Учнів всього _____; присутні ______; відсутні ________.
Дата: 10.12.21р.
Урок №55
Клас: 2
Тема: Віднімання Тема: Віднімання від 12 із переходом через десяток. Доповнення запитання до складеної задачі.
Мета: вдосконалювати навички віднімання одноцифрових чисел із переходом через десяток; вчити віднімати числа частинами; виробляти культуру математичних записів; розвивати уміння грамотно, логічно, повно відповідати на запитання, аргументувати свої дії; розвивати логічне мислення, пам'ять, творчу активність учнів; виховувати доброзичливість, уважність, самостійність, інтерес до математики.
Обладнання: зошит, підручник, презентація, цеглинки LEGO.
Хід уроку
І. Організаційний момент
1.Визначення настрою за допомогою цеглинки, визначення її форми , кількості випуклостей на ній(6-сусіди, склад числа)
ІІ. Актуалізація опорних знань.
1. Робота в групах (нумерація чисел в межах 100).
2. Усний рахунок.
3. Розминка для очей.
4. Хвилинка каліграфіїї, робота в парі (перевірка роботи сусіда по парті ).
ІІІ. ІІовідомлення теми й мети уроку
— Сьогодні на уроці ми ознайомимося з новими прийомами віднімання одноцифрових чисел з переходом через десяток (віднімання частинами)
ІV. Закріплення вивченого матеріалу.
1.Пояснити спосіб обчислення 12-__=10.
2. Робота з підручником та зошитом:
- с.98, №2 (усно)
- с.99 №3 Знайди суму і різницю пар чисел. (Робота в парах. Взаємоперевірка.)
3. Фізкультхвилинка.
4. Прочитай задачу № 4 с.99. Доповни запитання. Усно склади план розв’язування задачі. Розв’яжи задачу.
5. Самостійне розв’язування задачі №5 с.99
6. Рухлива вправа.
7. Робота з підручником та зошитом. Геометричний матеріал. С99 №6,7.
8. Робота на картках. Гра «Шифрувальник».
V. Підсумок уроку
1. Робота з картками.
VІ. Рефлексія.
— Що нового дізналися на уроці?
— Як потрібно віднімати частинами?
— Що вам найбільше сподобалось?
— Підніміть зелену цеглинку, якщо було легко і зрозуміло, а синю цеглинку, якщо не все вдавалось.