Урок "Величини. Час.«Північ», «Полудень». Початок доби. Тривалість доби. Орієнтування за годинником: називання цілих годин."

Про матеріал
У цьому документі представлений урок математики за темою "Величини. Час.«Північ», «Полудень». Початок доби. Тривалість доби. Орієнтування за годинником: називання цілих годин." у 2 класі до підручника О.Гісь, І. Філяк
Перегляд файлу

Урок математики в 2 класі

за підручником О.Гісь, І. Філяк

Тема: Величини. Час.«Північ», «Полудень». Початок доби. Тривалість доби. Орієнтування за годинником: називання цілих годин.

Мета:

        формування предметних компетентностей:

актуалізувати знання учнів з теми «Величини.Час», формувати вміння та навички визначати тривалість доби, орієнтуватися за годинником: називання цілих годин; розв’язувати задачі на знаходження часу; розвивати пам’ять, увагу, логічне та критичне мислення;

       формування ключових компетентностей :

уміння вчитися: розвивати вміння планувати свої дії, оцінювати свою роботу та дії однокласників; розвивати пізнавальний інтерес, самостійність мислення;

        комунікативної:

розвивати вміння доводити власну думку, правильно о оформляти висловлювання з використаних математичних термінів; учити дітей на основі знань знаходити розвязок завдань ;

        соціальної:

вчити дітей самостійно працювати в парах, групах, виявляти ініціативу, докладати власних зусиль для досягнення спільного результату.

Тип уроку: комбінований

Обладнання: картки для роботи в парах, завдання для роботи в групах, годинники навчальні для роботи в групах, відеоролик «Пригоди хмаринки. Визначення часу», відеоролик для фізкультхвилинки «Тоне є проблема».

Хід уроку

  1. Організаційний момент

Сядьмо зручно, посміхніться,

І на мене подивіться.

Зробимо в науку крок,

Починаємо урок.

  1. Створення психологічного клімату на урок
  • Вправа « Долоньки»
  • Сьогодні на урок запросимо такі слова:

 «уважність», «старанність», «память».

  1. Повторення і закріплення вивченого матеріалу. Актуалізація опорних знань.
  1. Перевірка Д/з.

С.168 №5

- Скільки всього слів вивчив тато з понеділка по четвер?

2. Робота в зошиті

    - записали число, класна робота

3. «Мозковий штурм»

    - Розігріємо наш мозок

  • Що означає знайти суму чисел?
  • Знайти різницю чисел?
  • До різниці додаємо від’ємник, отримаємо …
  • Від числа відніму те саме число, отримаємо …
  • Для того, щоб порівняти більше число з меншим, я виконаю дію на …

4. Усний рахунок

    - Гра «Математичний ланцюжок»

       - число 8 (збільшити на, зменшити на, додати, відняти)

    -  Вправа «Правда - неправда»

  •     Рік має 4 пори року
  •     Перед зимою була весна
  •     Жовтень – осінній місяць
  •     У цьому році 8 Березня припадає на суботу
  •     В лютому 29 днів?
  • Вправа «Пригадай» (робота в парах)
  •                   Встановити відповідність між записами

            Рік                                  7 днів

    Доба                              • 3 місяці

    Тиждень                        • 24 години

      Пора року                     • 12 місяців

5. Хвилинка каліграфії

     - сьогодні пригадаємо написання числа 4(згадай про число 4,   що ти знаєш про нього і можеш повідомити)

III. Мотивація навчальної діяльності

  • Сьогодні ми знову дослідники. А що сьогодні будемо досліджувати, підкаже загадка.

•Не їсть, не пє, а ходить і бє. Що це таке? (годинник)

  1.              Повідомлення теми і мети уроку
  • Продовжуємо досліджувати «Величини. Тривалість доби. Орієнтування за годинником». Сьогодні навчимося визначати цілу годину.
  1.                 Опрацювання теми уроку
  1. Види годинників (фото  на дошці)
  • Зверніть увагу на те, які бувають годинники у світі.
  1. Перегляд відеоролика «Пригоди хмаринки. Визначення часу»
  • Зараз відправляємось до годинникової майстерні
  • Уважно дивимося, слухаємо і відповідаємо на запитання хмаринки та сонечка.
  1. Бесіда
  • З чого складається годинник?
  • Як рухаються стрілки?
  1. Розповідь вчителя про тривалість доби. Початок доби, «північ», «полудень».

Доба =24 години

  1. Робота з підручником.
  • Досліджуємо інформацію. Зустріч з Вивчайком та Розумійком
  • С. 170 №4
  1. Фізкультхвилинка
  • відеоролик «То не є проблема»
  1. Робота з підручником
  • С.170 №5
  • Зараз дослідимо, як можна називати час різними способами.
  1.  Закріплення вивченого матеріалу
  1. Досліджуємо годинник (робота в парах)
  • Завдання: відшукати годинники, які показують цілу годину. Вказати час.
  1. Робота в групах

-Чи цікаво вам дізнатися, о котрій годині прокидаються квіти?

- спікери отримують завдання та годинник

- презентація годинника та квітки (діти в групі позначають час, о котрій годині прокидається квітка)

3. Робота з підручником

    - робота над задачею с. 171 №7

VII. Підсумок уроку. Рефлексія

  1. Вправа «Мікрофон»
  • Закінчи речення: «Я сьогодні дізнався про…»

                              «Я навчився…»

                              «Мені було цікаво…»

  1. Познач свій настрій на «стрічці успіху»

 

 

doc
Пов’язані теми
Математика, 2 клас, Розробки уроків
НУШ
Додано
9 березня 2020
Переглядів
2167
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку