Урок узагальнення вивченого в 6 класі

Про матеріал
Урок можна використовувати в кінці навчального року для узагальнення та систематизації знань набутих протягом навчального року
Перегляд файлу

                                                         Математика 6 клас

                   Урок узагальнення знань « Навіщо ми вивчаємо математику»

(Урок можна провести в кінці навчального року. Учням заздалегідь роздаються питання на які вони готують невеличкі повідомлення)

Мета уроку:

 дидактична:  закріпити знання учнів з  математики, показати як на практиці можна застосовувати їх, заохочувати учнів до самостійної навчальної діяльності; 

розвивальна: розвивати цікавість учнів до математики, прагнення краще вчити предмет; здатність до творчого застосування знань;

виховна: виховувати допитливість, уважність, натхнення.

Тип уроку: формування практичних умінь та навичок.

Обладнання: комп’ютер, ілюстрації до окремих етапів уроку.

 Епіграф:     

.                                    Математику слід вивчати у школі ще й з тією метою, щоб одержані тут знання були достатні для звичайних потреб у житті.

М.В. Остроградський

 

 

                                       Хід уроку.

Вступне слово вчителя

 Ось і закінчується ще один навчальний рік.  Ви стали дорослішими. Позаду теми, які ми пройшли в 6 класі. Попереду життя. Де ж у житті ви зможете застосувати набуті знання? Відповідь на поставлене питання ви зможете дати у кінці уроку.

 Сьогодні на уроці ми з вами здійснимо мандрівку в доросле життя, в незвичайну країну, в якій без знання математики не обійтися. Уявіть собі, що в якомусь великому місті зовсім немає дорослих. Лише діти. Вони керують заводами, банками, працюють на ринку та в магазинах. Це доволі важко, оскільки знань у вас для цього замало. Але ж спробувати так хочеться! А раптом ми все ж таки щось зможемо! Давайте спробуємо це перевірити.

І так – починаємо:

І зупинка: Подільність натуральних чисел.

Учні. які готували це питання дають коротеньке повідомлення

-поділити цукерки для гостей,

-поділити фрукти між присутніми

На закріплення можна розв’язати задачу:

Є 36 троянд червоного кольору та 45 троянд білого кольору. Яку найбільшу кількість однакових букетів можна скласти з даних квітів?. Всі квіти повинні використати та в кожному букеті мають бути троянди червоного та білого кольору.   ( учні самостійно виконують, озвучують відповідь. За вірний розв’язок учні отримали -  3бали) ( відповідь : 9 букетів )

ІІ зупинка: звичайні дроби-коротеньке повідомлення

ІІІ: пропорція Із давніх-давен люди намагалися пізнати світ через пошук гармонії і досконалості. Від часів Піфагора вважали гармонічним поділ, під час якого менша частина відноситься до більшої, як більша частина відноситься до всього цілого. В епоху Відродження Леонардо да Вінчі назвав такий поділ золотим перерізом, а Лука Пачолі – божественною пропорцією.

 Ці картинки, які я вам демонструю - називаються пентаграми. Піфагор теж вважав правильний п’ятикутник незвичайною фігурою і дарував його зображення тільки друзям, як символ дружби. Діагоналі п’ятикутника утворюють правильну зірку, яку піфагорійці сприймали, як символ здоров’я. Математики встановили, що значення ідеальної пропорції «золотого перерізу» дорівнює 1,618.

 Пропорційність має широке застосування в архітектурі, живописі, скульптурі. Вона означає дотримання певних співвідношень між окремими частинами споруди, картинки, скульптури, що справляє найприємніше враження. Частини людського організму теж містять «золотий переріз».

Стікерпак Пентаграми SP-169: продажа, цена в Украине.

ІV зупинка: Відсотки.

Знання з теми «Відсотки» мають широке використання у повсякденному житті. Ми розглянемо практичне застосування відсотків у банківській справі. Поговоримо про банк та деякі аспекти його повсякденної роботи.

Ринкова система постійно розширюється та вдосконалюється. Важливу роль у ринкових відносинах відіграють комерційні банки, які виконують 2 основні функції: зберігають грошові вклади і надають кредити. Тож сьогодні, діти, ваше майбутнє дуже важко уявити без якісної математично-економічної освіти. Життя постійно вимагатиме від вас такої особистісної якості, як вміння бути діловою людиною. А як ви розумієте, яка це ділова людина?( учні висловлюють свої думки)

 Банк — це установа, яка акумулює тимчасово вільні кошти на принципах строковості, надає кредити, здійснює грошові розрахунки.

Часто можна почути такі терміни: кредит, депозит, іпотека тощо. Може хтось із вас знає, що означають ці терміни і коли їх слід вживати?

Кредит — кошти, що надаються банком громадянам і юридичним особам для використання з поверненням банку з відсотками.

Депозит — кошти, що приймаються банком від громадян і юридичних осіб, зберігаються і повертаються особам з відсотками.

Іпотека  - це застава нерухомості для забезпечення зобов’язань перед кредитором.

Найпоширеніший варіант використання іпотеки - це покупка квартири в кредит. Заставляється при цьому, як правило, житло, що купується, хоча можна закласти й уже наявну у власності квартиру.

Прибуток банку формується залежно від вкладів і кредитів: кредити дають під 10 % — 20 %, депозити приймають під 5 % — 18 %.

Прибуток банку — це різниця між депозитом і кредитом.

C:\Users\HP\Desktop\2582108.jpg

Домашнє завдання: Розв’язати задачу

 Вкладник поклав до банку 30000 грн під 12% річних.  Який прибуток одержить він  через рік?

 

Підсумок уроку.

Рефлексія  

Сьогодні на уроці ми узагальнили і систематизували знання , які ми отримали в 6 класі.

Чи сподобався вам урок?

 

 

В и бери обличчя, яке відображає твій емоційний стан. 1 2 3 4

docx
Додано
29 травня 2023
Переглядів
468
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку