Урок "Вдосконалення техніки штрафного кидка"

Про матеріал
Оцінювання техніки виконання штрафного кидка. Виховання товариської взаємодопомоги під час учбової гри
Перегляд файлу

 

УРОК   

Дата:

Місце проведення: спортивний зал

Тема: «Баскетбол».

Мета і завдання:

  1. Провести оцінювання техніки виконання кидка м’яча після двох кроків (подвійний   крок).
  2. Вдосконалити техніку виконання штрафного кидка.

 3. Розвиток швидкості, спритності, почуття м’яча, витривалості засобами спеціальних вправ для баскетболіста.

 4. Виховання чесності, правдивості, товариської взаємодопомоги під час навчальної гри у баскетбол.

             Зміст уроку

Дозування

Організаційно-методичні вказівки

1.Підготовча частина. 8-12 хвилин

 

1. Організація учнів до уроку:

  • Шикування за групами фізичної підготовленості.
  • Перевірка правильної постави.
  • Привітання.
  • Повідомлення завдань уроку.
  • Підрахунок ЧСС.

2. Стройові вправи:

  • стройові команди, повороти на місці, розрахунок. перешикування з 1 шеренги у 3 шеренги на місці.

3. Різновиди ходьби:

  • на носках;
  • на внутрішній стороні стопи, на зовнішні стороні стопи;
  • у напівприсіді, в повному присіді;
  • спортивна ходьба.
  •  

4. Різновиди бігу:

  • з високим підніманням стегна;
  • з захлестом гомілки назад;
  • стрибками у великому кроці;
  • приставними кроками лівим і правим боком;
  • з прискореннями, із зупинкою по свистку і зміною напряму руху;
  • Рівномірний біг.

5. Повільна ходьба з махами рук.

6. Комплекс загально розвивальних вправ у русі.

1. Ходьба з коловими обертами рук:

1-4 – колові оберти рук уперед;

1-4 колові оберти рук назад.

2. Ходьба зі зміною рук (права рука догори, ліва – донизу)

1-4 – ривки руками зі зміною положення рук на кожен крок.

3. Ходьба з поворотами тулуба у бік на кожен крок:

1 – випад вправо, поворот тулуба вліво;

2 – випад вліво, поворот тулуба вправо.

4. Ходьба з махами ніг на кожен крок

1 – мах правою ногою, торкнутися лівою рукою носка ноги;

2 – мах лівою ногою, торкнутися правою рукою носка ноги.

5. Ходьба з нахилами тулуба і з присіданням на кожен крок.

1 – присісти, 2 – випрямитися, 3 – нахилитися, 4 – крок.

6. Ходьба з підскоками якомога вище на кожен крок.

 

7. Вправи для корекції

постави.

8.Рухлива гра «Пантоміма»

9. Підрахунок ЧСС.

 

1 хв.

 

 

30 сек.

 

30 сек.

 

30 сек.

10 сек.

 

1 хв.

 

 

 

 

 

1 коло

 

 

 

 

 

 

1 коло

 

 

4 кола

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1 коло

 

 

 

4-6 разів

 

 

 

 

4-6 разів

 

 

 

 

 

4-6 разів

 

 

 

 

4-6 разів

 

 

 

 

 

 

 

4-6 разів

 

 

 

 

4-6 разів

 

 

1хв.

 

2 хв.

10сек.

Фронтальний метод

 

 

Звернути увагу на зовнішній вигляд учнів та самопочуття

 

 

 

 

70-75 ударів за хвилину

 

 

 

 

 

 

 

Стежити за правильною поставою учнів

 

 

 

 

 

 

 

 

Учні з низькою фізичною підготовленістю переходять на ходьбу по маленькому колу (коли заморяться)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Показує направляючий учень

 

Амплітуда максимальна, темп середній

 

Амплітуда максимальна, темп середній

 

 

Рухи різки, амплітуда максимальна

 

 

 

 

 

 

 

Під час махів ноги в колінних суглобах напружені

 

 

 

 

Під час нахилів руками торкатися підлоги, ноги в колінних суглобах напружені

 

Приземлення на носки. Висота стрибка середня, темп повільний з поступовим нарощуванням

 

150-180 уд. за хвилину

2. Основна частина. 20-25 хвилин.

 

Ліва половина залу – дівчата: Оцінювання техніки виконання кидка м’яча після двох кроків

Дівчата шикуються в 5-6 м. від щита під кутом 45ْ˚

Стрибки виконати по 15-20 раз кожному учню. Теж повторити з лівого боку щита лівою рукою.

Права половина залу – хлопці. Вдосконалити техніку виконання штрафного кидка. Рухлива гра «Снайпери»

Команда, яка найбільш  отримала влучень у кільце отримує додатковий час для навчальної гри у баскетбол.

3. Навчальна гра у баскетбол з завданням:

  • Вдосконалити техніку всіх способів ведення м’яча під час гри;
  • Не допускати подвійного ведення м’яча (ведення м’яча двома руками);
  • Не допускати пробіжок (пересування по майданчику баз ведення м’яча);
  • Не допускати продовження ведення м’яча, якщо учень взяв м’яч у руки.
  • Використання подвійного кроку у русі, штрафного кидка.
  • Поєднання усіх вивчених елементів техніки гри у баскетбол

 

5 хв.

 

 

 

 

 

Через 5 хв. змінювати групи місцями

5 хв.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

10 хв. – хлопці;

10 хв. - дівчата

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Критерії оцінювання:

Початковий – невірна координація роботи ніг в момент ловіння м’яча після ведення.

Середній – відсутність прицільного кидка після другого кроку і поштовху вгору (кидок вважається прицільним, якщо м’яч торкається кільця або попадає на дужку під час відскоку від щита).

Достатній – відсутній широкий вільний крок в момент ловіння м’яча після ведення; неповне випрямлення руки і недостатньо виразний направляючий рух кистю; махова нога в момент кидка залишається зігнутою

Високий – відсутні помилки

Слідкувати за дотримуванням учнями правил гри у баскетбол.

Поки хлопці грають у навчальну гру, дівчата сидять на лаві та уважно слідкують за помилками хлопців, потім дівчата грають, а хлопці уважно слідкують за помилками

3. Заключна частина.5 хвилин.

 

1. Шикування.

2. Під спокійну музику вправи на розслаблення.

3. Підрахунок ЧСС.

4. Підведення підсумків уроку, розбір помилок, допущених хлопцями або дівчатами у навчальної гри у баскетбол, виставлення оцінок за урок.

 

5. Домашнє завдання: віджимання від підлоги.

 

6. Вихід із залу.

30 сек.

 

1хв.

10 сек.

 

 

 

2 хв.

 

 

 

хл -4 ×10 разів, д.-4×5 разів

 

 

 

Відновити дихання і ЧСС до 80-100 ударів. за хв.

 

Розбір гри, визначити кращих учнів, звернути увагу на загальні помилки

 

 

 

 

docx
Додано
12 квітня 2020
Переглядів
503
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку