бінарний урок у 2 класі авторський

Про матеріал

Бінарний урок математики та англійської мови учителів Діканової Юлії Володимирівни та Шматько Оксани Юріївни Білокузьминівської школи І-ІІІ ступенів Костянтинівського району

Перегляд файлу

 

Тема англ мов шкільне приладдя

Тема математика засвоєння таблиці множення числа 8 розвязування задач

Мета: діагностування емоційного стану дитини, розширення індивідуальної емоційної сфери; розслаблення, зняття стресів, підняття настрою та тонусу.

 

Обладнання: на ватмані намальоване коло, розділене на сектори: червоний – активність, фіолетовий – сум та тривога, жовтий – спокій та задоволення, зелений – задумливість, мрійливість.

Завдання. Прислухайтесь до себе. Що ви відчуваєте: радість чи сум, спокій чи тривогу? Чому? Якого кольору ви уявляєте свій настрій?

Діти мають поставити свої фішки-сердечка на той сектор кола, який відповідає їхньому настрою.

Fun with numbers in English.

 Бінарний урок   (англійська мова та математика)

 Мета : повторити переставний  та сполучний  закони  множення;

удосконалювати вміння використовувати лексику з теми числівники  та назви геометричних фігур в усній мові ; вчити дітей обчислювати приклади та вести обчислювання англійською мовою;

закріплювати вміння  учнів  зображати  круглі  числа  у вигляді  добутку двох  множників одним із яких є 10,  100, 1000;

розвивати  вміння  розв`язувати  складні  задачі, що включають знаходження числа  за  його дробом; розвивати мовленнєві навички учнів; розвивати логічне мислення, пам’ять, увагу, уміння реагувати в проблемній ситуації.

виховувати бережливе  ставлення до  шкільного  підручників; виховувати любов до математики та англійської мови.

Обладнання:  мультимедійна  дошка, комп`ютер,презентація уроку в Power Point, підручник  з математики ( Богданович М.В. Математика: Підручник для 4 кл. – К.: Освіта, 2004), картки настрою,картки із завданням, чарівна скринька, підручник з англійської мови (О.Карпюк. Англійська мова. 4 кл. ).

Хід  уроку

 I     Організація  класу

  English teacher: Greeting.                                   Вчитель математики. Привітання.

We have so many work today                            Станьте дітки всі рівненько,

We`ll read and sing, do sums and play              Щоб урок пройшов гарненько

Let’s say “Hello” to everybody                            Поверніться до гостей

Don’t shout or you`ll be funny                            Привітайтесь: «Добрий день»

Don’t sleep – let’s work                                        Зараз сядьте всі дівчатка

We have few time                                                 А за ними і хлоп`ятка

Sit still and look.                                                    Всі  сідайте  тихо діти

Math and English are fine.                                  Домовляймось не шуміти

На  уроці не дрімати

А знання мерщій  хапати

Тож  гаразд  часу не гаєм

До  роботи поспішаємо.

English teacher: Today you must think quickly, answer correctly, and listen very attentively and at the end of the lesson I`ll check your knowledge.

So, look at the screen and show me your mood. What mood do you have today?  Ok. I see. You are Ok. And now look at each other and smile. Wish your friend good luck and success.

Вчитель математики:    Сьогодні на  уроці математики та англійської мови : (слайд)

Міркуємо  швидко, відповідаємо правильно, вправно висловлюємо  свої  думки, а наприкінці  уроку я перевірю ,  які  ви  були  уважні,  чи кмітливі,  чи  сподобався  вам урок.

  • Покажіть мені свій настрій на  початку уроку.  Звертайтеся до папок кольоротерапії    для корекції вашого настрою

Діагностична вправа «Кольоровий настрій»

Мета: діагностування емоційного стану дитини, розширення індивідуальної емоційної сфери; розслаблення, зняття стресів, підняття настрою та тонусу.

Обладнання: на ватмані намальоване коло, розділене на сектори: червоний – активність, фіолетовий – сум та тривога, жовтий – спокій та задоволення, зелений – задумливість, мрійливість.

Завдання. Прислухайтесь до себе. Що ви відчуваєте: радість чи сум, спокій чи тривогу? Чому? Якого кольору ви уявляєте свій настрій?

Діти мають поставити свої фішки-сердечка на той сектор кола, який відповідає їхньому настрою.

  • Психологічна адаптація  Поверніться  один  до  одного – посміхніться,  подумками побажайте  один  одному добра, успіхів, щоб добре  вам  працювалося, та ви приходили на допомогу один одному.

Розумова  розминка . Гра «Ти мені, а я тобі»

 

 

 

 

docx
Пов’язані теми
Математика, 2 клас, Розробки уроків
НУШ
Додано
5 квітня 2018
Переглядів
637
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку