Урок "Відкриття та збереження малюнків"

Про матеріал
Розробка уроку в 2 класі з розділу «Комп'ютерні програми. Меню та інструменти» за Типовою освітньою програмою, розробленою під керівництвом Савченко О. Я. на основі нового Державного стандарту початкової освіти НУШ.
Перегляд файлу

Урок № 4

Тема: Відкриття та збереження малюнків

Мета:

навчальна: ознайомити учнів з місцем збереження інформаційного об’єкта; навчити відкривати файл з малюнком в графічному редакторі Paint, зберігати створені на комп'ютері малюнки;

розвивальна: розвивати уяву, асоціативну пам’ять, самостійність учнів, пізнавальні інтереси, самоконтроль, фантазію, критичне та логічне мислення, навики роботи з комп’ютером, уміння користуватися медіаресурсами;

виховна: виховувати інтерес до вивчення предмету, акуратність, дисциплінованість, посидючість, інформаційну культуру учнів, бережливе ставлення до техніки; виховувати здоровий спосіб життя, повагу до думки інших.

Тип уроку: засвоєння нових знань, умінь та навичок.

Обладнання: комп'ютери з підключенням до мережі Інтернет, інструкції з ТБ, презентація, роздатковий матеріал

 

Хід уроку

 

І. Організаційний момент

1. Привітання з учнями, перевірка присутніх, організація уваги учнів.

Ось дзвінок сигнал подав —

До роботи час настав.

Ось і ми часу не гаймо,

А урок свій починаймо.

2.Метод « Рюкзак»

    Всі  учні коротко записують на папері, відповідь на запитання: «Де знадобляться Вам ті знання і вміння, які ви отримали на попередньому уроці, які з них Ви візьмете з собою для використання на інших уроках, у житті?».

Папірці з відповідями складають у рюкзак.

 

ІІ. Актуалізація опорних знань

Гра «Знайди відповідність». Робота в групах.

 

 

 

 

 

Масштаб, Олівець, Ластик, Фігури, Палітра, Виділення, Заливка кольором, Текст, Пензлі

 

ІІІ. Повідомлення теми уроку, мотивація навчальної діяльності

Гра «Знайди слово». Учні відповідають на запитання з теми «Я – людина». Кожній букві відповідає певне число. Відповівши правильно на запитання, отримуємо відповідь – шукане слово.

  1. Скільки рук і ніг разом взятих у людини? (4)
  2. Скільки пальців у людини на правій руці? (5)
  3. Скільки очей у людини? (2)
  4. Скільки всього пальців має людина? (20)
  5. Скільки зубів має людина? (32)
  6. Скільки носів у людини? (1)
  7. Скільки хвостів має людина? (0)
  1.  - К, 1 - О, 2 - Л, 4 - М,  5- А, 20 - Ю, 32 – Н.

Відповідь: МАЛЮНОК

Як ви вже мабуть здогадалися, наш урок буде пов’язаний з роботою над малюнками. Тема нашого сьогоднішнього уроку – Відкриття та збереження малюнків.

 

IV. Вивчення нового матеріалу

Розповідь вчителя з елементами демонстрації презентації. Короткий огляд дитячого порталу Пустунчик з можливістю створення малюнків он-лайн  за посиланням https://pustunchik.ua/ua/treasure/draw

 

Місце збереження інформаційного об’єкта.

Кожний малюнок зберігається в окремому комп'ютерному документі, який називають файлом, причому кожний файл має своє ім'я. 

Файли для зручності розміщують по папках, причому кожна папка теж має своє ім'я. 

Папки та файли зберігається в комп'ютері на дисках.

http://8next.com/uploads/fotos/inf/inf_014_04.png

Алгоритм відкриття файлу з малюнком в графічному редакторі Paint:

1. Наведи вказівник на пункт меню Файл і натисни один раз ліву кнопку миші.

2. Вибери в меню Файл команду Відкрити і натисни один раз ліву кнопку миші.

3. Наведи вказівник на кнопку Робочий стіл і натисни один раз ліву кнопку миші або вибери папку та знайти в списку файлів потрібний файл.

4. Наведи вказівник на позначку файлу, натисни двічі ліву кнопку миші або натисни кнопку Відкрити.

 

 

 

 

 

 

 

 

Алгоритм зберігання створених на комп'ютері малюнків:

1. Наведи вказівник на пункт меню Файл і натисни один раз ліву кнопку миші.

2. Наведи вказівник на команду Зберегти і натисни один раз ліву кнопку миші.

3. Наведи вказівник на кнопку Робочий стіл і натисни один раз ліву кнопку миші або вибери папку і натисни два рази ліву кнопку миші.

4. Наведи вказівник на рядок з назвою Ім'я файлу і натисни один раз ліву кнопку миші для встановлення текстового курсору.

5. Запиши за допомогою клавіатури ім'я малюнка (не можна надавати одне й те саме ім'я різним файлам в одному місці розташування). 

6. Наведи вказівник на кнопку Зберегти і натисни один раз ліву кнопку миші.

 

 

 

 

 

 

 

V. Фізкультхвилинка

Раз, два - всі присіли,

Потім вгору підлетіли

Три, чотири - нахилились,

Із струмочка гарно вмились.     

П'ять, шість - всі веселі

Крутимось на каруселі,

Сім, вісім - в поїзд сіли,

Ніжками затупотіли.

Дев'ять, десять - відпочили

І за парти дружно сіли.

 

VІ. Застосування нових знань

  1. Повторення правил техніки безпеки. Гра «Так чи ні!». Робота в групах. Учні діляться на 2 групи. Якщо відповідь на запитання - «Так» в лодоні плескає перша команда, якщо – «Ні», то друга.
  • Сідай за постійно закріплений за тобою комп'ютер.
  • Без дозволу вчителя входити до кабінету інформатики обов’язково, щоб підготуватися до уроку.
  • Суворо забороняється працювати у вологу одязі, з вологими руками.
  • Дозволяється ходити по класу під час уроку без дозволу вчителя, а також голосно говорити або виражати свої емоції.
  • Дозволяється самостійно, без дозволу вчителя вмикати і вимикати пристрої.
  • Спокійно, не поспішаючи заходь до кабінету інформатики.
  • Суворо забороняється торкатися роз’ємів з'єднувальних кабелів, дротів живлення або приладів заземлення.
  • Категорично забороняється самостійно виправляти несправності та недоліки в роботі ЕОМ.
  1. Робота на комп’ютері.
  1. Відкрити файл під назвою «Пори року» через пункт меню Файл – Відкрити.
  2. Розглянути малюнок, закрити малюнок.

  1. Створити малюнок про свою улюблену пору року.
  2. Зберегти малюнок на Робочому столі під назвою «Пора року».

 

VІІ. Виконання вправи для зняття зорової втоми
Раз, два, три! Очі догори!

На чотири і на п’ять

Будем міцно їх стулять.

Знову очі догори

Ми рахуєм раз, два, три!

 

VІІІ. Закріплення отриманих знань

  1. Гра «Знайди найбільшу кількість геометричних фігур».

 

 

76537ad873ca00f41a6c44cca7738493_full

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ІХ. Підсумок уроку

Метод «Мікрофон».

На уроці мені найбільше (не) сподобалося …

           Ось і настав кінець уроку Дякую Вам за плідну працю, до побачення!

docx
Пов’язані теми
Інформатика, 2 клас, Розробки уроків
НУШ
Додано
23 березня 2020
Переглядів
2359
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку