Урок
Тема: Практична робота. Вивертання та виметування коміра.
Мета: формувати уміння самостійно усвідомлено виконувати практичні завдання за зразком, інструкційною картою; забезпечити засвоєння учнями навичок по виметуванню коміра; використовувати у власному мовленні термінологію ручних і машинних робіт; розвивати практичні навички, пам’ять, увагу; здійснювати корекцію рухів рук на основі роботи з ножицями, голкою; виховувати трудову культуру, любов до праці, бережливе ставлення до обладнання, охайність.
ХІД УРОКУ
I. Загально-корекційний етап.
1. Організаційний момент.
Встали, друзі, підтягнулись,
Одне одному щиро всміхнулись.
На урок старання не забудьте взяти,
Сядьте всі рівненько, почнемо працювати.
- привітання
-рапорт чергового;
-перевірка наявності учнів;
-перевірка готовності учнів до уроку;
2. Нервово-психологічна підготовка до уроку.
Загадка..
Є місто у школі не схоже на клас,
Де виробів різних незмінний багаж,
Тут мрія живе про улюблене діло,
Це місто закоханих в працю й умілих.
Постійно вирують тут творчі ідеї,
А витворам рук тих позаздрять в музеях.
Це місто стежину в життя прокладає,
Навчає усіх, хто бажанням палає.
Ну що ж, якщо досі ви в чомусь не впевнені…
Тут класно! Заходьте до шкільної …..(майстерні!)
Сьогодні я намагатимусь провести цей урок так, щоб усі залучилися до творчої праці й досягли успіху. А ви ,в свою чергу, ви будете старанні, наполегливі та уважні. Працювати ми будемо за девізом: «Молодець, працюй і ти досягнеш успіху!»
ІІ. Перевірка домашнього завдання
III. Актуалізація опорних знань учнів
На кожному уроці із швейної справи нам потрібні певні інструменти.
IV.Мотивація навчальної діяльності
р |
і |
м |
о |
к |
Найкращими виробами будуть ті, які ви виготовили самостійно. Адже кожній дівчинці потрібно навчитися виготовляти речі домашнього вжитку, щоб в майбутньому стати гарною господинею.
А також в майбутньому ви зможете самостійно виготовити власні речі,наприклад, одяг та предмети домашнього вжитку : серветки, скатерті, наволочки, фартушки, простирадла.
V. Оголошення теми і мети уроку
VI.Практична робота
Повторення правил техніки безпеки
1. Рольова гра «Інспектор з техніки безпеки»
1. Кинути її на підлогу.
2. Тихенько винести і викинути на вулиці.
3. Викинути у пакет для сміття
4. Віддати вчителеві.
- Уявіть ситуацію, що ви згубили ножиці і, нарешті, їх знайшли. Сусідка попрохала дати їй ножиці відрізати нитку. Як ви будете передавати ножиці?
1. Кільцями вперед.
2. Лезом вперед.
3. Положите на парту.
- Уявіть ситуацію, що під час прасування у вас тріщить щось у прасці. Ваші дії:
1. Продовжите прасувати.
2. Негайно вимкнете праску.
- Фізкультхвилинка (відео)
Вступний інструктаж
2. Обговорення практичної роботи, інструкційної картки.
3. Виконання практичної роботи.
- Діти, а зараз беріться до роботи. Під час роботи вам допоможе інструкційна картка. Якщо вам щось не зрозуміло, підніміть рук, я підійду і поясню. Працюйте швиденько, але обережно і акуратно. Пам’ятайте про правила техніки безпеки і стежте за своєю поставою.
4. Під час виконання практичної роботи вчитель контролює:
- дотримання правил техніки безпеки;
- поставу, організацію робочого місця;
- взаємодопомогу учнів.
Гра «Дівочий ранок»( вчитель говорить, а діти імітують рухи).
Вправа 1. Дівчинка вранці встала з ліжка і потягнулася (дівчата підняли руки до гори, потягуючись).
Вправа 2. А тепер заправимо свої ліжка (протягнули руки вперед і декілька разів розвели їх в сторони).
Вправа 3. Не забудьте вмитися і почистити зуби (кругові рухи навколо обличчя та імітуємо чищення зубів).
Вправа 4. Розчісуємо волосся та заплітаємо косу (імітуємо рухи).
Вправа 5. Пора одягнутися. Підняли руки, одягаємо сукню. Пояс зав’язуємо на таліі. Одягаємо намисто (імітуємо рухи).
Вправа 6. Беремо руки в боки і милуємося перед дзеркалом, повертаючись до нього то одним боком, то іншим.
Вправа 7 (Всі разом). Яка ж я гарна! І тепер я готова до роботи.
( або Вправи для зняття втоми плечового поясу)
5. Під час обходу робочих місць учитель:
- проводить індивідуальні інструктажі;
- контролює і допомагає учням під час виникнення труднощів;
- збирає інформацію для підведення підсумків роботи
VІI. Оцінювання учнів. Мотивація оцінок. Аналіз причин помилок учнів, шляхи їх усунення.
VIII. Домашнє завдання
IХ. Підсумок уроку
Х. Прибирання робочих місць.