Дану роботу можна використати на уроці математики. Цей вид роботи дає змогу закріпити вивчений спосіб віднімання, формувати в учнів уміння доповнювати умову задачі.
Математика
Дата: 26.04.16
Тема: ЗАКРІПЛЕННЯ ВИВЧЕНОГО СПОСОБУ ВІДНІМАННЯ. ДОПОВНЕННЯ УМОВИ ЗАДАЧІ. ПОРІВНЯННЯ ЧИСЕЛ. ФОРМУЛЮВАННЯ ІСТИННИХ ВИСЛОВЛЮВАНЬ
Мета:
Обладнання: презентація, предметні малюнки, картки із завданням.
Хід уроку
Всі почули ви дзвінок,
Він покликав на урок.
Кожен з вас приготувався,
На перерві постарався.
Зараз сядуть лиш дівчата,
А за ними і хлоп'ята.
Ми урок розпочинаєм,
Математику вивчаєм.
ІІ. Актуалізація опорних знань учнів.
- Ви пам’ятаєте, що всі герої цього мультфільму дуже дружні і завжди допомагають один одному. А сьогодні Смішарикам потрібна наша допомога. Допоможемо?
IIІ. ПОВТОРЕННЯ ВИВЧЕНОГО МАТЕРІАЛУ
Крош хоче розповісти правила Їжачку, але забув їх. Давайте згадаємо їх.
У Бараша виник секрет, але ви його дізнаєтесь коли розгадаєте його.
Правила гри
Учитель показує числовий вираз, діти рахують про себе. Хто першим розв’язав – підбігає до вчителя,шепоче на вушко « по секрету» відповідь. Якщо правильна відповідь, стоїть поруч з учителем й приймає відповіді інших учнів. Якщо ж ні – повертається на місце і розв’язує знову.
50 + 40 – 10 + 9 = … 89
20 + 20 – 10 + 1 = … 31
Нюша пропонує каліграфічну хвилинку.
- Друзі відправилися у гості до Лосяша. Але йому потрібна допомога з математичним диктантом, бо він не вміє рахувати і йому соромно за це. Давайте допоможемо йому.
- Попрацюємо над математичним диктантом. Які фігури ви бачите? Готові до роботи?
- Самоперевірка: 70, 30, 47, 90, 20, 40.
- Яке число зайве? Чому? (47, тому що у всіх інших числах відсутній розряд
одиниць, вони – круглі числа).
ІV. Фізкультхвилинка
Пін пропонує відпочити.
V. ПОВІДОМЛЕННЯ ТЕМИ ТА МЕТИ УРОКУ.
Кар-Карич пропонує роботу в парах, після якої ви дізнаєтесь тему уроку.
10 + 7 =
7 + 3 =
23 – 20 =
3 + 2 =
17 – 7 =
33 + 5 =
19 - 10 =
65 – 60 =
10 – 5 =
23 + 4 =
3 |
17 |
5 |
10 |
38 |
9 |
27 |
д |
в |
н |
і |
м |
а |
я |
IV. РОЗВИТОК МАТЕМАТИЧНИХ ЗНАНЬ
Копатич пропонує попрацювати з підручником
1. Робота за підручником (с. 129)
Завдання 1
Завдання 2
Завдання З
Завдання 4
Завдання 5
Совуня хоче подивитися як ви працюєте у зошиті
3. Геометричний матеріал (резерв уроку)
На дошці намальовано трикутник.
V. ПІДСУМОК УРОКУ. РЕФЛЕКСІЯ
- Ось і зібралися разом усі Смішарики.
- Чи сподобався вам урок?
- Що було цікавим?
- Що корисного ви дізналися на цьому уроці?
- Яке завдання було важким?
- У наших героїв дуже гарний настрій і вони з вами ним діляться.
Всі почули ви дзвінок,
Він покликав на урок.
Кожен з вас приготувався,
На перерві постарався.
Зараз сядуть лиш дівчата,
А за ними і хлоп'ята.
Ми урок розпочинаєм,
Математику вивчаєм.