Урок узагальнення та тематичного контрою з тем: «Вступ. Періодизація першої половини ХХ ст. Розділ І ПЕРША СВІТОВА ВІЙНА. ВІЙНА ТА РЕВОЛЮЦІЇ» І ВАРІАНТ

Про матеріал
Тест №1 (Всесвітня історія 10 клас) Урок узагальнення та тематичного контрою з тем: «Вступ. Періодизація першої половини ХХ ст. Розділ І ПЕРША СВІТОВА ВІЙНА. ВІЙНА ТА РЕВОЛЮЦІЇ» Дата _______________________ Прізвище, ім’я _______________________ І ВАРІАНТ І РІВЕНЬ (0,5 бала) 1. Позначте хронологічні межі Першої світової війни А 1914 – 1917 рр. Б 1915 – 1920 рр. В 1914 – 1918 рр. В 1939 – 1945 рр.
Перегляд файлу

Тест №1 (Всесвітня історія  10 клас)

Урок  узагальнення та тематичного контрою з тем:

«Вступ. Періодизація першої половини ХХ ст. Розділ І ПЕРША СВІТОВА ВІЙНА. ВІЙНА ТА РЕВОЛЮЦІЇ»

Дата _______________________  Прізвище, ім’я _______________________

І ВАРІАНТ

І РІВЕНЬ (0,5 бала)

  1. Позначте хронологічні межі Першої світової війни

А   1914 – 1917 рр.             Б   1915 – 1920 рр.

В   1914 – 1918 рр.             В   1939 – 1945 рр.

  1. Хто був начальником генерального штабу Німеччини на початку Першої світової війни

А  А. фон Шліффен

Б   Е. Люндердоф

В  П. фон Гінденбург

Г  Г. фон Мольтке

  1. Роки Брусиловського прориву 

А   4 червня – 20 жовтня 1916 р.    

Б   4 червня – 20 вересня 1916 р.         

В   4 червня – 20 жовтня 1917р.        

Г   4 червня – 20 вересня 1917 р.

4. Як називалася єдина велика морська битва  Першої світової війни між британським    та німецьким флотами

     А    Амєнська битва

     Б    Верденська битва

     В    Ютландська битва

     Г    Лондонська битва

5. Вкажіть правильне твердження.

А   Перемогу у Першій світовій війні здобули країни Центрального блоку

Б  Росія прагнула приєднати в ході Першої світової війни Східну Галичину, Північну Буковину, Закарпаття та оволодіти чорноморськими протоками Боспор та Дарданелли

В  Після Лютневої революції в Росії Тимчасовий уряд заявив про вихід Росії із війни

Г   США вступили у війну на боці Центральних держав

6. Розташуйте події в хронологічній послідовності.

А   підписання Компєнського перемир’я

Б   Галицька битва

В   вступ у війну США

Г   битва під Верденом

                                                  ІІ РІВЕНЬ (1 бал)

7.  Установіть відповідність між термінами та визначеннями.

  1. бліцкриг
  2. тотальна війна
  3. пацифізм
  4. шовінізм

 

1

 

2

 

3

 

4

 

А   одна з агресивних форм націоналізму, для якої характерна пропаганда непереможності й винятковості своєї нації

Б    рух, спрямований проти будь-яких воєн, за повну ліквідацію озброєння

В   блискавична війна

Г   період, коли супротивник закріплюється на досягнутих рубежах, створюючи систему окопів та не ведуть активних бойових дій

Д   війна, де використовуються всі засоби для знищення противника, у тому числі мирного населення

8. Виберіть чотири правильні відповіді. Позначте твердження, що входили до «14 пунктів» В. Вільсона

  1. визволення від німецької окупації території Росії та надання їй безперешкодних можливостей для визначення політичного розвитку, національної політики і вступу до «співтовариства вільних націй»
  2. становлення нової міжнародної правової системи
  3. надання автономії народам Австро-Угорщини
  4. розпад Австро-Угорської імперії
  5. виникнення нових держав
  6. визволення і відновлення Бельгії
  7. повернення Франції Ельзасу та Лотарингії

 

ІІІ РІВЕНЬ (кожна правильна відповідь 2 бали)

9.  Коротко опишіть воєнні дії 1915 -1916 рр.

 

10. Ознайомтеся із текстом історичного джерела та дайте відповіді на

запитання.

Зі спогадів учасника Першої світової війни: «Спочатку здивування, згодом жах і, нарешті, паніка охопила війська, коли перші хмари смертельного диму окутали всю місцевість і змусили людей, задихаючись, битися в агонії. Ті, хто міг рухатися, бігли, намагаючись, більшою частиною даремно, випередити хмару хлору, яка невблаганно переслідувала їх».

  • Про яку подію йдеться у наведеному джерелі?
  • Коли вона відбулася?
  • Охарактеризуйте наслідки цієї події.

 

ІV РІВЕНЬ (3 бали)

11. Історик Олександр Шталь про результати підводної війни у книзі «Розвиток методів підводних човнів у війні 1914-1918 рр.» писав: «У роки Першої світової війни в Німеччині побудували 344 підводні човни, із яких 178 було втрачено… Субмарини потопили 5861 судно (не враховано судна тоннажем менше 100т). Найбільші втрати суден були в 1917 р. – 2734… На один загиблий (німецький) підводний човен припадало 33,78 знищених суден (держав Антанти)».

Які висновки про перебіг підводної війни можна зробити на підставі наведених даних?

Визначте роль і вплив підводної війни на загальний хід Першої світової війни

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Герасика Наталия
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
6 жовтня 2019
Переглядів
4304
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку