5 жовтня о 18:00Вебінар: Використання дитячого фольклору на уроках іноземної мови

Урок узагальнення у 6 класі на тему шкільне життя

Про матеріал
Розробка уроку узагальнення виконана у формі гри, учнів поділено на команди, в яких влни мають пройти відповідні станції із завданнями «The play station», «The Communication station», «Crossword station», «The Grammar station». В кінці уроку визначаємо команду переможця.
Перегляд файлу

1

 

План-конспект уроку у 6-му класі

25.11.2016.

Тема кроку: «Шкільне життя»

Цілі уроку:

Практичні:

  1. Навчити учнів вживати лексичні з теми одиниці на рівні питання – відповідь, речення.

Освітні:

  1. Прилучати учнів до культури мови, що вивчається.
  2. Розширювати філологічний кругозір учнів.

Розвиваючі:

  1. Розвивати мовну здогадку та мовленнєву реакцію.
  2. Розвивати уяву учнів в умовах гри / роботи в парах, групах.
  3. Розвивати естетичне сприймання дійсності.

Виховні:

  1. Виховувати почуття ввічливості у стосунках з товаришами.

Обладнання уроку: ноутбук, презентація Power Point, відео, плакат, роздруківки, роздатковий матеріал, підручник, зошит.

Тип уроку: урок узагальнення знань, умінь і навичок.

 

 

Схематичний план уроку

  1. Початок уроку: організація класу, повідомлення цілей уроку…...2 хв.
  2. Фонетична зарядка………………………………………………......3 хв.
  3. Повторення та тренування у вживанні лексичних одиниць….....16 хв.
  4. Повторення граматичного матеріалу……………………………....9 хв.
  5.  Виконання вправ на граматику…………………………………...12 хв.
  6. Завершення уроку: пояснення домашнього завдання, підсумки уроку, оцінювання учнів з коментарем …………………………………....3 хв.

Хід уроку

Етап, мета етапу, прийом

Зміст роботи

Етап 1.

Початок уроку: організація класу, повідомлення цілей уроку.

 

 

 

Етап 2.

Фонетична зарядка

 

 

 

 

 

Етап 3.

Повторення та тренування у вживанні лексичних одиниць.

 

Прийом 1:

 «The play station»

 

 

Прийом 2:

«The Communication-  station».

 

 

Прийом 3:

«Crossword station»

 

 

 

 

 

Етап 4:

Повторення граматичного матеріалу.

 

Етап 5.

Виконання вправ на граматику.

Прийом 1:

«The Grammar station».

 

Етап 6.

Завершення уроку: пояснення домашнього завдання, підсумки уроку, оцінювання учнів з коментарем.

T: Good morning, children! I am glad to see you. Today we continue our theme “School life”. And I want to organize our lesson in form of competition. I   divided you into 3 teams (Game-Fans, Winners, Super-Team). Now one member of your teams should choose one card with name of your team (додаток 1). And I will write down it on the blackboard . Let’s start our lesson.

 

T: But before starting our competition we should do a phonetic exercise:

Repeat after me:

 [u:], [u], [ʌ], [æ], [ai],[θ], [dʒ].

 [ˈmjuːzɪk], [skuːl], [bʊk], [ˈsʌbdʒɪkt], [θs], [baɪˈɒlədʒɪ].

Well done.

 

T: Let’s check words from your vocabulary.

 Which school subjects do you know?

P: Maths, English, Geography, I.T. etc.

T: Ok. And now let’s watch the movie.

    Do you remember all subjects from the movie?

P: Yes, we do.

 

T: Ok, let’s check. This task costs 5 points. I throw the ball to you and say name of subject in Ukrainian, and you should translate it into English.

 

And now one member pupil goes to the blackboard and asks one team to read and translate the words (subjects) from the cards. Other teams do the same one by one.

This task costs 5 points also.

P: “Winners” translate please … (додаток 2).

 

T: Pupils, you have got cards with crossword and you should fill it (додаток 3).

And look at the blackboard. Here is the same crossword on the poster. And the team, that will be the first will fill it on the blackboard.

The task cost 5 points also.

And you have 3 minutes for this work.

 

  T: Pupils, which modal verbs do you know?

P: can, may, should, have to, could.

T: Now let’s watch and discuss the presentation (додаток 4).

 

  1. You should fill the gaps (the last picture of presentation). You have 3 minutes. This task costs 5 points.
  2. You have got cards for translation (додаток 5). You should translate 5 sentences. This task costs 5 points.

 

  

 T: that’s excellent work. Thank you. And now let’s check your points and define the winner.

“Winners” – 20 points

“Game-Fans” – 18 points

“Super-Team” – 18 points

So “Winners” is the winner today. Each member of this team gets medal “Winner” and other pupils get medals “Active pupil” (додаток 6).

Your homework is Ex. 3. P. 61. 

Your marks for today: …

  

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Додаток 1

 

 

English

 

 

Maths

Geography

History

IT

PE

Craft

French

 

German

Art

Religion

Science

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

    

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Додаток 3

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  1. I want to my English.
  2. In my my school is the best.
  3. I don’t like History. I Maths.
  4. I study Ukrainian … .
  5. I two words.
  6. The answer is … .
  7. My of words “Geography” and “German” is very good. 
  8. English is language.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Додаток 5

  1.     Англійська мова – мій улюблений предмет. (English is my favourite lesson).
  2.     Тобі слід прочитати текст. (You should read the text).
  3.     Я можу читати англійською. (I can read in English).
  4.     Мені подобається інформатика. (I like IT).
  5.     Я ходжу до школи. (I go to school)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Додаток 6

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
До підручника
Англійська мова (6-й рік навчання) 6 клас (Карпюк О.Д.)
Додано
11 лютого
Переглядів
170
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку