Урок в 1 класі на тему "Їжа"

Про матеріал
Конспект уроку на тему "Їжа" в 2 класі НУШ. Підручник Герьерт Пухта,
Перегляд файлу

Конспект уроку

Предмет: Англійська мова

Клас: 2

Тема уроку: Людина. Малюємо клоуна. Структура He`s got… She`s got…

Задачі:

Навчальні:

закріпити навички вживання лексико-граматичного матеріалу теми, формувати навички і уміння іншомовної мовленнєвої діяльності (аудіювання, говоріння, читання, письмо);

-        Корекційно-розвивальні:

розвивати інтонаційний слух, навички звуконаслідування, здібність до імітації, чуття мови, пізнавальний інтерес, творчі здібності учнів, психічні процеси: пам’ять, увагу, уяву, творче мислення, продовжити роботу над формуванням вміння співпрацювати в колективі,  сприяти розвитку кмітливості, мовленнєвої здогадки;

-        Виховні:

виховати інтерес до вивчення і спілкування англійською мовою,;

-        Здоров’язберігаючі:

сприяти створенню комфортного психологічного клімату.

Обладнання: НМК, флеш-картки, макети з зображенням клоуна, кульки різнокольорові, індивідуальні картки, картки настрою та самооцінювання.

Тип уроку: Розвиток ключових компетентностей.

Змістові лінії: Уміння вчитися упродовж життя: -використовувати ефективні навчальні стратегії для вивчення мови відповідно до власного стилю навчання.

Компетентності:

мовна (учні ідентифікують і називають частини обличчя)

ініціативність і підприємливість (учні малюють їхнє власне обличчя для клоуна)

соціальна (учні працюють разом, задають питання і відповідають на них)

математична (учні практикують назви цифр, називаючи кількість частин обличчя у клоуна).

 

Хід уроку

І. Start of the lesson.

1. Greating.

2. Speaking.

- My name is Arina Gennadiivna. What`s your name?

- My name is…

- I am thirty. How old are you?

- I am …

- I am fine. How are you?

- I am …

Well! Let's start our lesson.

3. Phonetic charging. Reading.

Letter “a” – sound [æ]


Mat

Man

Bag

And

Flat

Fat

Rat

Have

Has


II. Warm-up.

Today , we will talk about «My face!». 

Ми продовжуємо вивчати тему «Моє обличчя».

Т: What parts of the face do you know?

 

 

 

 

 

My face

 

 

 

 

 

     -“Show  game” .

To review parts of the face.

Pupils show all parts of the face.

Words: eyes, hair, ears, glasses, nose, mouth, face.

 

Let’s sing a song.

https://www.youtube.com/watch?v=lVINkMH0BUA&ab_channel=MuffinSongs

 

T: And now let’s remember names of colors. А тепер давайте повторимо назви кольорів.

-What colour is it?

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

До нас на урок завітав яскравий гість.

Guess the riddle (Відгадай загадку)

Він у цирку працює,

Гарний настрій всім дарує.

Ти від нього не тікай,

А зручнесенько сідай.

Буде сміху повний міх,

Розвеселяє він всіх.

(клоун)

Клоун англійською мовою буде clown.

Let's name the word by letters  CLOWN

Let's count how many balloons the clown has.(рахуємо кульки)

7 balloons.

Наш клоун не вміє описати свою зовнішність. Для цього нам треба використати дієслово «мати». How for English «мати»?

Ch: Have got.

T: «Have got» ми кажемо, коли хочемо сказати, що я щось маю, а якщо ми кажемо, що він, вона або воно щось має, то нам потрібно «have got» замінити на «has got».

Т: How to say "Я маю маленький ніс»?

Ch: I have got a small nose.

Т: How to say «він», «вона»?

Т: Good. А як же тоді сказати «Він має маленький ніс»?

Ch: Не has got a small nose.

III. Practice.

1. Listening.

 - Open your books at page 42, Ex. 1. Meet 2 clowns who have come to the party. Listen to the recording and find out which clown they are talking about

( Послухайте запис і дізнайтеся про якого клоуна розповідають)

 

Woman: Can you see Jolly? He’s the big clown with the long

hair and the big ears. Jolly’s got blue eyes. He looks great.

Man: Now look at Poppy. She’s the small clown with the

short hair. She’s wearing glasses. Her hair is green. Green

hair! That’s strange. She’s got a big orange nose.

It’s very funny.

What clown did they tell us about?

(Про якого клоуна нам розповіли?)

Оціни свою роботу

Т: Look at the board. Who is it?

Ch: A clown.

Т: What has this clown got?  Опишіть його.

Ch: He has got big eyes, a big nose and small ears.

T: Very good.

Фізкультхвилинка

2. Speaking. Practice words. Colour.(картка) Writing.

And now we check who knows colours and remember all parts of the face. Take your worksheets, please.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Look at Exercise 1. Listen and draw the clown as I ask you.

А зараз ми перевіримо, хто з вас знає кольори і запам’ятав назви частин обличчя. Ось, візьміть ваші листочки. Вам треба слухати мене дуже уважно і намалювати клоуна таким чином, як я скажу англійською мовою. Let’s start.

(Учні виконують завдання – малюють клоунів на робочих листочках,

вчитель контролює виконання завдання. і підбиває підсумки.)

He has got two big blue eyes.

He has got a big orange nose.

He has got short green hair.

He has got a small red mouth.

He has got pink cheeks.


 

Look at Exercise 2. Look and tick the correct box.( Подивіться та поставте прапорець у правильному полі.)

Учитель зачитує питання, учні відповідають-так чи ні.

Look at Exercise 3. Read and complete (Читай і заверши)

Читаємо і доповнюємо пропущене слово.

Let's read this text together(читаємо разом)

got small nose I have I have got small nose. 3.Complete the sentences

got green big He has eyes He has got big green eyes. long She has got hair She has got long hair.  

 

 

 

 

 

 

3. Summarizing

Very good job. Thank you. Ви молодці, діти! Ви були уважними, активними і багато дізналися протягом уроку.

Чи змінився ваш настрій? How are you now?

-Що вам сподобалось на уроці?

- Що не сподобалось?

Оцінювання.

Вчитель оцінює діяльність учнів на уроці.

Today we revised parts of the face. Thank you for your work at the lesson.

Please, stand up! Good bye! See you soon.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Пов’язані теми
Англійська мова, Розробки уроків
НУШ
Додано
20 березня 2023
Переглядів
241
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку