Урок "ТАБЛИЦЯ МНОЖЕННЯ ЧИСЛА 3. ЗНАХОДЖЕННЯ ЗНАЧЕНЬ ВИРАЗІВ НА ДІЇ РІЗНИХ СТУПЕНІВ. РОЗВ'ЯЗУВАННЯ ЗАДАЧ"

Про матеріал

ТАБЛИЦЯ МНОЖЕННЯ ЧИСЛА 3. ЗНАХОДЖЕННЯ ЗНАЧЕНЬ ВИРАЗІВ НА ДІЇ РІЗНИХ СТУПЕНІВ. РОЗВ'ЯЗУВАННЯ ЗАДАЧ

Мета: ознайомити учнів з таблицею множення числа 3 та її практичним застосуванням; формувати вміння знаходити значення виразів на дії різних ступенів, розв'язувати задачі; розвивати логічне мислення; виховувати акуратність.

Хід уроку

I. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ МОМЕНТ

II. АКТУАЛІЗАЦІЯ ОПОРНИХ ЗНАНЬ

1. Гра «хто швидший?»

Грають 3 команди.

2. Порівняйте

3. Усне розв'язування задач

1) На столі стояли 4 тарілки, з двома яблуками у кожній. Скільки було всього яблук?

2) По тарілочках розклали 6 цукерок, по 2 цукерки на кожну. На скільки тарілочок вистачило цих цукерок?

3) Діти для прогулянки вишикувалися парами. Вийшло 9 пар. Скільки дітей вийшли на прогулянку?

4) До танцювального ансамблю записалося 17 учнів, а до хору — 35. На скільки більше учнів записалося до хору, ніж до танцювального ансамблю?

4. Хвилинка каліграфії

— Випишіть відповіді таблиці множення числа 2.

2

3

4

5

6

7

8

9

10

12

13

14

15

16

17

18

19

20

III. ПОВІДОМЛЕННЯ ТЕМИ І МЕТИ УРОКУ

— Сьогодні на уроці ми вивчимо таблицю множення числа 3.

IV. ВИВЧЕННЯ НОВОГО МАТЕРІАЛУ

1. Робота за підручником (с. 81-82)

Завдання 516. Колективне опрацювання матеріалу

— Прочитай рівність 3 ∙ 5 = 15. Що показує другий множник? Як перевірити, що 3 ∙ 5 = 15?

Завдання 517. Колективне опрацювання матеріалу

Учні пояснюють, як склали таблицю множення числа 3.

— Що цікавого ви помітили?

— Як можна одержати наступний добуток з попереднього?

— Вивчіть таблицю напам'ять.

Завдання 518

Учні «ланцюжком» обчислюють вирази, користуючись таблицею. Один учень працює біля дошки, решта — у зошитах.

Завдання 519

Під час повторення умови один учень записує коротку умову і пояснює розв'язання. Після цього учні самостійно записують розв'язання. Учитель перевіряє.

Завдання 520. Коментоване розв'язування задачі

Завдання 521. Колективне розв'язування задачі Аналіз умови задачі, запис скороченої умови.

Було — ?

Витратили — по 3 м 6 с.

Залишилося — 9 м.

2. Фізкультхвилинка

V. УЗАГАЛЬНЕННЯ Й СИСТЕМАТИЗАЦІЯ ЗНАНЬ

1. Обчислення значень виразів

2. Робота над задачами

1) Двом учням роздали по 3 м'ячі і ще 5 м'ячів залишили у кошику. Скільки всього було м'ячів?

2) Марічка купила три фарби, по 4 грн кожна, і палітру за 15 грн. Яка вартість покупки?

3. Офтальмологічна пауза

4. Розв'язування логічної задачі

В одній вазі 10 яблук, а в іншій — 6 яблук. Скільки яблук потрібно перекласти з однієї вази в іншу, щоб яблук вийшло порівну? (2)

VI. ПІДБИТТЯ ПІДСУМКІВ. РЕФЛЕКСІЯ

VII. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ

С. 82, завдання 522; 523.

Перегляд файлу

ТАБЛИЦЯ МНОЖЕННЯ ЧИСЛА 3. ЗНАХОДЖЕННЯ ЗНАЧЕНЬ ВИРАЗІВ НА ДІЇ РІЗНИХ СТУПЕНІВ. РОЗВ'ЯЗУВАННЯ ЗАДАЧ

 

 

 

Мета: ознайомити учнів з таблицею множення числа 3 та її практичним застосуванням; формувати вміння знаходити значення виразів на дії різних ступенів, розв'язувати задачі; розвивати логічне мислення; виховувати акуратність.

 

Хід уроку

 

I. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ МОМЕНТ

 

II. АКТУАЛІЗАЦІЯ ОПОРНИХ ЗНАНЬ

 

1. Гра «хто швидший?»

 

Грають 3 команди.

 

 

 

2. Порівняйте

 

 

 

3. Усне розв'язування задач

 

1) На столі стояли 4 тарілки, з двома яблуками у кожній. Скільки було всього яблук?

 

2) По тарілочках розклали 6 цукерок, по 2 цукерки на кожну. На скільки тарілочок вистачило цих цукерок?

 

3) Діти для прогулянки вишикувалися парами. Вийшло 9 пар. Скільки дітей вийшли на прогулянку?

 

4) До танцювального ансамблю записалося 17 учнів, а до хору — 35. На скільки більше учнів записалося до хору, ніж до танцювального ансамблю?

 

4. Хвилинка каліграфії

 

— Випишіть відповіді таблиці множення числа 2.

 

 

 

2

 

3

 

4

 

5

 

6

 

7

 

8

 

9

 

10

 

12

 

13

 

14

 

15

 

16

 

17

 

18

 

19

 

20

 

 

 

III. ПОВІДОМЛЕННЯ ТЕМИ І МЕТИ УРОКУ

 

— Сьогодні на уроці ми вивчимо таблицю множення числа 3.

 

 

 

IV. ВИВЧЕННЯ НОВОГО МАТЕРІАЛУ

 

1. Робота за підручником (с. 81-82)

 

Завдання 516. Колективне опрацювання матеріалу

 

   Прочитай рівність 3 ∙ 5 = 15. Що показує другий множник? Як перевірити, що 3 ∙ 5 = 15?

 

Завдання 517. Колективне опрацювання матеріалу

 

Учні пояснюють, як склали таблицю множення числа 3.

 

— Що цікавого ви помітили?

 

— Як можна одержати наступний добуток з попереднього?

 

— Вивчіть таблицю напам'ять.

 

Завдання 518

 

Учні «ланцюжком» обчислюють вирази, користуючись таблицею. Один учень працює біля дошки, решта — у зошитах.

 

Завдання 519

 

Під час повторення умови один учень записує коротку умову і пояснює розв'язання. Після цього учні самостійно записують розв'язання. Учитель перевіряє.

 

Завдання 520. Коментоване розв'язування задачі

 

Завдання 521. Колективне розв'язування задачі Аналіз умови задачі, запис скороченої умови.

 

Було — ?

 

Витратили — по 3 м 6 с.

 

Залишилося — 9 м.

 

 

 

2. Фізкультхвилинка

 

 

 

V. УЗАГАЛЬНЕННЯ Й СИСТЕМАТИЗАЦІЯ ЗНАНЬ

 

1. Обчислення значень виразів

 

 

 

 

 

2. Робота над задачами

 

1) Двом учням роздали по 3 м'ячі і ще 5 м'ячів залишили у кошику. Скільки всього було м'ячів?

 

2) Марічка купила три фарби, по 4 грн кожна, і палітру за 15 грн. Яка вартість покупки?

 

 

 

3. Офтальмологічна пауза

 

 

 

4. Розв'язування логічної задачі

 

В одній вазі 10 яблук, а в іншій — 6 яблук. Скільки яблук потрібно перекласти з однієї вази в іншу, щоб яблук вийшло порівну? (2)

 

 

 

VI. ПІДБИТТЯ ПІДСУМКІВ. РЕФЛЕКСІЯ

 

 

 

VII. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ

 

С. 82, завдання 522; 523.

 

docx
Додано
5 квітня 2018
Переглядів
974
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку