Урок "Віднімання від 12 з переходом через десяток"

Про матеріал
План-конспект уроку з математики на тему "Віднімання від 12 з переходом через десяток" за підручником О.Гісь, І.Філяк для другого класу НУШ.
Перегляд файлу

Учнів всього _____; присутні ______; відсутні ________.

Дата: 10.12.21р.

Урок №55

Клас: 2

Тема: Віднімання Тема: Віднімання від 12 із переходом через десяток. Доповнення запитання до складеної задачі.

Мета: вдосконалювати навички віднімання одноцифрових чисел із переходом через десяток; вчити віднімати числа частинами; виробляти культуру математичних записів; розвивати уміння грамотно, логічно, повно відповідати на запитання, аргументувати свої дії; розвивати логічне мислення, пам'ять, творчу активність учнів; виховувати доброзичливість, уважність, самостійність, інтерес до математики.

Обладнання:  зошит, підручник, презентація, цеглинки LEGO.

Хід уроку

І.  Організаційний момент 

1.Визначення настрою за допомогою цеглинки, визначення її форми , кількості випуклостей на ній(6-сусіди, склад числа)

ІІ. Актуалізація опорних знань.

1. Робота в групах (нумерація чисел в межах 100).

2. Усний рахунок.

3. Розминка для очей.

4.  Хвилинка каліграфіїї, робота в парі (перевірка роботи сусіда по парті ).

ІІІ. ІІовідомлення теми й мети уроку

— Сьогодні на уроці ми ознайомимося з новими прийомами віднімання одноцифрових чисел з переходом через десяток (віднімання частинами)

ІV. Закріплення вивченого матеріалу.

1.Пояснити  спосіб обчислення 12-__=10.

2. Робота  з підручником та зошитом:

- с.98, №2 (усно)

- с.99 №3 Знайди суму і різницю пар чисел. (Робота в парах. Взаємоперевірка.)

3. Фізкультхвилинка.

4. Прочитай задачу № 4 с.99. Доповни запитання. Усно склади план розв’язування задачі. Розв’яжи задачу.

5. Самостійне розв’язування задачі №5 с.99

6. Рухлива вправа.

7. Робота  з підручником та  зошитом. Геометричний матеріал. С99 №6,7.

8. Робота на картках. Гра «Шифрувальник».

V. Підсумок уроку

1. Робота з картками.

VІ. Рефлексія.

— Що нового дізналися на уроці?

 Як потрібно віднімати частинами?

 Що вам найбільше сподобалось?

— Підніміть зелену цеглинку, якщо було легко і зрозуміло, а синю цеглинку, якщо не все вдавалось.

 

 

docx
Пов’язані теми
Математика, 2 клас, Розробки уроків
НУШ
Додано
9 грудня 2021
Переглядів
1248
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку