Урок "Узагальнення" урок перший" Різноманітність організмів:одноклітинні"

Про матеріал
Урок з біології для дистанційного навчання ,перший урок із заключної теми курсу 6 класу "Узагальнення" у формі віртуального діалогу вчителя з дітьми, спільного перегляду відео, ілюстрацій та зворотньогог звязку у формі тестування та творчого завдання.
Перегляд файлу

Біологія 6 клас   Дистанційне навчання    Узагальнення 1

УРОК __  Узагальнення. Будова та життєдіяльність одноклітинних організмів

Мета уроку: ми повторимо  одноклітинні організми, пригадаємо разом  особливості їхнього середовища існування, будови, процесів життєдіяльності

Обладнання : підручник «Біологія» ,робочий зошит, навчальне приладдя, Інтернет-ресурси  і…ваш гарний настрій!

І. Ми з вами завершуємо  курс біології в 6 класі. Настав час повторити, і почнемо з одноклітинних організмів. Пригадаємо, що в  в слові «Одноклітинні»  є два корені-«один» та «клітина». А яким дослідником було вперш відкрито одноклітинні організми?

Як досліджують організми? Дивимося наступний слайді пригадуємо методи досліджень:

 

Зазирнемо і ми з вами в мікроскоп за цим посиланням:

 https://platfor.ma/biolog-znimaye-video-pro-mikroorganizmy-cherez-mikroskop/ Які ж організми відносяться до одноклітинних?

     *самі найменші в цій «компанії»   -це Бактерії

Пригадаємо особливості бактерій ,проглянувши це відео: https://youtu.be/6P4MinqFdyM  (2,35 хв)

Пропоную ще одне відео, в якому ви дізнаєтесь  яку роль зіграли бактерії в історії нашої планети: https://youtu.be/Rm3QBWDLX44  (5,13хв)

  • Це-одноклітинні рослини

 

 *одноклітинні  тварини

*одноклітинні гриби

Пригадаємо будову та процеси життєдіяльності цієї групи організмів

Повторимо особливості будови клітин ,проглянувши коротеньке, але дуже пізнавальне відео: https://youtu.be/wk1VQ5xG20U

 

Давайте подумаємо: А для чого ми їх вивчали? Бо вони:

*збудники багатьох захворювань

*бо кожного дня ми вживаємо в їжу продукти, яких  не було б без участі одноклітинних організмів, наприклад :

 

Квас PNG картинки скачать бесплатно

*багато з них є складовою лікарських препаратів

 Медицина в блистерной упаковке — стоковое фото

ІІІ. Залишилося перевірити, як ви засвоїли матеріал,-виконайте завдання за варіантами

Варіант 1

1. Евглена зелена пересувається за допомогою:

а) несправжніх ніжок;

б) джгутика;

в) війок;

г) членистих кінцівок.

2. Збудником малярії є:

а) плазмодій;

б) амеба;

в) комар;

г) людина.

3. Для накопичення крохмалю хламідомонада використовує:

а) скоротливі вакуолі;

б) вічко;

в) ядро;

г) хроматофор.

4. За допомогою дріжджів виробляють:

а) соняшникову олію;

б) хліб;

в) йогурт;

г) цукор.

5. Які заходи профілактики слід використовувати, щоб не захворіти на бактеріальні захворювання?

6. Яке значення для людини мають одноклітинні гриби?

Варіант 2

1. Інфузорія-туфелька пересувається за допомогою:

а) несправжніх ніжок;

б) джгутика;

в) війок;

г) членистих кінцівок.

2. Переносником малярії є:

а) плазмодій; б) амеба; б) амеба;

в) комар; г) людина.

в) комар; г) людина.

3. Для позбавлення від зайвої води в клітині хламідомонада використовує:

а) скоротливі вакуолі; б) вічко; б) вічко;

в) ядро; г) хроматофор.

4. За допомогою бактерій виробляють:

а) соняшникову олію;

б) хліб;

в) йогурт;

г) цукор.

5. Які заходи профілактики слід використовувати, щоб не захворіти на малярію?

6. Яке значення для людини мають бактерії?

ІV. Домашнє завдання

Виконати тестові завдання. Чекаю ваших відповідей! До зустрічі!

Творче завдання:

Який організм спричинив таку форму нашого спілкування?

Хто він-одноклітинний, неклітинний

багатоклітинний???         

 

До зустрічі!  Не забуваємо про дотримання правил карантину та миємо руки!!!

 

 

docx
Додано
8 квітня 2020
Переглядів
1073
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку