Урок "Види плакатів"

Про матеріал
Мета уроку: ознайомитися із поняттям «плакат» як особливим видом графічного мистецтва; учитися робити ескізи нескладних декоративно – шрифтових композицій; розвивати вміння використовувати художньо – виразні засоби плакатної графіки; виховувати любов до рідного краю.
Перегляд файлу

C:\Users\user\Desktop\каринки\8.png 

 

 

 

 

Урок образотворчого мистецтва

у 7 класі

Плакат. Види плакатів.

Екологічний плакат як один із видів

 плакатного мистецтва. Плакат «Екологія».

C:\Users\user\Desktop\каринки\ukrayinska-simvolika-prapor-Ukrayini-kviti-zhovto-sinya-strichka.png 

Підготувала

вчитель образотворчого мистецтва

ЛахайС.В.

 

 

 

 

 

 

 

 Мета уроку: ознайомитися із поняттям «плакат» як особливим видом графічного мистецтва; учитися робити ескізи нескладних декоративно – шрифтових композицій; розвивати вміння використовувати художньо – виразні засоби плакатної графіки; виховувати любов до рідного краю.

Тип уроку: комбінований.

Обладнання: зразки видів плакатів, карта кольорів, картки для гри «Знайди зайве», опори «Основні закони, правила і прийоми композиції», картки для виконання практичних завдань у групах, мікрофон, слайди «Екологічний стан Очаківського району».

                               Хід уроку

І.Організація класу.

- Доброго дня. Я рада вітати вас сьогодні на уроці образотворчого мистецтва. Перевірте, чи всі прилади і матеріали ви приготували, щоб поринути у світ мистецтва.  (Учні перевіряють). Перевірили? Сідайте, будь ласка.

ІІ. Актуалізація опорних знань

  • Ми продовжимо роботу над видом образотворчого мистецтва – «Графіка». Пригадаймо деякі поняття, які допоможуть нам сьогодні на уроці.

-Що таке «графіка»? (Це вид образотворчого мистецтва, який в перекладі із грецької мови означає «пишу, креслю, малюю».)

-Пограємо в гру «Відшукай потрібне». Оберіть із карток, що у вас на парті, правильну відповідь на питання: «За допомогою яких засобів художник – графік будує візуальний образ?»  

-А які ви знаєте види графіки? (Станкова, книжкова, прикладна, плакатна, промислова).  Допоможіть встановити відповідність між назвою та зображенням.

-Ще вам сьогодні знадобляться знання про основні закони, правила, прийоми і засоби композиції. Ви їх знаєте достеменно, але якщо все ж таки у когось виникне потреба в цьому, ви можете пригадати із карток – опор, що у вас на партах.

-Підсумок. Отже, ми вже достатньо повторили про графіку. Чи цікаво вам, що саме вивчатимемо на уроці?

ІІІ. Мотивація навчальної діяльності.

Повідомлення теми і мети уроку.

-Погляньте на дошку. Як ви гадаєте, над видом якої графіки ми сьогодні працюватимемо? (Над плакатною).

-Ви правильно визначили тему уроку. Це – «плакатна графіка». Сьогодні ми ознайомимося із поняттям «плакат» як особливим видом графічного мистецтва; будемо вчитися робити ескізи нескладних декоративно – шрифтових композицій; розвиватимемо уміння використовувати художньо – виразні засоби плакатної графіки.

-Адже плакат завжди віддзеркалює час і створюється ним. Він – супутник і точний барометр суспільства. (Показ 3 – 4 слайдів із плакатами).

-Підсумок. Чи не хочеться вам глибше зазирнути у світ плакатної графіки?

ІV. Вивчення нового матеріалу.

  1. Словничок.

-Насамперед, давайте вияснимо, що означає слово «плакат»? (2 – 3 відповіді учнів)

-Я згодна з вашими припущеннями. І хочу сказати визначення із наукової точки зору. (Показ запису на дошці: «Плакат – графічне зображення, розраховане на миттєве сприйняття глядачем. Основними ознаками плаката є чіткість і лаконізм форми, інтенсивність кольорів, закличний короткий текст, пов’язаний із змістом зображення.

-Плакати бувають різних видів. Спробуймо за прикладами плакатів визначити їх вид. (Показ на слайдах плакатів різних видів: сатиричний, політичний, екологічний, агітаційний, рекламний).

-Знаєте, ми прагнемо якнайкраще влаштувати наше життя на Землі, зберегти природні багатства, флору і фауну, культурне середовище. Та з часом залишається все менше місць, які мають свій первісний вигляд. Негативний вплив людини на довкілля набув за останні століття глобального характеру і нерідко призводить до невиправних руйнівних змін. Не оминуло це і наш Очаківський район. Погляньте на дошку. (Показ 5 – 6 слайдів з екології).

«Мікрофон».

-Отже, що саме ми маємо охороняти і як саме зберігати?

V.  Закріплення нового матеріалу.

-Ми теж можемо внести свою частку у вирішення екологічних завдань. Давайте спробуємо привернути увагу своїми плакатами до вирішення екологічної проблеми. Згодні?

-Оскільки ви полюбляєте працювати в групах, я подумала, що і сьогодні вам краще працюватиметься таким чином. Сьогодні я об’єднала вас у групи за вашими уподобаннями.

     До першої групи увійшли ті, кому подобається зображувати людину. До другої – ті, хто віддає перевагу у малюванні флори і фауни. А третя група – це ті учні, яким подобається створювати конфліктно – ситуативні зображення.

-Конкретне практичне завдання у кожної групи на столі. Створюючи композицію, не забувайте, що головною метою екологічного плаката є збереження тонкої і вразливої рівноваги у природі. А головна мета роботи в групі – це внесення свого вкладу кожним представником групи для досягнення успіху в роботі. Також не забудьте про опори – помічники, що у вас на столах. Це таблиці кольорових символів та види шрифтів.

План роботи ви бачите на дошці:

1.Накопичення інформації.

2.Творчий задум (ідея плаката).

3.Виконання ескізу плаката.

4.Кольорове вирішення остаточного ескізу.

-Приступаємо до роботи. (Учні працюють в групах. Звучить музика.)

VІ. Домашнєзавдання.

-Роботу в групах закінчено. Перед тим, як приступити до презентації плакатів, запишемо домашнє завдання:

На достатній рівень – потрібно підготувати матеріал із журналів та іншої літератури про інтер’єр.

А на високий рівень – знайти матеріал в Інтернеті та створити міні – презентацію (до 5 слайдів) про інтер’єр. (Учні записують у щоденники).

VІІ. Підсумок уроку.

-Тепер переходимо до презентації групами своїх плакатів.

-Поки представник однієї групи захищає спільну роботу, інші учасники даної групи підводять підсумок роботи кожного в цій групі.

Дві інші групи в цей час переглядають представлену біля дошки роботу. А далі – навпаки.

-Запрошуємо представника першої групи. (Відповідь учня).

-А тепер другої…  (Відповідь).

-І третьої….    (Слухання презентації).

-Сподобалися вам плакати? А як же ви оцінили свою роботу і роботу своїх друзів? Отже….   (Читання оцінок учнів із карток).

-Чи задоволені ви результатами роботи?

-Чи виправдалися ваші сподівання, що були у вас на початку уроку? 

-Дякую вам за цей прекрасний урок. Бажаю вам успіхів!

 

 

 

 

 

 

1

 

docx
Додано
15 квітня 2020
Переглядів
3554
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку