Тема уроку: Ми любимо грати у ігри
Мета: закріпити граматичний та лексичний матеріал за темою Дозвілля, практикувати мовні засоби за темою, запитувати та відповідати на запитання на повсякденнні теми, формування навичок уживання нових лексичних одиниць та граматичних явищ, удосконалювати компетенції читання, аудіювання та усного монологічного мовлення, мотивувати готовність висловити власну думку, розвивати різні типи пам’яті, виховувати вміння концентруватися та слухати інших
Ресурси: картки за темою Дозвілля, картки на вправу Name 5, Student Book+Workbook, prezi ppt, islcollective video
Хід уроку
-Hello. How are you?
Учні обирають відповідну картку із завданням Name 5 ( fruits, animals, colours, etc.), та дають на нього відповідь.
Вчитель показує картки із різними активностями, а учні повинні описати ці картки + скласти 1 речення, яке б найбільше підходило до певної картинки.
Н-д: картинка, на якій зображено дівчинку, яка стрибає. (Дія: play. Речення: The girl plays in the yard.)
Вчитель пояснює новий граматичний матеріал: Present Continuous за допомогою ppt https://prezi.com/x3r4yncaracf/present-continuous/
Наступний крок: за допомогою підручника с.22 вправа 1 учні вчаться знаходити та розпізнавати граматичні структури у тексті: завдання учнів полягає в тому, щоб знайти речення у Present Continuous та записати його у робочий зошит.
Для кращого розуміння та запам'ятовування граматичного матеріалу наступна вправа буде робота в групах: учні діляться на 2 групи, вчитель роздає кожному учневі карточку із початком/закінченням речення, після організаційних моментів учні повинні знайти свого друга із початком/закінченням речення.
Н-д: у 1 учня є початок речення: She is playing … а в іншого продовження цього речення: … basketball at the moment.
Для розвитку навичок аудіювання, використовуємо наступну вправу: на платформі islcollective опрацьовуємо з учнями відео
В цьому завданні учні дивляться мультфільм та паралельно відкривають дужки, щоб отримати правильне граматичне речення.
Після перегляду відео, кожен учень обирає для себе 3 найкращі речення та зачитує для всіх.
Як короткий відгук про роботу та урок, учні мають можливість показати свій настрій за допомогою гри Світлофор: кожен має перед собою 3 кольори, які вони показують в кінці уроку ( червоний – не сподобався урок та незрозумілий матеріал, оранжевий – потрібно ще пояснення теми та зелений – все зрозуміло та урок сподобався).