Урок " Віднімання однакових чисел"

Про матеріал
План-конспект уроку містить низку додатків, які можна використати для роботи на уроці. Пам'ятки допоможуть краще запам'ятати матеріал.
Перегляд файлу

Тема. Віднімання однакових чисел. 

 

 Ключові компетентності:

вміння вчитися:

   навчально-організаційні вміння і навички:

- знає  і дотримується режиму навчальної діяльності; 

загальнопізнавальні вміння і навички:

- починає виконувати самостійну роботу після її обдумування;

 контрольно – оцінні вміння:

- критично оцінює свою діяльність;

загальнокультурна:

- дотримується правил поведінки на уроці;

інформаційно – комунікативні вміння:

- використовує ІКТ засоби для навчання;

здоров’ язбережувальна:

-розпізнає правильне і неправильне сидіння за партою;

     соціальна:

- співпрацює в малих групах.

 

Предметні компетентності:

( конкретизовані навчальні цілі, очікувані результати);

Початковий рівень:

  •  знаходить значення математичних виразів;

Середній рівень:

- володіє обчислювальними навичками додавання і віднімання з переходом через десяток у межах 100;

 Достатній рівень:

-    перевіряє додавання відніманням, а віднімання — додаванням;

 Високий рівень:

-  розв’язує складені задачі на 2–3 дії, які є комбінаціями простих задач вивчених видів

 

                             План уроку

1. Обчислення значень математичних виразів. (Додаток 1).

 Гра « Закрий хмарку ».

2.  Удосконалення обчислювальних  навичок  додавання і віднімання з переходом через десяток у межах 100; (Додаток 2).

  1. Перевірка додавання відніманням, а віднімання — додаванням.

(Додаток 3).

4. Розв’язування  складених  задач  на 2–3 дії . (Додаток 4).

     5.Узагальнюючі висновки з уроку. Вправа  « Продовж ланцюжок ».

Задача з логічним навантаженням. (Додаток 5).

 

 

                                                                                                           Додаток 1

 

  Обчислення значень математичних виразів.

 

Обчисли значення  виразів. Гра « Закрий хмарку ».

 

Картинки по запросу прикладиза малюнками на 2-3 дії 2 клас

 

                                                                                                             Додаток 2

  Удосконалення обчислювальних  навичок  додавання і віднімання з переходом через десяток у межах.

 

 Обчисли значення  виразів.

 

image128

— Яке найбільше число дістали під час обчислень?

— Назвіть число, у якому 9 десятків і 2 одиниці.

— Назвіть число, у якому число десятків дорівнює числу одиниць.

— Назвіть число, у якому число десятків на 2 менше, ніж число одиниць.

                                                                                                             Додаток 3

 

  Перевірка додавання відніманням, а віднімання — додаванням.

 

Перевір дією віднімання.

 

      Пам’ятка

Дію додавання перевіряють дією віднімання.

Щоб перевірити, чи правильно виконано додавання, потрібно :

  1. Від суми відняти один доданок.
  2. Якщо одержали число, яке дорівнює іншому доданку, то дія виконана правильно.

 

44 + 19 =                         

25 + 58 =                       

73 + 17 =                       

46 + 35 =                       

 

46 + 27 =  ,  оскільки       - 46 = 27.                    

 

 

Перевір дією додавання.

 

      Пам’ятка

Дію віднімання перевіряють дією додавання.

Щоб перевірити, чи правильно виконано віднімання, потрібно :

  1. До різниці додати від’ємник.
  1. Якщо одержали зменшуване, то дія виконана правильно.

 

32 – 7 =                            

76 – 29 =                             

54 – 45 =                             

79 –75 =                            

 

55 – 34 = ,  оскільки       + 34 = 55.

 

                                                                                                              Додаток 4

 

 Розв’язування  складених  задач  на 2–3 дії .

 

1. Розгляньте малюнок. Що відомо в задачі?

— Складіть і розв’яжіть задачу, в якій потрібно окремо знайти масу ящика винограду і масу ящика слив.

                                    http://8next.com/uploads/fotos/gdz2/2m_b_2012/2m_b_u2012_384.png

 

 

2.За допомогою якого виразу можна розв’язати задачу : « Було 9 цукерок. З'їли 2 шоколадні й 3 карамельні цукерки. Скільки цукерок залишилося?» ? 

А. 9 – 3                 Б. 9 – ( 2 + 3 )              В. 9 – 2 – 3             Г. 2 + 3    

 

        Картинки по запросу цукерки картинка                         Картинки по запросу цукерки картинка

                                                                                                    

                                                                                                                                                                  

                                                                                                            Додаток 5

 

1.Логіко-математичні завдання. Вправа   « Продовж ланцюжок »

 

36    27    19  12             . 

 

17   14    11   8    ….     ...   .

 

 

 2.Розв'язування  задачі  з логічним навантаженням.

 

   Двоє дівчаток саджали дерева, а одна — квіти. Що саджала Тетянка, якщо Світлана з Ларисою й Лариса з Тетянкою саджали різні рослини?

 Похожее изображение                                                         Похожее изображение                         

                                     

 

docx
Додано
24 жовтня 2022
Переглядів
318
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку