Урок "Узагальнення вивченого з розділу «Будова слова. Орфографія»

Про матеріал
Дистанційне заняття на тему :Узагальнення вивченого з розділу «Будова слова. Орфографія» у 5 класі
Перегляд файлу

 

План-конспект показового уроку

[Українська мова], [5-А клас]

Узагальнення     вивченого з розділу  «Будова слова. Орфографія»

Авторка: Любов Грицай, учитель української мови та літератури

Мета та очікувані результати:

навчальна: узагальнити та систематизувати знання учнів про значущі частини слова, уміння виділяти їх, добирати спільнокореневі слова, утворювати форми слова; формувати ключові компетентності: комунікативну, особистісну, творчу, пізнавальну.

 розвивальна: розвивати творче і логічне мислення, пізнавальну актив­ність учнів, уяву, уміння узагальнювати й систематизувати вивчений матеріал, підвищувати мовну й мовленнєву культуру п’ятикласників.

Етап уроку

Що я роблю?

Як я роблю?

Що потрібно підготувати?

Залучити (викликати інтерес до теми і налаштувати на роботу)

Узагальнення  

 Вивченого з розділу  «Будова слова. Орфографія»

 

Заняття

 

 

 

Презентація

 

 

Пригадаймо

 

 

 

 

 

Правда\неправда

 

 

Підготувати завдання у рубриці «Заняття» на платформі human

 

Запакувати інформацію на застосунку canva

 

1.Перегляд відеоуроку, 2.Тестування за допомогою ШІ

https://chattube.io/ru

 

 

3. Гра «Правда\неправда

 на застосунку classtime

Дослідити (дати можливість учням пошукати нову інформацію і, можливо спробувати її застосувати)

Пояснення вчителя/самостійна робота учнів.

Робота з інтерактивними завданнями

https://learningapps.org/3537359

 

 

 

 

 

https://wordwall.net/ru/resource/28481992/%D0%B1%D1%83%D0%B4%D0%BE%D0%B2%D0%B0-%D1%81%D0%BB%D0%BE%D0%B2%D0%B0

 

powerpoint

 

Створити чек-лист (містить активні покликання на застосунки, алгоритм розбору слова за будовою).Розмістити на платформі

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Створити презентацію «Допоможи звіряткам засвітити ліхтарики»

Пояснити (дати можливість учням пояснити, що нового вони навчились і продемонструвати це)

Виконання учнями практичних завдань (інтерактивні вправи).

 

 

Jamboard

 

https://jamboard.google.com/d/1_qlXl8sXpbRuadHn2sKkQFiPOxyxAcvS44CTRccTCok/edit?usp=sharing

 

 

 

Створити інтерактивні вправи.

 

Вбудувати (Пов’язати нове знання з тим, що вони вже знають)

Самостійна робота із вправою.

https://www.youtube.com/watch?v=u55h1wpF0wo&ab_channel=%D0%9C%D0%BE%D1%8F%D0%B0%D1%83%D0%B4%D1%96%D0%BE%D0%B1%D1%96%D0%B1%D0%BB%D1%96%D0%BE%D1%82%D0%B5%D0%BA%D0%B0

 

Підготувати вправу.

Оцінити результати

Формувальне оцінювання/підсумкове оцінювання.

 

https://dyskurs.net/pravopys-prefiksiv-z-e-y-i/

 

Підбити підсумки.

 

 

 

docx
Додано
12 листопада 2023
Переглядів
382
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку