Урок хімії в 9 класі.
Розробка уроку на тему: Особливості органічних сполук. Елементи-органогени.
Мете уроку: ознайомити учнів з подібністю та відмінністю органічних та неорганічних сполук, предметом вивчення органічної хімії;
Формувати уявлення у здобувачів освіти про єдність живої та неживої природи, розкрити особливості органічних сполук порівняно з неорганічними;
Виховувати бережливе ставлення до навколишнього світу.
Хід уроку
І. Організація класу.
ІІ. Актуалізація опорних знань.
-Згадайте, як давно відомі людям органічні сполуки.
-Наведіть приклади органічних речовин природного походження.
-Чому ці речовини називаються органічними?
ІІІ. Мотивація навчальної діяльності. Давайте розглянемо природні джерела органічних речовин. (Колекції: «Вугілля», «Нафта», «Поліетилен»)
ІV. Вивчення навчального матеріалу.
-молекулярна структура;
-зв’язки між атомами Карбону й Гідрогену всередині органічних молекул найчастіше ковалентні, малополярні;
-різна розчинність у воді;
-майже всі органічні речовини добре горять або розкладаються під час нагрівання.
7. Робота із підручником. Записати висновок на сторінці 164 в зошит.
ІV. Підбиття підсумків уроку.
Можна провести у вигляді гри «Передай мікрофон»
Домашнє завдання. Опрацювати матеріал підручника 20. Виконати завдання 274,275.