Рівневі завдання до уроку перевірки знань з теми "Вступ. Клітина" у 6 класі (біологія)
мета якого узагальнити, систематизувати, проконтролювати та відкоригувати набуті учнями знання з теми «Клітина»; розвивати в учнів навички узагальнення та систематизації знань, уміння аналізувати, співставляти, творчо розв'язувати поставлені завдання; вміння встановлювати причинно-наслідкові зв'язки між будовою та функціями.
Узагальнення знань з теми «Вступ. Клітина» |
|||
І варіант |
ІІ варіант |
||
І рівень
Тестові завдання: оберіть правильні відповіді (за кожне правильно виконане завдання 0,5 балів).
а) липа;
а) вірусологія;
3.Виберіть неправильні твердження про цитоплазму:
а) зовні оточена клітинною стінкою, з якою безпосередньо контактує;
4. Укажіть назву структури клітини, які є носіями спадкової інформації:
а) вакуолі; 5. Укажіть складові частини клітини:
а) оболонка;
6.Визначте здатність живих організмів відтворювати собі подібних:
а) подразливість;
|
І рівень Тестові завдання: оберіть правильні відповіді (за кожне правильно виконане завдання 0,5 балів).
1. Укажіть основну структурну й функціональну одиницю живого:
а) білок; 2. Укажіть, як називається наука, що вивчає взаємозв’язки організмів між собою та зовнішнім середовищем:
а) вірусологія; 3. Укажіть явище утворення органічних речовин з неорганічних з використанням енергії сонячних променів:
а) обмін речовин;
а) хлоропласт;
5 З’ясуйте функції клітинної оболонки рослинних клітин:
а) підтримує сталу форму клітини;
6. Укажіть правильні твердження про хлоропласти:
а) належать до пластид;
|
||
ІІ рівень (3 бали) Допишіть терміни: вакуоля,цитоплазма, плазматична мембрана. |
ІІ рівень (3 бали) Допишіть терміни: комплекс Гольджі, рибосоми, ендоплазматична сітка. |
||
ІІІ рівень (3 бали)
Вкажіть послідовність проходження світлових променів у напрямку до ока дослідника: а) об’єктив; б) окуляр; в) дзеркальце; г) предметне скло.
|
ІІІ рівень (3 бали)
Доберіть до структур клітини, наведених у лівій колонці, відповідні їм функції та властивості з правої колонки:
|
||
4 рівень (3 бали) Напиши відповідь на запитання. Чому іноді клітину порівнюють з фабрикою? |
4 рівень (3 бали) Напиши відповідь на запитання Хто і коли створив клітинну теорію. Назви основні положення клітинної теорії. |