18 травня о 18:00Вебінар: Інтерактивний урок математики: алгоритми та приклади створення дидактичних матеріалів

Урок "Узагальнення знань і вмінь з теми "Речення"

Про матеріал
Урок узагальнення та систематизації знань. На даному уроці учні узагальнять та систематизують знання, уміння і навички з теми «Речення»;
Перегляд файлу

Українська мова

Урок - інтелектуальна гра «Що? Де? Коли?»  (2 клас)

Тема уроку. Узагальнення знань і вмінь учнів з теми «Речення»

Мета уроку. Закріпити знання, уміння і навички з теми «Речення»;

                       розвивати увагу, мислення, зв’язне мовлення;

                       виховувати почуття відповідальності за збереження багатства і

                       краси природи.

Обладнання: листи, силуети лісових звірят, лабіринт слів, картки зі словами,

                       схеми речень, малюнок, грамзапис, рулетка, полотно для

                       виставлення рахунку гри.

Тип уроку. Урок узагальнення та систематизації знань.

Хід уроку.

І. Організація класу до уроку.

        Дзвоник всім нам дав наказ –

        До роботи швидше, клас!

        Попрацюєм всі старанно,

        Щоб минув урок немарно.

ІІ. Каліграфічна хвилинка.

Щоб далі гарно працювати, потрібно каліграфічно букви склади писати. (зразок на дошці) Запишемо каліграфічно в зошити назви місяців осені.

Ве сень жо вт лис пад Вересень жовтень листопад

 ІІІ. Повідомлення завдань уроку.

Діти, наш сьогоднішній урок трохи незвичайний, бо відбуватиметься він у формі гри «Що? Де? Коли?» Із командою знавців 2 класу будуть грати учні лісової школи, лісові звірята. Я буду ведучою гри.

IV. Узагальнення та систематизація знань.

Завдання 1.

З вами грає Білочка (вивішую на дошці силует білочки).

    - Розгадайте лабіринт (вивішую на дошці). Необхідно прочитати речення, що заблукало у лабіринті.

Буду я природі вірним другом!

  • Записати речення в робочі зошити.
  • Довести, що в лабіринті записано речення.
  • Як відділяються речення одне від одного в усному мовленні та на письмі?
  • Із чого складається речення?
  • З якої літери починаємо писати перше слово у реченні?
  • Які розділові знаки ставляться наприкінці речення?

З першим завданням ви впоралися добре. Рахунок 1:0 на користь знавців.

Завдання 2.

З вами грає Їжачок. Сьогодні Їжачок на своїх голочках приніс картки, на яких записані слова.

     - Скласти речення зі слів: Захоплює, красою, нас, своєю, природа.(Учень викладає на дошці слова у правильному порядку.)

     - Записати речення у зошит. Підкреслити головні члени речення.

   Природа захоплює нас своєю красою.

    

  • Назвіть головне слово у реченні.
  • Якою лінією його підкреслили?
  • Що говориться про природу?
  • Як підкреслили слово захоплює ?
  • Як називаються слова, які ми підкреслили?

З другим завданням ви впоралися добре. Рахунок 2:0 на користь знавців.

Завдання 3.

З вами грає Зайчик. Увага, читаю лист.

     - Прослухати грамзапис.

 

        Сонце заходить.

        Гори чорніють.

        Пташечка тихне.

        Поле німіє.

    

  • Хто автор цього вірша?
  • Скільки речень у прослуханому вірші?
  • Зі скількох слів складається перше речення? Назвіть його.
  • Зі скількох слів складається друге речення? Назвіть його.
  • Зі скількох слів складається третє речення? Назвіть його.
  • Зі скількох слів складається четверте речення? Назвіть його.
  • Яка з поданих схем відповідає поданим реченням? (Демонструю схеми речень.)

 Із третім завданням ви впоралися добре. Рахунок 3:0 на користь знавців.

Фізкультхвилинка

 

        Раз, два – всі присіли,

        Потім вгору підлетіли.

        Три, чотири – нахилились,

        Зі струмочка гарно вмились.

        П’ять, шість – всі веселі,

        Крутимось на каруселі.

        Сім, вісім – в поїзд сіли,

        Ніжками затупотіли.

        Дев’ять, десять – відпочили

        І за парти дружно сіли.

Завдання 4.

З вами грає Лисичка. Відкриваю конверт. Лисичка хитра, тому і завдання та запитання від неї будуть складнішими, ніж від інших звірят. Увага.

   - Прочитайте речення.

    Діти, бережіть природу!

   

  • Яке це речення за метою висловлювання?
  • Яке речення називається спонукальним?
  • Які розділові знаки ставляться в кінці спонукальних речень?
  • Які ще є речення за метою висловлювання?
  • Утворіть від даного речення питальне та розповідне речення.
  • Які речення називаються розповідними? Які знаки ставляться в кінці розповідного речення?
  • Які речення називаються питальними? Який знак ставимо в кінці питального речення?
  • Чому в реченні стоїть кома?

Із четвертим завданням ви впоралися добре, Рахунок 4:0 на користь знавців.

Завдання 5.

З вами грає знайома Мудра Сова. Чи готові ви до змагання? Увага!

   - Скласти речення за малюнком.

   - Закресливши усі літери К, ви прочитаєте побажання від Сови і лісових звірят.

БУДЬКТЕ КЗАКВЖДИ КЗДОКРОКВКІ!

Із п’ятим завданням ви теж впоралися. Рахунок 5:0 на користь знавців.

V. Підсумок уроку – гри.

Гра закінчилася перемогою.

  • Який розділ у мові ми сьогодні повторювали.
  • Чи сподобалася вам гра?
  • Які із завдань були для вас найскладнішими?

 

 

 

 

 

 

 

 

doc
Додано
25 листопада 2019
Переглядів
535
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку