Урок " Великдень- перемога над злом "

Про матеріал

Конспект уроку з Основ християнської етики на тему : "Великдень - перемога над злом "

Підготувала Надія Татарин

Перегляд файлу

Тема: Великдень – вічна перемога над злом

 

Мета: допомогти дітям глибше відчути і пережити радість Великодня, розширити знання учнів про великодні обряди і звичаї; показати потребу нашого безнастанного воскресіння до життя в благодаті.

 

Тип уроку: урок формування та закріплення знань, умінь і навичок.

 

Методи і прийоми: евристична бесіда, робота в групах, аналітична робота з текстом Святого письма і дидактичною наочністю.

 

Обладнання: портативна колонка, ілюстративні матеріали на тему «Воскресіння Христа», писанки, матеріали для ігор, Біблія.

 

Ключовий біблійний вірш: «Шукайте Ісуса розп’ятого. Нема його тут, бо Він воскрес, як ото сам прорік» Як.24:5

 

Словник понять і термінів:

Осанна – найвища хвала Бога.

Алілуя – хваліть Бога, вигук на прославу Бога.

Воістину – правдиво.

Хід уроку

І. Організаційний момент

 

  - Слава Ісусу Христу (Слава навіки);

  - Перед тим, як розпочати нашу роботу, ми промовимо Господню молитву. Кожен з нас візьме собі намір за кого б ви хотіли помолитися?

- за здоровя однокласників, рідних;

- за добру науку;

- за просвітлення розуму;

- за те, щоб ми чинили добрі діла.

(Молитва «Отче Наш»)

ІІ. Мотивація навчальної діяльності

- Скажіть, яка може бути найбільша подія в житті кожного з вас?.. нашої родини?..

- Сьогодні ми будемо говорити про найбільшу подію християнства:

Воскресіння Ісуса Христа.

- Я хотіла б, щоб ви глибше відчули і пережили радість Великодня, згадали обряди і звичаї цього свята, щоб ми відчули потребу нашого безнастанного воскресіння до життя в благодаті.

1. Читання Святого Письма МТ.28:1-7.

2. Опис образу «Зустріч жінок-мироносиць із ангелом»

– А що ви знаєте із Старого Завіту про історію цього свята?

(…Пасхою ізраїльтяни називали також ягня, яке заколювали на свято. Потім цю назву отримало і саме свято, яким єврейський народ відзначав своє звільнення з єгипетської неволі.)

- Чому ж радісну подію Воскресіння ми також називаємо Пасхою?

Як для ізраїльтянина Пасха означала звільнення, вихід з єгипетської неволі, так і для християнина Воскресіння Христове – це визволення від смерті і від гріха. Пасхальне ягнятко євреїв стало для нас праобразом  Ісуса Христа, який, наче невинне ягня, приніс себе у жертву за гріхи цілого світу. Тому Христа ще іноді називають Агнцем Божим, Агнцем Пасхальним.

 

3.Робота з зошитом.

 

Христове Воскресіння – це твій перехід до нового життя з Богом.

 

4.Бесіда

- Діти, а де сьогодні Ісус?

У Пресвятій Тайні Євхаристії під видом хліба і вина.

Ісус залишив землю. Він зараз на небесах разом з Богом Отцем. Він чує наші молитви, усіх, хто вірить у Нього і відповідає на них. Тож подякуймо Богові за воскреслого Ісуса, за те, що дає дам квіти, ясне сонечко, за всі ласки.

 

5. Пісня «Дякуєм Тобі,Боже»

- А як ви розумієте слова пасхального тропа «Христос воскрес із мертвих, смертю смерть подолав...?»

( Історія Адама і Єви)

 

6. Огляд ікони «Зшестя Ісуса в ад» і її аналіз.

 

7. Робота з підручником «Християнська етика в 4 класі». Читання і аналіз вірша на ст.28.

- У піснях,віршах український народ возвеличив це свято.

 

8. Розучування пісні «Христос Воскрес!».

 

9. Бесіда про Великодні обряди і звичаї.

- Які Великодні обряди і звичаї ви знаєте?

    - святити паску;

    - співати гаївки;

    - дзвонити в дзвони;

    - гарним звичаєм є на другий або третій день іти процесією на кладовище, щоб там служити Воскресні панахиди;

        - співати ягілки.

 

10. Творче завдання.

- Скласти асоціативний кущ до слова «Пасха».

(Які асоціації виникають у вас до слова «Пасха»?)

 

 

 ІІІ. Формування етичних умінь і навичок.

 

1. Словникова робота.

 

2. Вивчення напам’ять ключового вірша.

 

3. Закріплення матеріалу

 

1) Які побажання могли би ви сказати воскреслому Ісусу?

 -  дякую, Ісусе, що ти даруєш нам життя вічне;

 - я щаслива, Ісусе, коли приймаю Твоє Тіло і Кров у святій Тайні Причастя;

-  Господи, будь завжди зі мною;

-  Дай, Ісусе, нам своє благословення, щоб ми були здорові, щасливі;

- Ісусе, бережи Україну;

- Мій милий Ісусе, прийди до хворих і оздоров їх.

 

2) Робота в парах.

Продовжіть речення:

Якщо хочу бути в Царстві Небеснім,треба…

Якщо хочу, щоб Бог любив мене,…

3) Інтерактивна вправа «Мікрофон»

Продовжіть фразу:

Великдень для мене…

Мені хотілося б…

Мені подобається…

Я тішуся, що також воскресну, як Ісус Христос…

 

Після сьогоднішнього уроку  я зрозумів (ла) , що воскресіння Ісуса Христа є фундаментом нашої віри, що апостоли – свідки воскресіння – голосили правду і за неї віддали своє життя.

 

IV. Домашнє завдання

Як я стараюся заслужити собі вічне життя, щоб навіки радуватися з Христом?

 

 

 

Молитва:

 

Помолімося разом, щоб радісне сяйво благодаті Христового Воскресіння зійшло на українську землю, на наші домівки, щоб ми жили в мирі і любові.

docx
Пов’язані теми
Етика, Розробки уроків
Додано
21 лютого 2022
Переглядів
2405
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку