Урок Відношення і пропорція

Про матеріал
Урок узагальнення знань з теми "Відношення. Пропорція". Містить завдання на взаємоперевірку, розробки завданнь в середовищі LearningApps
Перегляд файлу

++Урок математики у 6 класі .

Тема: Відношення і пропорції.

 

Мета: узагальнити і систематизувати знання учнів з даної теми, повторити розв`язування рівнянь з пропорціями,  навчити застосовувати вміння розв’язувати завдання на пропорційну залежність  та пропорційний поділ в життєвих ситуаціях, розвивати розумову активність, створювати ситуації зацікавленості, виховувати працездатність, естетичну культуру, розуміння ролі математичних знань в житті

 

Тип уроку: урок узагальнення і систематизації знань, застосування знань і вмінь

Обладнання:додаток learnangapps.org, презентація, робочі картки

Хід уроку:

І. Організаційний етап. Привітання. Налаштування на роботу.

ІІ. Актуалізація опорних знань.

Усна вправа learningapps.org. (Слайд 1)

https://learningapps.org/16153647

 

ІІІ. Перевірка засвоєння теоретичних знань.

І варіант

1.

Пропорція це-

А

Збільшується у стільки ж разів

2.

Щоб знайти невідомий крайній член пропорції треба

Б

Добуток середніх членів пропорції поділити на відомий її крайній член.

3.

Якщо кожне з чисел відношення  помножити  на одне й теж саме, відмінне від нуля число, то

В

У пропорції добуток крайніх її членів дорівнює добутку середніх

4.

Відношення відстані на карті до відстані на місцевості називається

Г

Значення відношення не зміниться

5.

Основна властивість пропорції така

Д

Рівність двох відношень

6.

Їз збільшенням значень однієї з прямопропорційних величин у кілька разів значення другої величини

Е

Масштаб

 

ІІ варіант

1.

Рівність двох відношень називається

А

Зменшується у стільки ж разів.

2.

Якщо кожне з чисел відношення  поділити на одне й теж саме ,відмінне від нуля число, то

Б

Відношення відстані на карті до відстані на місцевості називається

3.

Частка двох чисел, ділення двох чисел, дріб це синоніми поняття…

В

Добуток крайніх членів пропорції поділити на відомий її середній член.

4.

Масштаб - це

Г

Пропорцією

5.

Із зменшенням значень однієї з прямопропорційних величин у кілька разів значення другої величини

Д

відношення двох чисел

6.

Щоб знайти невідомий середній член пропорції треба

Е

Відношення двох чисел не зміниться

ІV. Перевірка засвоєння практичних умінь.

Є один цікавий ресторан. В його меню напроти страв замість ціни вказано математичне завдання   і для того, щоб дізнатись вартість замовлення , треба це завдання розв’язати. І воно  може бути занадто складним. А не розв’яжеш, є ймовірність дуже переплатити. Тому треба вчити математику, щоб поїсти. Давайте і ми спробуємо пообідати в цьому ресторані. Є меню з гарячими  стравами, другими стравами і десертами. Кожній страві відповідає якесь рівняння (пропорція). Ваше завдання – вибрати з кожного розділу меню по одній страві ( всього три) і спробувати замовити їх, розв`язавши відповідні пропорції. (Слайд 2)

Меню:

Перші  страви

Борщ 5:8=15:у

Суп 8:3=16:z

Другі страви

Піца =

Рол філадельфія =

Десерти

Тістечко  =

Желе 1 : х = 2 : 3

 

 

На кухні триває робочий процес і шеф-повар не може дати ладу з кількістю продуктів. Допоможіть вирахувати . (Слайд 3)

 

Задача 1. Для приготування борщу з овочів взяли картоплю, капусту, буряк, цибулю, моркву, спеції у відношенні 3:2:2:1:1:1. Скільки потрібно взяти цих складників, щоб отримати 500 г борщу?

 

 

 

Задача 2.  Для виготовлення 2порцій рола Філадельфія з тунцем беруть 90 грамів свіжого тунця. Скільки риби треба замовити, щоб виготовити 9 порцій ролів.

 

V Підсумок уроку. Рефлексія. Домашнє завдання.

Слово вчителя: Нам пора покидати ресторан. І отримати рахунок.(слайд 4)

https://learningapps.org/16152705

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Додано
10 березня 2021
Переглядів
451
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку