Урок узагальнення та систематизації знань по розділу: Середньовічний світ Західної Європи.

Про матеріал

Урок узагальнення та систематизації знань по розділу: Середньовічний світ Західної Європи.

  • Мета: здійснити узагальнення й тематичний контроль знань, умінь і навичок, набутих учнями впродовж вивчення розділу; удосконалювати наявні вміння й навички; виховувати шанобливе ставлення до минулого людства.

Тип уроку: узагальнення й оцінювання знань.

Обладнання: підручник, кросворди, таблиця на дошці для “Морського бою”.

Хід уроку

  • I.Організаційний момент.
  • II.Узагальнювання і оцінювання знань
  • “Розгадування кросвордів”
  • На домашнє завдання учням було задано зробити кросворд на двійних аркушах паперу (відповіді до кросворду в робочих зошитах) на основі трьох минулих параграфів. Учні обмінюються кросвордами між собою і розгадують. Після чого учитель збирає розгадані кросворди, а в кінці уроку зошити з відповідями для перевірки.

Учні мають почергово записати до відповідного стовпчика порядковий номер події, терміну чи поняття.

1. Сеньйор 2. Вирубка лісів 3 Феодалізм 4 Внутрішня колонізація 5. Монгольська навала 6. Васал мого васала не мій васал 6. Магдебурське право 7. Підмайстер 8. Бюргери 9. Панщина 10."Чорна смерть" 11. Гільдія 12 Абатство

  • Зв'язок людини і природи. Рух середньовічного населення.
  • Середньовічне європейське суспільство.
  • Світ середньовічного міста.

    Відповідь:

    • Зв'язок людини і природи. Рух середньовічного населення.
  • Середньовічне європейське суспільство.
  • Світ середньовічного міста.
    • 2, 4, 5,10
  • 1, 3 , 6 ,9, 12
  • 6, 7, 8, 11
  • Фізхвилинка для учнів. Під час якої учні виконують гімнастичні вправи для розминки шиї, спини та рук.

    Гра морський бій

    Учні об'єднуються у 2 групи.

    На шкільній дошці зображена слідуюча таблиця.

    1

    2

    3

    З

    Є. С.

    С. М.

    З - зв'язок людини і природи. Рух середньовічного населення.

    Є. С.- європейське суспільство.

    С. М - середньовічне місто.

    В порядку черги, кожна група вибирає питання (наприклад С. М 2), після чого вчитель його зачитує і відповідає дана група учнів.

    Правильні і не правильні відповіді кожної із груп записуються вчителем на таблиці. Перемагає в грі та група, яка дасть більше правильних відповідей.

    Зв'язок людини і природи. Рух середньовічного населення.

    1. До чого призвела масова вирубка лісів в Англії та Франції? ( До зменшення родючості грунтів)

    2. Що є яскравим прикладом воєнної колонізації? (Хрестові походи.)

    3. Що складало основу харчування середньовічної людини? (Їстівні дари лісу: ягоди, гриби, дичина.)

    Європейське суспільство

    1. Що таке оброк? (Частина продуктів, яку селяни віддавали феодалу. )

    2. Що мав зробити васал перед тим як отримати наділ землі? ( Визнати себе людиною сеньйора. )

    3 Що таке феодалізм? (Суспільний устрій, який передбачав відносини між селянами і феодалом.)

    Середньовічне місто

    1.Що таке статут? ( Правила, обов'язкові для всіх майстрів.)

    2.Що таке Магдебурзьке право? (Право міст на самоврядування.)

    3.Що таке гільдія? (Об'єднання купців для захисту своїх привілеїв.)

    • III.Підсумки уроку
    • Кожен учень по черзі каже чого він навчився і ділиться своїми враженнями від уроку.

    IV. Домашнє завдання. Опрацювати параграфи 8,9,11 Урок узагальнення та систематизації знань по розділу: Середньовічний світ Західної Європи.

    • Мета: здійснити узагальнення й тематичний контроль знань, умінь і навичок, набутих учнями впродовж вивчення розділу; удосконалювати наявні вміння й навички; виховувати шанобливе ставлення до минулого людства.

    Тип уроку: узагальнення й оцінювання знань.

    Обладнання: підручник, кросворди, таблиця на дошці для “Морського бою”.

    Хід уроку

    • I.Організаційний момент.
    • II.Узагальнювання і оцінювання знань
    • “Розгадування кросвордів”
    • На домашнє завдання учням було задано зробити кросворд на двійних аркушах паперу (відповіді до кросворду в робочих зошитах) на основі трьох минулих параграфів. Учні обмінюються кросвордами між собою і розгадують. Після чого учитель збирає розгадані кросворди, а в кінці уроку зошити з відповідями для перевірки.

    Учні мають почергово записати до відповідного стовпчика порядковий номер події, терміну чи поняття.

    1. Сеньйор 2. Вирубка лісів 3 Феодалізм 4 Внутрішня колонізація 5. Монгольська навала 6. Васал мого васала не мій васал 6. Магдебурське право 7. Підмайстер 8. Бюргери 9. Панщина 10."Чорна смерть" 11. Гільдія 12 Абатство

    • Зв'язок людини і природи. Рух середньовічного населення.
  • Середньовічне європейське суспільство.
  • Світ середньовічного міста.

    Відповідь:

    • Зв'язок людини і природи. Рух середньовічного населення.
  • Середньовічне європейське суспільство.
  • Світ середньовічного міста.
    • 2, 4, 5,10
  • 1, 3 , 6 ,9, 12
  • 6, 7, 8, 11
  • Фізхвилинка для учнів. Під час якої учні виконують гімнастичні вправи для розминки шиї, спини та рук.

    Гра морський бій

    Учні об'єднуються у 2 групи.

    На шкільній дошці зображена слідуюча таблиця.

    1

    2

    3

    З

    Є. С.

    С. М.

    З - зв'язок людини і природи. Рух середньовічного населення.

    Є. С.- європейське суспільство.

    С. М - середньовічне місто.

    В порядку черги, кожна група вибирає питання (наприклад С. М 2), після чого вчитель його зачитує і відповідає дана група учнів.

    Правильні і не правильні відповіді кожної із груп записуються вчителем на таблиці. Перемагає в грі та група, яка дасть більше правильних відповідей.

    Зв'язок людини і природи. Рух середньовічного населення.

    1. До чого призвела масова вирубка лісів в Англії та Франції? ( До зменшення родючості грунтів)

    2. Що є яскравим прикладом воєнної колонізації? (Хрестові походи.)

    3. Що складало основу харчування середньовічної людини? (Їстівні дари лісу: ягоди, гриби, дичина.)

    Європейське суспільство

    1. Що таке оброк? (Частина продуктів, яку селяни віддавали феодалу. )

    2. Що мав зробити васал перед тим як отримати наділ землі? ( Визнати себе людиною сеньйора. )

    3 Що таке феодалізм? (Суспільний устрій, який передбачав відносини між селянами і феодалом.)

    Середньовічне місто

    1.Що таке статут? ( Правила, обов'язкові для всіх майстрів.)

    2.Що таке Магдебурзьке право? (Право міст на самоврядування.)

    3.Що таке гільдія? (Об'єднання купців для захисту своїх привілеїв.)

    • III.Підсумки уроку
    • Кожен учень по черзі каже чого він навчився і ділиться своїми враженнями від уроку.

    IV. Домашнє завдання. Опрацювати параграфи 8,9,11

    Перегляд файлу

     

    Тип розробки. Урок узагальнення та систематизації  знань   по  розділу:  Середньовічний  світ   Західної  Європи. 

    Конспект уроку з всесвітньої  історії для 7 класу.

     

    Мета: здійснити узагальнення й тематичний контроль знань, умінь і навичок, набутих учнями впродовж вивчення розділу; удосконалювати наявні вміння й навички; виховувати шанобливе ставлення до минулого людства.

             Тип уроку: узагальнення й оцінювання знань.

    Обладнання: підручник,  кросворди,  таблиця   на  дошці  для  Морського  бою.

    Хід уроку

    1. Організаційний  момент.
    2. Узагальнювання  і  оцінювання  знань

                                   Розгадування  кросвордів

    На  домашнє  завдання  учням  було задано   зробити  кросворд  на двійних  аркушах  паперу (відповіді  до  кросворду  в  робочих  зошитах)  на  основі  трьох  минулих  параграфів. Учні    обмінюються  кросвордами між  собою    і  розгадують.  Після  чого  учитель  збирає  розгадані  кросворди,  а  в  кінці  уроку    зошити  з  відповідями  для  перевірки.

    Учні  мають почергово  записати  до відповідного  стовпчика  порядковий  номер  події,  терміну  чи  поняття.                                                                                                                           

    1.   Сеньйор           2.    Вирубка  лісів           3  Феодалізм       4  Внутрішня  колонізація       5.  Монгольська  навала            6. Васал  мого  васала  не  мій  васал           6. Магдебурське  право          7.      Підмайстер               8.  Бюргери  9. Панщина      10."Чорна смерть"      11. Гільдія             12 Абатство

     

    Зв'язок  людини  і  природи.  Рух  середньовічного  населення.

    Середньовічне  європейське  суспільство.

    Світ  середньовічного  міста.

     

     

     

     

     

                      Відповідь:

     

    Зв'язок  людини  і  природи.  Рух  середньовічного  населення.

    Середньовічне  європейське  суспільство.

    Світ  середньовічного  міста.

    2, 4, 5,10

     

     

    1, 3 , 6 ,9, 12

    6,  7,  8, 11

     

     

    Фізхвилинка  для  учнів.  Під  час  якої  учні виконують  гімнастичні  вправи  для  розминки  шиї,  спини  та  рук.

     

     

            Гра  морський  бій

     

    Учні  об’єднуються  у  2  групи. 

    На  шкільній  дошці  зображена слідуюча  таблиця.

     

     

     

    1

    2

    3

    З

     

     

     

    Є. С.

     

     

     

    С. М.

     

     

     

     

    З - зв'язок  людини  і  природи.  Рух  середньовічного  населення.

    Є. С.- європейське  суспільство.

    С. М - середньовічне  місто.

    В  порядку  черги,  кожна  група  вибирає  питання (наприклад  С. М 2),  після  чого  вчитель  його  зачитує    і  відповідає  дана  група учнів.

       Правильні  і  не  правильні  відповіді кожної  із  груп  записуються  вчителем  на  таблиці.   Перемагає  в  грі  та  група,  яка  дасть  більше  правильних  відповідей.

     

     

                 Зв'язок  людини  і  природи.  Рух  середньовічного  населення.

    1.                  До  чого  призвела  масова  вирубка  лісів  в  Англії  та  Франції?                                      ( До  зменшення  родючості грунтів)

    2.   Що  є  яскравим  прикладом  воєнної  колонізації?  (Хрестові  походи.)

    3.  Що  складало  основу  харчування  середньовічної  людини?  (Їстівні  дари  лісу:  ягоди, гриби, дичина.)

     

     

     

    Європейське  суспільство

    1.  Що  таке  оброк?  (Частина  продуктів,  яку  селяни  віддавали  феодалу. )

    2.  Що  мав  зробити  васал  перед  тим  як  отримати  наділ  землі?  ( Визнати  себе  людиною  сеньйора. )

    3  Що  таке  феодалізм?  (Суспільний  устрій,  який  передбачав  відносини  між  селянами  і феодалом.)

     

     

    Середньовічне  місто

     

    1. Що  таке  статут?  (  Правила,  обов’язкові  для  всіх  майстрів.)
    2. Що  таке   Магдебурзьке  право?  (Право  міст  на  самоврядування.)
    3. Що  таке   гільдія?  (Об’єднання  купців  для  захисту  своїх  привілеїв.)

     

    1. Підсумки уроку

    Кожен  учень  по  черзі  каже  чого  він  навчився і ділиться  своїми  враженнями  від  уроку.

    IV. Домашнє завдання.  Опрацювати  параграфи  8,9,11    

     

    docx
    Додав(-ла)
    Коляско Ігор
    Додано
    7 грудня 2018
    Переглядів
    1662
    Оцінка розробки
    Відгуки відсутні
    Безкоштовний сертифікат
    про публікацію авторської розробки
    Щоб отримати, додайте розробку

    Додати розробку