Проект: Узагальнення за розділом «Історичний час та простір».
Мета: Повторення вивченого за розділом; закріплення здобутих знань; розвивати аналізуючи та пошукові вміння учнів.
Тип уроку: Узагальнення вивченого
Обладнання: Підручник, додатковий матеріал.
Хід уроку
І. Організаційний момент.
Оголошення теми та мети уроку.
Розповісти учням, що таке проект.
ІІ. Систематизація знань учнів.
Гра : « Назви три…».
Назви три правила, які вивчались за розділом «Історичний час та простір».
Назви три одиниці вимірювання часу.
Назви три позначки на карті.
ІІІ. Узагальнення вивченого матеріалу.
Проект:
за діяльністю: дослідницько – інформативний.
За кількістю учнів: індивідуально – колективний.
Асоціативна карта
(Доповнити
Правила)
Історичний час ________ Історичний простір___________
_____________________ ____________________
https://www.youtube.com/watch?v=FII-8qFZtgU
(Переглянути відео Ірини Федишин – Україна, визначити, в якому пам’ятному місці зняте відео та позначити місто на карті України).
15 століття 16 століття 17 століття
(За допомогою інтернет – джерел, визначити події цих століть. Провести опитування: Чи була підказка на відео?).
(Учні самостійно складають історичні задачі з вказаними подіями століть).
IV. Обговорення та презентація асоціативних карт.
V. Підсумки уроку.