УРОК №
Дата:
Місце проведення: спортивний зал
Тема: «Баскетбол».
Мета і завдання:
3. Розвиток швидкості, спритності, почуття м’яча, витривалості засобами спеціальних вправ для баскетболіста.
4. Виховання чесності, правдивості, товариської взаємодопомоги під час навчальної гри у баскетбол.
№ |
Зміст уроку |
Дозування |
Організаційно-методичні вказівки |
1.Підготовча частина. 8-12 хвилин |
|||
|
1. Організація учнів до уроку:
2. Стройові вправи:
3. Різновиди ходьби:
4. Різновиди бігу:
5. Повільна ходьба з махами рук. 6. Комплекс загально розвивальних вправ у русі. 1. Ходьба з коловими обертами рук: 1-4 – колові оберти рук уперед; 1-4 колові оберти рук назад. 2. Ходьба зі зміною рук (права рука догори, ліва – донизу) 1-4 – ривки руками зі зміною положення рук на кожен крок. 3. Ходьба з поворотами тулуба у бік на кожен крок: 1 – випад вправо, поворот тулуба вліво; 2 – випад вліво, поворот тулуба вправо. 4. Ходьба з махами ніг на кожен крок 1 – мах правою ногою, торкнутися лівою рукою носка ноги; 2 – мах лівою ногою, торкнутися правою рукою носка ноги. 5. Ходьба з нахилами тулуба і з присіданням на кожен крок. 1 – присісти, 2 – випрямитися, 3 – нахилитися, 4 – крок. 6. Ходьба з підскоками якомога вище на кожен крок.
7. Вправи для корекції постави. 8.Рухлива гра «Пантоміма» 9. Підрахунок ЧСС. |
1 хв.
30 сек.
30 сек.
30 сек. 10 сек.
1 хв.
1 коло
1 коло
4 кола
1 коло
4-6 разів
4-6 разів
4-6 разів
4-6 разів
4-6 разів
4-6 разів
1хв.
2 хв. 10сек. |
Фронтальний метод
Звернути увагу на зовнішній вигляд учнів та самопочуття
70-75 ударів за хвилину
Стежити за правильною поставою учнів
Учні з низькою фізичною підготовленістю переходять на ходьбу по маленькому колу (коли заморяться)
Показує направляючий учень
Амплітуда максимальна, темп середній
Амплітуда максимальна, темп середній
Рухи різки, амплітуда максимальна
Під час махів ноги в колінних суглобах напружені
Під час нахилів руками торкатися підлоги, ноги в колінних суглобах напружені
Приземлення на носки. Висота стрибка середня, темп повільний з поступовим нарощуванням
150-180 уд. за хвилину |
2. Основна частина. 20-25 хвилин. |
|||
|
Ліва половина залу – дівчата: Оцінювання техніки виконання кидка м’яча після двох кроків Дівчата шикуються в 5-6 м. від щита під кутом 45ْ˚ Стрибки виконати по 15-20 раз кожному учню. Теж повторити з лівого боку щита лівою рукою. Права половина залу – хлопці. Вдосконалити техніку виконання штрафного кидка. Рухлива гра «Снайпери» Команда, яка найбільш отримала влучень у кільце отримує додатковий час для навчальної гри у баскетбол. 3. Навчальна гра у баскетбол з завданням:
|
5 хв.
Через 5 хв. змінювати групи місцями 5 хв.
10 хв. – хлопці; 10 хв. - дівчата
|
Критерії оцінювання: Початковий – невірна координація роботи ніг в момент ловіння м’яча після ведення. Середній – відсутність прицільного кидка після другого кроку і поштовху вгору (кидок вважається прицільним, якщо м’яч торкається кільця або попадає на дужку під час відскоку від щита). Достатній – відсутній широкий вільний крок в момент ловіння м’яча після ведення; неповне випрямлення руки і недостатньо виразний направляючий рух кистю; махова нога в момент кидка залишається зігнутою Високий – відсутні помилки Слідкувати за дотримуванням учнями правил гри у баскетбол. Поки хлопці грають у навчальну гру, дівчата сидять на лаві та уважно слідкують за помилками хлопців, потім дівчата грають, а хлопці уважно слідкують за помилками |
3. Заключна частина.5 хвилин. |
|||
|
1. Шикування. 2. Під спокійну музику вправи на розслаблення. 3. Підрахунок ЧСС. 4. Підведення підсумків уроку, розбір помилок, допущених хлопцями або дівчатами у навчальної гри у баскетбол, виставлення оцінок за урок.
5. Домашнє завдання: віджимання від підлоги.
6. Вихід із залу. |
30 сек.
1хв. 10 сек.
2 хв.
хл -4 ×10 разів, д.-4×5 разів |
Відновити дихання і ЧСС до 80-100 ударів. за хв.
Розбір гри, визначити кращих учнів, звернути увагу на загальні помилки
|