Бінарний урок математики та англійської мови учителів Діканової Юлії Володимирівни та Шматько Оксани Юріївни Білокузьминівської школи І-ІІІ ступенів Костянтинівського району
Тема англ мов шкільне приладдя
Тема математика засвоєння таблиці множення числа 8 розв’язування задач
Мета: діагностування емоційного стану дитини, розширення індивідуальної емоційної сфери; розслаблення, зняття стресів, підняття настрою та тонусу.
Обладнання: на ватмані намальоване коло, розділене на сектори: червоний – активність, фіолетовий – сум та тривога, жовтий – спокій та задоволення, зелений – задумливість, мрійливість.
Завдання. Прислухайтесь до себе. Що ви відчуваєте: радість чи сум, спокій чи тривогу? Чому? Якого кольору ви уявляєте свій настрій?
Діти мають поставити свої фішки-сердечка на той сектор кола, який відповідає їхньому настрою.
Fun with numbers in English.
Бінарний урок (англійська мова та математика)
Мета : повторити переставний та сполучний закони множення;
удосконалювати вміння використовувати лексику з теми числівники та назви геометричних фігур в усній мові ; вчити дітей обчислювати приклади та вести обчислювання англійською мовою;
закріплювати вміння учнів зображати круглі числа у вигляді добутку двох множників одним із яких є 10, 100, 1000;
розвивати вміння розв`язувати складні задачі, що включають знаходження числа за його дробом; розвивати мовленнєві навички учнів; розвивати логічне мислення, пам’ять, увагу, уміння реагувати в проблемній ситуації.
виховувати бережливе ставлення до шкільного підручників; виховувати любов до математики та англійської мови.
Обладнання: мультимедійна дошка, комп`ютер,презентація уроку в Power Point, підручник з математики ( Богданович М.В. Математика: Підручник для 4 кл. – К.: Освіта, 2004), картки настрою,картки із завданням, чарівна скринька, підручник з англійської мови (О.Карпюк. Англійська мова. 4 кл. ).
Хід уроку
I Організація класу
English teacher: Greeting. Вчитель математики. Привітання.
We have so many work today Станьте дітки всі рівненько,
We`ll read and sing, do sums and play Щоб урок пройшов гарненько
Let’s say “Hello” to everybody Поверніться до гостей
Don’t shout or you`ll be funny Привітайтесь: «Добрий день»
Don’t sleep – let’s work Зараз сядьте всі дівчатка
We have few time А за ними і хлоп`ятка
Sit still and look. Всі сідайте тихо діти
Math and English are fine. Домовляймось не шуміти
На уроці не дрімати
А знання мерщій хапати
Тож гаразд часу не гаєм
До роботи поспішаємо.
English teacher: Today you must think quickly, answer correctly, and listen very attentively and at the end of the lesson I`ll check your knowledge.
So, look at the screen and show me your mood. What mood do you have today? Ok. I see. You are Ok. And now look at each other and smile. Wish your friend good luck and success.
Вчитель математики: Сьогодні на уроці математики та англійської мови : (слайд)
Міркуємо швидко, відповідаємо правильно, вправно висловлюємо свої думки, а наприкінці уроку я перевірю , які ви були уважні, чи кмітливі, чи сподобався вам урок.
Діагностична вправа «Кольоровий настрій»
Мета: діагностування емоційного стану дитини, розширення індивідуальної емоційної сфери; розслаблення, зняття стресів, підняття настрою та тонусу.
Обладнання: на ватмані намальоване коло, розділене на сектори: червоний – активність, фіолетовий – сум та тривога, жовтий – спокій та задоволення, зелений – задумливість, мрійливість.
Завдання. Прислухайтесь до себе. Що ви відчуваєте: радість чи сум, спокій чи тривогу? Чому? Якого кольору ви уявляєте свій настрій?
Діти мають поставити свої фішки-сердечка на той сектор кола, який відповідає їхньому настрою.
Розумова розминка . Гра «Ти мені, а я тобі»