20 квітня о 19:00Вебінар: Мобінг (цькування) у педагогічному колективі: ознаки, юридичні аспекти, алгоритм подолання

Урок "Відпочинок на природі"

Про матеріал

Мета:поглибити знання учнів про оздоровче значення відпочинку на природі; навчати обирати речі та одяг для прогулянки на природу; вчити бачити красу світу; виховувати уважне ставлення до правил та розуміння необхідності їх виконання.

Перегляд файлу

Тема. Відпочинок на природі.

Мета:поглибити знання учнів про оздоровче значення відпочинку на природі; навчати обирати речі та одяг для прогулянки на природу; вчити бачити красу світу; виховувати уважне ставлення до правил та розуміння необхідності їх виконання.

Обладнання: презентація, малюнки учнів, одяг для прогулянки на природі, зошити, кольорові олівці, картинки.                  

Хід уроку

  1. Організаційний момент.

Вчитель. Добрий день! В добрий час!

                 Рада,діти,бачить вас!

                 Ви почули всі дзвінок!

Діти. Він покликав на урок!

           Кожен з нас приготувався, на перерві постарався.

Вчитель. Зараз сядуть всі дівчатка,

                  А за ними і хлоп’ята.

II. Актуалізація опорних знань.

- Діти,скажіть,будь ласка: День прибуває. Коли це буває?(Навесні)

- Так навесні. Незабаром весняні канікули. Це час коли ви відпочиваєте і поліпшуєте своє здоров’я.

Вправа «Будьмо знайомі більше!»

  • Ми з вами вже давно знайомі,але це не завадить нам познайомитись ще ближче. Продовжіть, речення «Я люблю відпочивати…»

(Учні продовжують речення, демонструють малюнки,де вони на відпочинку,Каріна та Олеся показують свої презентації).

  • То яким видом відпочинку найбільше захоплюються учні нашого класу?(Відпочинком на природі).

 III. Повідомлення теми і мети уроку.

- «Відпочинок  на природі» - чудова тема,щоб їй приділити час на сьогоднішньому уроці.

- «З природою живи у дружбі,то й буде вона тобі в службі»,- говорить народна мудрість.

IV. Вивчення нового матеріалу.  

1. Технологія «Асоціативний кущ».

- Діти,з чим у вас асоціюються слова «природа» та «здоров’я»?

 

ЛІС                            МОРЕ

 

                       СОНЦЕ                     ПРИРОДА                      ГОРИ

                                     ВОДА                                  РОСЛИНИ

 

                  ХАРЧУВАННЯ             ЗДОРОВ’Я             ЗАГАРТОВУВАННЯ

 

                                 ЧИСТОТА                           ФІЗКУЛЬТУРА

- Так,найкращий відпочинок на природі. Природа дарує нам чисте,свіже повітря,гарний настрій і великий заряд бадьорості. Під час відпочинку людина не лише набирається снаги,а ще й отримує нові знання і враження. Перебування на природі, спілкування із нею зміцнює здоров’я,відновлює сили. Тому у вільний час,на вихідні дні,канікули-мерщій на прогулянку до лісу,на річку,у похід тощо,але тільки з дорослими!

- Що ви уявляєте,коли чуєте слово «ліс»? Які асоціації у вас виникають?

D:\ІКТ_Іщик\Інтернет\14.10.2014-1-5.jpg

-Молодці! А зараз час нам відпочити, ну і дещо повторити.

2. Фізкультхвилинка-руханка. Вчитель читає вірш, діти крокують, вибирають, що можна брати в лісі, а що – ні. На слова «беремо» - присідають,

«не беремо» - тягнуться руками вгору.                                                                                                                          Всі ми лісом ідемо.  Ось суничка.(Беремо)                                                                                                                                                             

Всі ми лісом ідемо. Мухомор.(Не беремо)

Всі ми лісом ідемо. Квіти ось.(Не беремо)

Всі ми лісом ідемо. Ось малина.(Беремо)

Всі ми лісом ідемо. Ось гніздо.(Не беремо)                            

3.Ну ось і порухались. А чи правильно ми одягаємось,коли йдемо до лісу? Робота по рядах «Одягніть хлопчика для прогулянки в лісі».

- Розгляньте таблицю в підручнику с.110,запам’ятайте те,що прочитали(по рядах)

- Вправа «Одягніть хлопчика».      1 ряд - одяг, 2 ряд – взуття, 3 ряд – речі.

- Діти відшукують речі у скрині і пропонують одягнути хлопчику та взяти з собою.

- Ну ось, наш мандрівник готовий до подорожі. Давайте допоможемо йому гарно провести час на природі за допомогою гарної пісеньки.

(Виконання пісеньки хором під карооке)

 

Я люблю у лузі квіти,

Де гудуть весь день джмелі

І метелик носить літо

На легенькому крилі.

Приспів:

У долині теплий вітер

Сушить трави від роси,

Я кажу: усе на світі

Починається з краси!

Я кажу: усе на світі

Починається з краси!

Ось така красуня – моя Земля!

Гріє сонечко гаряче

Чисте дзеркало води

І зелений коник скаче

Сам не відає куди.

 

4.Розповідь про кліщів. Ознайомлення з правилами поведінки у лісі.

- І справді… Ліс! Яка краса казкова! Скільки тут чудес, пісень! Йде весна ясна, чудова – Все міняється щодень.

- Діти,для того,щоб відпочинок на природі не приносив неприємностей , а був казковим потрібно пам’ятати про тих чиї укуси можуть спричинити небезпечні  захворювання. Хто це? Щоб дізнатись хто,розгадайте ребус.

                                              3  4  1  6  2  5

                                              м  а к  и  о  х

- Так, комахи! І дуже небезпечним є – кліщ. Ось послухайте розповідь працівника лісової охорони про підступних комах, розгляньте фотографії кліщів.

1)Розповідь головного лісничого ДП «Поліське лісове господарство» Іщика А.А. про кліщів, а також ознайомлення учнів із правилами поведінки у лісі.

2)Читання вголос тексту підручника на сторінці 111.

V.Узагальнення й систематизація знань.

1.Виразне читання вірша Л.Вознюк «Лісова пісенька»(с.109)

2.Робота в зошитах(с.53-54)

- Виконання завдань №1,2 коментуючи;

№3 – самостійно; №4 – виписати потрібну відповідь із тексту підручника (111); №5 – запис зі слів вчителя.

3.Оформити плакат-попередження «Отруйні рослини рідного краю». Діти зачитують текст про отруйну рослину та кріплять її фотографію на карту України.

VI. Підбиття підсумків. Рефлексія.

Вчитель читає вірш:

«Канікули! Канікули!» - співає все навколо.

Канікули, канікули, канікули у школі!

А що таке канікули?

Весняні дні барвисті,

Це час, коли вам ніколи

Хоча б на мить присісти,

Бо треба мчати росами

Наввипередки з вітром,

З густих лісів приносити

Яскравих вражень міхи.

- То що потрібно пам’ятати , коли підете до лісу на канікулах?(Скласти пазл на тему «Правила поведінки в лісі»)

- Який одяг оберете?

- Чому кліщі небезпечні?

- Що запам’ятали з розповіді гостя?

- Навіщо берегти природу?

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 5
Оцінки та відгуки
  1. мороз оксана Юріївна
    Велике спасибі за чудовий конспект.
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Бондар Лариса Іванівна
    Цікавий і корисний матеріал.
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  3. Каращук Володимир
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  4. Шевчук Тамара Денисівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  5. Каращук Фаїна Іванівна
    Цікава розробка уроку.
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
Показати ще 2 відгука
docx
До підручника
Основи здоров’я 3 клас (Бех І. Д., Воронцова Т. В., Пономаренко В.С., Страшко С. В.)
Додано
18 березня 2018
Переглядів
5131
Оцінка розробки
5.0 (5 відгуків)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку