Урок в 8 класі "Національні символи України"

Про матеріал
Розробка уроку з національно-патріотичного виховання в 8 класі "Національні символи України" (французька мова)
Перегляд файлу

Тема: Символи України                                                                         

 8 клас

Розробила:  учитель французької мови Краматорської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №3 Ситник І.В.

Мета: навчальна: ознайомити з з новими лексичними одиницями за темою a va"Символи України", практикувати їх в мовленні, активізувати вивчений лексико-граматичний матеріал ("Географічне положення України"), зробити порівнювальну характеристику географічного положення України й Франції,символів України й Франції, активізувати вживання географічних назв французькою мовою,виражати своє ставлення до чогось, вдосконалювати компетенції читання,аудіювання й усного монологічного мовлення, збільшення обсягу знань про соціокультурну специфіку мови країни, що вивчається, вдосконалення умінь будувати своє мовне висловлювання,мовну поведінку адекватно цій специфіці;

розвиваюча: розвивати логічне мислення, увагу та зорову пам’ять, спостережливість, удосконалювати фонетику та артикуляцію звуків, розвивати усні комунікативні уміння з опорою на наочність, уважно стежити за презентованою інформацією, ефективно співпрацювати підчас парної та групової роботи, мотивувати брати участь в іншомовному спілкуванні, активно працювати в парі; розвивати комунікативні, соціальні, здоров’язберігаючі компетенції;

виховна: виховувати зацікавленість у розширенні своїх знань, скріплення навчального матеріалу з життям, загальну культуру учнів, виховувати любов до Батьківщини, до рідної землі, прищеплювати повагу до французької мови.

Обладнання: підручник, робочий зошит, словник,картинки " Символи України",аудіо/відео презентації, дидактичний матеріал, карта України та Франції.

                                           Хід уроку

І.Підготовка до сприйняття іншомовного мовлення.

1.Привітання:

onjour, les enfants! - Bonjour,Madame!

-Comment ça va?- Ça va bien, et vous, comment ça va? 

-Бесіда з черговим про дату та погоду.

-Просмотр презентації "La lecture des combinaisons des lettres".

2.Повідомлення теми та мети уроку.

-Просмотр презентації "La nature de l’Ukraine".

-Епіграфом нашого урока я пропоную вважати слова "On ne peut pas aimer la culture dautre pays sans lamour à la culture natale."

3.Перевірка домашнього завдання (ex.2 p.53)

ІІ.Основна частина уроку.

1.Активізація вживання ЛО за темою "La situation géographique de  lUkraine et de la France" (фронтальна робота з картою):

-Répondez aux questions:

1.Où est située l’Ukraine/ la France?

2.Quelle est la capitale de l’Ukraine/ de la France?

3.Quelle est sa superficie?

4.Par quoi est baignée  l’Ukraine/ la France?

5.Quelles sont les montagnes de l’Ukraine/ de la France?

6. Quelles sont les fleuves de l’Ukraine/ de la France? 

7.Quelles sont les plus grandes villes de l’Ukraine/ de la France?

2.Введення нових ЛО за темою:     

"Les symboles de  l’Ukraine":

-Et maintenant, nous allons parler des symboles de  l’Ukraine:

  Презентація " Les symboles de  l’Ukraine".

-Regardez le tableau, écoutez et répétez après moi:

l’emblème national (le trident)

l’hymne nationale "L’Ukraine n’est pas encore morte"

le drapeau national

les champs de blé

le costume national

la cuisine ukrainienne: le borchtch

                                         les farcies (du fromage blanc)

                                         le lard (le salo).

3.Організація проведення порівняльної характеристики України та Франції. 

-Презентація "Les liaisons entre l’Ukraine et la France".

-Дидактичний роздаточний матеріал "Порівняльна характеристика України та Франції" (таблиця) -індивідуальна та парна робота.

4.Робота з підручником:

-Lisez les phrases, dites "Vrai" ou "Faux" (ex.4 p.64.)

-Робота в парах (малих групах).

5.Фізкультхвилинка.

-La chanson "Vive le vent!"

ІІІ.Заключна частина уроку.

1.Домашнє завдання:

-вивчити нові ЛО;

- ex.3 pр.63-64 (письмово);

-додатково: зробити проект "Les symboles de  l’Ukraine".

2.Підведення підсумків уроку.

-Vous avez bien travaillé aujourdhui!

-Au revoir, les enfants!

-Au revoir, Madame!

 

 

docx
Додав(-ла)
Ситник Інна
Додано
25 березня 2020
Переглядів
1123
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку