Весела англійська мова. Тварини.
Мета :- повторити та активізувати вивчені ЛО, розширити словниковий запас учнів;
- розвивати навички аудіювання, усного мовлення;
- розвивати комунікативні здібності учнів;
- розвивати пам'ять, увагу, логічне мовлення ;
- навчати дітей співпрацювати в групі ;
- виховувати зацікавленість вивчення англійської мови .
Хід заходу
1. Привітання. Перегляд та виконання пісні “The greeting song” .
2. Гра Brainstorm “What animals do you know?” .
3. Перегляд пісні “Old McDonald had a farm.” повторення назв домашніх тварин .
4. Перегляд презентації “Zoo animals.” повторення назв диких тварин :
WOLF ZEBRA LION MONKEY
5. Гра “The snowball” діти по-черзі називають тварин, перераховуючи тварин попередніх гравців .
6. Розподіл дітей на дві команди . Учні по-черзі витягують картку із зображенням тварини, якщо зображення дикої тварини йдуть в першу команду,якщо домашньої –в другу команду.
7. Гра “ Complete the word”. Завдання виконується за допомогою електронної презентації. Команди по-черзі вставляють необхідну букву в слові.
8. Гра “Who am I ?” учаснику одягається маска тварини,і він повинен вгадати хто він,ставлячи питання :
- Am I (colour)…?
- Can I…?
- Where do I live…?
9. Гра . “ Guess the animal.” Учні повинні вгадати тварину за її описом та скласти назву цієї тварини із розрізної азбуки :
- It is green .It can jump and swim . ( frog )
- It is red, yellow, blue and green. It can fly. It lives in a cage. ( parrot )
- It lives in the snow. It is a bird but can not fly. ( penguin )
- It lives in the jungle. It is brown. It can climb. ( monkey )
- It lives in the ocean. It is grey. It has got sharp teeth. ( shark )
- It lives in the rivers. It is green. It has got sharp teeth and long tail. ( crocodile )
10. Виконання завдань на картках :
11. Заключна частина. Виконання та перегляд пісні “The Good Buy Song”