Урок в другому класі з елементами методики «Навчання в русі»Тема" Плоскі та об’ємні геометричні фігури Повторення та узагальнення матеріалу"

Про матеріал

Інтегрований урок в другому класі з використанням здоров'язбережувальних технологій та використання програми "Сходинки до інформатики". Учні створюють малюнки в програмі "Paint@

Перегляд файлу

Урок в другому класі з елементами методики «Навчання в русі»

Тема Плоскі та об’ємні геометричні фігури Повторення та узагальнення   матеріалу

Мета Повторити і закріпити знання учнів про геометричні фігури;

поглибити знання про утворення об’ємних геометричних фігур;

формувати обчислювальні навички і вміння розв’язувати геометричні задачі;

закріплювати вміння користуватись комп’ютером, створювати малюнки в програмі «Paint»;

розвивати логічне мислення;

виробляти навички здорового способу життя через використання елементів здоров’язберігаючої технології «Методика навчання в русі»

Обладнання малюнок-аплікація з геометричних фігур, картки для опитування, геометричні фігури, куб з геометричними фігурами, долоньки, картки для ігор.

Форма уроку інтегрований урок: математика;

курс «Сходинки до інформатики» 

ХІД УРОКУ

І.Організаційний момент

 1. Привітання

Добрий день, вам, люди добрі!

Раді вас вітати!

Добра, достатку і здоров’я

Хочем побажати!

  1. Створення психологічного настрою

Ми готові працювати:

Додавати, віднімати

На розряди числа розкладати

Вчасно руку піднімати,

Щоб задачу розв’язати.

Математика – наука,

Що не любить простачків.

В праці й дружбі наша сила!

  1. Вправа на дихання

Діти носом набирають повітря, затамовують дихання на декілька секунд, потім видихаючи проговорюють числа:21, 22, 23, ….

ІІ. Мозкова атака

1.Бесіда

  • Що ми називали?
  • За допомогою чого записуємо числа?
  • Скільки ми знаємо цифр?
  • Що крім цифр нам потрібно для запису арифметичних дій або порівняння чисел, виразів?
  • Назвіть знаки математики.

(учні називають знаки, говорять, коли їх застосовують, повторюють назви компонентів дій)

  • Крім названих понять, математика вивчає також геометричні фігури. Назвемо їх.

2. Гра «Передай куб»

Діти передають куб один одному, називаючи геометричні фігури, розташовані на його гранях.

3. Погляньте на малюнок і перечисліть, з яких геометричних фігур утворили предмети. (Додаток 1)

ІІІ. . Повідомлення теми і мети уроку

  • Сьогодні на уроці ми попрацюємо з геометричними фігурами ,перевіримо вміння додавати і віднімати числа в межах 20 з переходом через десяток, переглянемо, як утворилися об’ємні геометричні фігури, розв’яжемо задачу і якщо все швидко виконаємо, зможемо розглянути картину, яку подарували нам жителі казкового містечка. Тому нам треба:

«Міркувати – швидко

Лічити – правильно

Писати –гарно, охайно

Не витрачати часу даремно»

 

IV Каліграфічна хвилинка

 Мама дала сину цукерку, яблуко і печенинку. Замініть назви предметів геометричними фігурами і запишіть, у якому порядку їх міг отримати син.

V. Робота з індивідуальними картками

1.гра «Космодром» (повторення додавання і віднімання в межах 20 з переходом через десяток)

2.робота з картками

( додаток 2)

V. Усний рахунок

 1.Математичний ланцюжок. Вправа «Долоньки»

(діти по черзі записують відповіді до прикладів і повертаючись біля долоньок розкладають числа на розрядні доданки. Долоньки прикріплені на дошці.)

2•8   3•5

3•9   4•6

4•4   5•9

5•5   2•7

5•7   3•7

 

 2. Повторення таблиці множення і ділення числа 5. Гра з м’ячем «Ти мені, я – тобі» (діти, передаючи один одному м’яч, повторюють таблицю множення і ділення числа 5)

 3. Математичний диктант

1. Усне розв’язання простих задач. Записати відповіді:

  • Мама спекла 14 пиріжків з маком, а із сиром – на 5 пиріжків менше. Скільки пиріжків із сиром спекла мама?
  • Тарас спіймав 6 окунів, а карасів – удвічі більше. Скільки карасів спіймав Тарас?
  • На лугу паслись телята. Всього було 36 ніг і 9 хвостів. Скільки телят паслись на лугу?
  • У зайців, які гралися на галявині, було 18 вух. 4 зайці побігли у ліс. Скільки зайців залишилося?
  •  

2. Записати вирази:

  • частку чисел 24 і 6 збільшити у 5 разів;
  • добуток чисел 2 і 6 збільшити на 34;
  • 8 розділити на різницю чисел 42 і 40;
  • різницю чисел 72 і 27 зменшити у 5 разів.

 

3. Перевірка роботи учнів. Гра «Так, так. Це не так.»

4.Хвилинка відпочинку: вправи для зняття напруження з м’язів.

VI. Повторення і узагальнення матеріалу

1.Робота з геометричними фігурами. Гра «Об’єднай фігури за спільними ознаками»

(Діти маютьрізні геометричні фігури. Підходять до подібних фігур і виконують спільне завдання)

 Завдання: Знайди зайву геометричну фігуру.

(додаток 3)

2.Робота з комп’ютером.

(Діти дивляться фрагмент уроку 25.Утворення об’ємних геометричних фігур.)

3. Вправи для зняття втоми з очей.

4.Відповіді на запитання:

 - З якої фігури утворився паралелепіпед?

 - Яка фігура потрібна для утворення куба?

 - З чого утворилися циліндр і куля?

 - Назвіть фігуру необхідну для утворення конуса.

5. Розв’язування геометричної задачі

Земельна ділянка має трикутну форму. Довжина першої сторони 14метрів, другої – 16 метрів. А третя сторона – на 12 метрів менша, ніж сума двох сторін. Яка довжина третьої сторони?

(після колективного аналізу діти записують самостійно розв’язування задачі. Для дітей є картки з певною мірою допомоги. Додаток 4)

VIII. Підсумок роботи

Розгляд картини, яка відкрилася в ході виконання завдань.

Називання геометричних фігур зображених на картині

Відповіді на запитання

  • назвіть геометричні фігури.
  • Які об’ємні фігури утворюються з плоских фігур?

IX Фізкультхвилинка

Діти виконують на килимку з подушечкою на голові

На носочках ідемо,

А тепер на п’ятках,

Щоб поставу гарну мати

Зробимо зарядку.

Ідемо по палочці,

Топчемо каштани,

А тепер ще по драбинці,

Щоб рівненькій бути спинці.

X. Робота на комп’ютері в програмі «Paint»

- Ось перед нами місто геометричних фігур. Воно гарне, але я не бачу його жителів. Ваше завдання – створити з геометричних фігур мешканців, які б могли жити в цьому місті.

(в ході роботи виконуються вправи для очей)

XІ. Підсумок уроку

  • Залишимо комп’ютери включені, щоб наші гості познайомилися з жителями міста Геометричних фігур.

Урок наш закінчується.

Оцініть свою роботу

І душею не кривіть:

Перед вами три квадрати

Виберіть один із них.


Додаток 1

 

Додаток 2

Картка

  1. Уважно прочитай задачу:

У магазині 7 покупцям продали по 4 кг апельсинів. На складі залишилося ще 52 кг апельсинів. Скільки кілограмів апельсинів було на складі спочатку?

 Знайди правильне розв’язання задачі

 

  1. 4•7=28(кг)    1) 4•7=28(кг)
  2. 28+52=80(кг)    2) 52-28=24(кг)
  1. Обчисли периметри фігур

 

 

 

см   см    см

Заштрихуй квадрат

 

 

   Додаток 3

Знайди зайву фігуру

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

      Додаток 4

Задача

 Земельна ділянка має трикутну форму. Довжина однієї сторони 14 метрів, другої – 16 метрів. А третя сторона на 12 метрів менша, ніж сума перших двох сторін. Знайди довжину третьої сторони.

 

 

doc
Додано
4 квітня 2018
Переглядів
2914
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку