Урок "Веб-сторінки для дітей"

Про матеріал

План конспекту уроку з інформатики для 4 класу на тему "Веб-сторінки для дітей".

Мета:

 навчальна: ознайомити учнів з веб-сторінками для дітей, дитячими

бібліотеками; сформувати поняття про інтернет-енциклопедію, інтернет-словник, он-лайн перекладач;

 розвивальна: розвивати логічне мислення;

 виховна: виховувати в учнів інформаційну культуру, активність, вміння самостійно здобувати знання.

Перегляд файлу

Тема уроку. Веб-сторінки для дітей

Мета:

  • навчальна: ознайомити учнів з веб-сторінками для дітей, дитячими

бібліотеками; сформувати поняття про інтернет-енциклопедію, інтернет-словник, он-лайн перекладач;

  • розвивальна: розвивати логічне мислення;
  • виховна: виховувати в учнів інформаційну культуру, активність, вміння самостійно здобувати знання.

Тип уроку: засвоєння нових знань, формування вмінь і навичок.

Обладнання: дошка, підручники, ілюстрації, картки, презентація.

ТЗН: ПК.

Програмне забезпечення: веб-браузер, PowerPoint.

Хід уроку

І. Організація учнів до уроку

1.1 Привітання

1.2. Перевірка готовності учнів до уроку

1.3. Повторення правил поведінки та безпеки життєдіяльності в комп’ютерному класі

- Діти, а зараз ми з вами повторимо правила поведінки в комп’ютерному класі за допомогою гри «Корзина - папка». Я буду вам говорити правила, а вам потрібно підтвердити правильно чи ні. Якщо правильно, то ви показуєте мені папку, якщо ні, то показуєте корзину. Всім зрозуміло? Добро, тож почнемо. (слайд 2-3)

1.  В  комп'ютерний зал потрібно вбігати та штовхатися.

2. Вмикати комп’ютери можна тільки з дозволу вчителя.

3. Не можна чіпати дроти та самостійно їх вимикати.

4. Не можна торкатися екрану та тильної сторони монітору.

5. У кабінет можна заходити у верхньому одязі, із їжею та напоями.

6. Коли  в кабінет хтось заходить, коли ви сидите за комп’ютерами, то можна вставати с місця.

7. Якщо ви виявили несправність, то можна самостійно виправляти.

8. Перед роботою потрібно переконатися у відсутності видимих пошкоджень.

ІІ. Актуалізація опорних знань

2.1. Розгадування загадок  (слайд 4)

- А зараз давайте відгадаємо декілька загадок.

1.Може він порахувати,

Може він пісні співати,

Малювати і писати,

Помилки перевіряти.

Може він листа прийняти,

З другом швидко нас зв’язати,

Він багато чого може

І завжди нам допоможе! (комп’ютер )

2.Має хвостик, очі-кнопки,

Не боїться кішки!

Під долонею працює

Вправна, зручна…(Мишка)

3.Сотня клавіш, різні знаки

Спершу учні – небораки,

А тепер раз – два і готово

Відстукали слово.

Ось де пальцям фізкультура

І це все – ……(клавіатура).

4.Ось я кнопку натискаю
І папір вже заправляю.
Він друкує без зупинки
Вірші, пісні і картинки
І швидкий він, наче спринтер
Відгадайте, що це…(принтер)

2.2. Повторення раніше вивчених  знань

-  Що таке браузер?  (Браузер – це комп’ютерна програма, що надає можливість переглядати веб-сторінки) (слайд 5)

- Комп’ютерна мережа, що поєднує комп’ютери, розташовані по всьому світу це? (Інтернет)

- Що таке комп’ютерний вірус? (Комп’ютерний вірус- це комп’ютерна програма, яка має здатність до прихованого створення власних копій, а також виконання шкідливих дій з даними на комп’ютерних носіях) (слайд 6)

- Що називають антивірусом? (Антивірусом називають комп’ютерну програму, що виявляє деякі комп’ютерні віруси у програмах, що завантажуються, а також наявні на комп’ютерних носіях, попереджає користувача про небезпечні програми, може знищувати деякі комп’ютерні віруси) (слайд 7)

ІІІ. Повідомлення теми й мети уроку та мотивація навчальної діяльності

- Чи доводилось вам шукати пояснення конкретного слова (терміну, поняття)? Або перекладати текст?

- Отже, зазвичай, ми користуємось відповідною літературою (словниками, енциклопедіями).

- А якщо її немає в бібліотеці або у вас дома, то що ви будете робити?

- Правильно, ви звернитесь до Інтернету.

- Напевне ви всі здогадались, що тема нашого уроку пов’язана з електронними словниками, енциклопедіями та програмами-перекладачами.

- Як їх знайти і як з ними працювати, ви дізнаєтесь під час вивчення нашої сьогоднішньої теми уроку, яка звучить так «Веб-сторінки для дітей». (слайд 8) Сьогодні ви: …(слайд 9)

ІV. Вивчення нового матеріалу

4.1. Пояснення нового матеріалу. Робота з підручником

Розповідь учителя (слайд 10-18)

- Діти, а зараз вашим завданням буде відгадати загадку. Будьте уважними. (слайд 19)

- На ваших партах лежать роздаткові картки, візьміть їх. Вашим першим завданням буде обвести значки пошукових систем. (слайд 20)

- Другим завданням, вам треба позначити на малюнку номерами: (слайд 21)

1- назву пошукової системи; 2- поле пошуку; 3 - кнопки для вибору способу пошуку.

- І третім завданням буде, вам потрібно допомогти Смайликові розплутати нитки й відгадати слово. (слайд 22)

4.2. Фізкультхвилинка (слайд 23)

-А зараз фізкультхвилинка.

Щось не хочеться сидіти.

Треба трохи відпочити.

Руки вгору, руки вниз.

На сусіда подивись.

Руки вгору, руки в бок.

Вище руки підніміть.

А тепер їх опустіть.

Присядте, діти, кілька раз.

За роботу все гаразд.

V. Усвідомлення набутих знань й формування вмінь та навичок (Практична робота за ПК)

5.2.Інструктаж до практичної роботи (слайд 24)

- Відкрийте сторінку підручника на 85. Вашим завданням буде через цей сайт що зазначений у вас на початку сторінки зайти на цю веб-сторінку. Спочатку запустіть на виконання браузер Google Chrome. Потім в адресному рядку водите цей веб-сайт і шукаєте його в інтернеті. Всі зрозуміли завдання?

- Спробуймо це зробити. Але спершу пригадайте правила безпечної роботи за комп'ютером.

5.1.Інструктаж з техніки безпеки при роботі з комп’ютером (слайд 25-26)

- Які правила з техніки безпеки при роботі з комп’ютером ви знаєте?

5.3. Виконання практичної роботи (слайд27)

- Тепер коли ми повторили техніку безпеки при роботі з комп’ютером, можемо приступати к виконанню практичної роботи.

5.4. Перевірка виконання практичної роботи

5.5. Релаксація. Вправи для профілактики зорової втоми

- Давайте зробімо маленьку паузу.

Сидимо в автобусі ми,
Дивимось на всі боки.

(дивимося вправо-вліво не повертаючи голови)
Дивимося вгору, дивимось униз
А автобус наш стоїть, що ж це він притих?
(замружуватися)
Внизу річка - глибоко,
(відкриваємо очі і дивимося вниз, на кінчик носа, не опускаючи голови)
Вгорі пташки - високо.
(дивимося вгору, на точку між бровами)
Двірники – туди-сюди
Витирають личенько.
(швидко моргаємо)
Колеса закрутилися,
Вперед ми покотилися.
(Здійснюємо кругові рухи очима)

VІ. Підбиття підсумків уроку

- Для того щоб перевірити як ви засвоїли нові знання, давайте пограємо у гру «Продовжить речення».

- На уроці я дізнався…

- Тепер я вмію…

- Мені цікаво було…

- Але мені не сподобалось…

VIІI. Домашнє завдання

]

docx
Додано
13 вересня 2018
Переглядів
1957
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку