План-конспект показового уроку
[Українська мова], [5-А клас]
Узагальнення вивченого з розділу «Будова слова. Орфографія»
Авторка: Любов Грицай, учитель української мови та літератури
Мета та очікувані результати:
навчальна: узагальнити та систематизувати знання учнів про значущі частини слова, уміння виділяти їх, добирати спільнокореневі слова, утворювати форми слова; формувати ключові компетентності: комунікативну, особистісну, творчу, пізнавальну.
розвивальна: розвивати творче і логічне мислення, пізнавальну активність учнів, уяву, уміння узагальнювати й систематизувати вивчений матеріал, підвищувати мовну й мовленнєву культуру п’ятикласників.
Етап уроку |
Що я роблю? |
Як я роблю? |
Що потрібно підготувати? |
Залучити (викликати інтерес до теми і налаштувати на роботу) |
Узагальнення Вивченого з розділу «Будова слова. Орфографія»
|
|
Підготувати завдання у рубриці «Заняття» на платформі human
Запакувати інформацію на застосунку canva
1.Перегляд відеоуроку, 2.Тестування за допомогою ШІ
3. Гра «Правда\неправда на застосунку classtime |
Дослідити (дати можливість учням пошукати нову інформацію і, можливо спробувати її застосувати) |
Пояснення вчителя/самостійна робота учнів. Робота з інтерактивними завданнями |
https://learningapps.org/3537359
powerpoint
|
Створити чек-лист (містить активні покликання на застосунки, алгоритм розбору слова за будовою).Розмістити на платформі
Створити презентацію «Допоможи звіряткам засвітити ліхтарики» |
Пояснити (дати можливість учням пояснити, що нового вони навчились і продемонструвати це) |
Виконання учнями практичних завдань (інтерактивні вправи).
|
Jamboard
https://jamboard.google.com/d/1_qlXl8sXpbRuadHn2sKkQFiPOxyxAcvS44CTRccTCok/edit?usp=sharing
|
Створити інтерактивні вправи.
|
Вбудувати (Пов’язати нове знання з тим, що вони вже знають) |
Самостійна робота із вправою. |
|
Підготувати вправу. |
Оцінити результати |
Формувальне оцінювання/підсумкове оцінювання.
|
https://dyskurs.net/pravopys-prefiksiv-z-e-y-i/
|
Підбити підсумки. |