мотивація навчальної діяльності
Повідомлення теми, мети уроку.
ІІІ. Узагальнення і систематизація знань.
Робота дітей з індивідуальними завданнями, з атласом, контурною картою.
Відповіді:
Тест 1 1- б 2- а 3- б 4- а 5- Каплиця Боїмів у Львові 6- а) 1596 - 3 б) 1569 - 2 в) 1632 - 4 г) 1574 - 1
7- І. Федоров 8- - 9- К. Острозький |
Тест 2 1 - в 2 - в 3 - б 4 - б 5 - Успенська церква, вежа Корнякта (дзвіниця) 6 - а) 1585 - 3 б) 1581 - 2 в) 1569 - 1 г) 1588 - 4
7 - К. Острозький 8 - - 9 - П. Могила |
ІV. Підсумок уроку.
Виставлення оцінок, підведення підсумку уроку.
V . Домашнє завдання
Повторити вивчений матеріал.
Додатковий матеріал
Матеріал для перевірки та корекції знань
Варіант № 1
І рівень
Вибери правильну відповідь
ІІ рівень
В останні роки життя працював в Україні (у Львові, Острозі), видав перший у східних слов’ян друкований підручник. Похований в Онуфріївському монастирі у Львові.
ІІІ рівень
Берестейська церковна унія.
Позитивні наслідки |
Негативні наслідки |
IV рівень
9) Вкажи особу зображену на світлині, дай оцінку її діяльності
Варіант № 2
І рівень
Вибери правильну відповідь
ІІ рівень
Нащадок Романа і Данила Галицьких. Народився в Турові. Йому належала третина всієї Волині, він володів понад 3040 міст і сіл у Київському, Володимирському, Білоцерківському, Богуславському, Переяславському, Канівському, черкаському староствах. Сучасні історики називають його «незабутнім патріотом вкраїнським».
ІІІ рівень
Люблінська унія
Позитивні наслідки |
Негативні наслідки |
IV рівень
9) Вкажи особу зображену на світлині, дай оцінку її діяльності