Урок-відпрацювання до урок-презентції "Food and Drinks"

Про матеріал
Урок 1 Тема: Food and drink Темою цього уроку є «Food and drink». Метою уроку є введення та активізація нової лексики в розмовній мові. Наприкінці уроку ви повинні самостійно описувати своє відношення до продуктів харчування. Для того щоб успішно пройти цей урок вам буде необхідно користуватися словником, який є невід'ємною частиною лексичних уроків. У словнику ви знайдете переклад того чи іншого слова. Мета: • дидактична: Ознайомити учнів з новими словами та словосполученнями з теми уроку. Практикувати учнів у вживанні нової лексики. Вчити описувати продукти харчування; • розвивальна:Будувати речення за зразком та самостійно. продовжувати розвивати вміння спілкуватися іноземною мовою; • виховна: Сприяти виробленню позитивних мотивів навчальної діяльності. Алгоритм роботи з матеріалом заняття: 1. Ознайомитись з презентацією до заняття № 1 на тему: «Food and drink», в якій треба: • ознайомити учнів з новими словами та словосполученнями з теми уроку; • навчитися висловлювати свою думку, щодо вибору відповідного продукту харчування; • використовувати I like/ I do not like у висловлюваннях; 2. Опрацювати теоретичний матеріал до заняття № 1; 3. Виконати запропоновані практичні завдання до заняття № 1 щодо реалізації набутих теоретичних знань на практиці та перевірити себе, користуючись відповідями до завдань або їх повним розв’язанням.
Перегляд файлу

Практика

Завдання 1.

Match the words.

Знайдіть відповідності.

Cabbage   Carrot    Ham    Meat    Honey   Cake   Bread  Milk  Nut  Apple  Banana  Cheese

                                                

Завдання 2.

Join the parts or the words. Write them.

Поєднай частини слів. Запиши слова.

To

 

to

So

 

ad

Fi

 

nana

Cabba

 

ese

Bre

 

mato

Swe

 

er

Car

 

up

Cof

 

ney

Ba

 

et

Che

 

ke

But

 

ge

Pota

 

rot

Ca

 

rn

Co

 

fee

Ho

 

sh

 

Завдання 3.

Insert the missing letters.

Встав пропущені літери.

h_m, b_tter, or_nge, j_m, m_lk, pot_to, cuc_mb_r,  swe_t, cabb_ge, tom_to, ban_na, n_t, ch__se, br_ad, e_g, ap_le, l_mon, c_ke, porr_ge, ca_rot, t_a, co_fee, me_t, jui_e.

Завдання 4.

Say and write it what do you eat for breakfast?

Назви та напиши, що ти їв на сніданок.

Завдання 5.

Make the words from the given letters.

Склади слова з поданих літер.

f      n          e

    b    t   g 

 c    o    h   s

d       a     u 

m    r     p     i   

Завдання 6.

Solve the puzzle.

Розгадай ребус.

Сложные слова в английском языке

(Sea + food = seafood)

Сложные слова в английском языке

(Water + melon = watermelon)

 

 

 

 

 

 

 

Актуализация опорных знаний

Догадайтесь, что это?

Guess , what's it?

 

1) It’s a drink. It’s black. It’s not tea.

We can drink it with milk.

I think it's..... coffee.

2) It is the name of fruit and it is a colour.

I think it's..... an orange.

3) You smile when you name it. The mouse likes it very much.

I think it's..... cheese.

Слова пишем на доске, показываем картинки или используем слайды.

Дифференцирование: дети могут описать предмет. Ответить на вопросы типа “люблю/не люблю”, “кто любит это – мама, друг и др”

Определение темы урока:

Посмотрите на доску (на картинки, на слайды)! Что это одним слово – яйцо, молоко, хлеб, масло, салат, сыр, мясо, пирог, апельсин?

 

Look at the blackboard!

What is it?

Egg, milk, bread, butter, cake, salad, sweet, cheese, meat, pie, orange?

That’s right.

Today we are speaking about food.

Сегодня мы говорим о еде

Food

Do the exercise

(упр.1 стр.86 учебник)

Введение активной лексики урока:

Слова написаны на доске (слова – в поурочном словаре учебника, на слайдах, на картинках)

Bottle, carton, box, packet, loaf, bag, bar, jar, kilo, piece

Учитель (диктор) произносит слова, учащиеся правильно повторяют вслух несколько раз (упр.4 стр.87 учебник)

Дифференциация: придумайте словосочетания с новыми словами, синонимы, антонимы, ответьте на вопросы типа “нравится\не нравится”

Отработка навыков грамматики в речи.

Посмотрите на доску (на картинки, на слайды). Это одно яблоко, а здесь их много. Один банан – много бананов. Образую множественное число с помощью буквы “S” в конце слова. Яблоки и бананы я могу посчитать, а воду, молоко, сахар – нет. Если можно посчитать предметы – использую слово “many”, если нельзя – “much”

(Упр.2 стр.86 учебник)

Look at the blackboard!

This is one apple, these are many apples. That is one banana, those are many bananas. I can count apples and bananas. But I can’t count water, milk, sugar. For apples and bananas I take “many”, for water, milk and sugar – “much”

Do the exercise (упр.3 стр.86 учебник)

Выполнение мини-проекта.

1) Составьте меню завтрака\обеда\ужина.

2) Составьте список необходимых продуктов.

3) Составьте последовательность приготовления еды.

Учащиеся делятся на группы.

Задание может дать учитель или учащиеся сами выбирают (или разыгрывают) задание.

Форма работы может быть разной: плакат, картина, диалог, сценка и др.

Дополнительное задание:

Let us see what Russian people like. Complete the sentences and pictures will help you. Then we’ll fill in the blanks in the cards you’ve got.

Карточка с текстом

(Заполните карточки – готовый текс к выполнению домашнего задания)

Fill in the blanks. Pictures will help you.

1. A lot of __ in __ eat __ for their ___ .

2. There are a ____ of sorts of ____ .

3. You can have ____ soup, ____ soup, _____ soup or ____ soup.

4. ____ people have a ____ ____ .

5. They like eating ____ things like ____, ____, ____, ____ and ____.

6. ____ people like ____.

They usually ___ ___ with ___ or ____.

I have prepared some questions for yours. Get ready to answer and be attentive.

  1. Do you like to eat sweets? – Yes, I do.
  2. Do you have a cup of tea for breakfast? – No, I don’t
  3. Do you like sandwiches? – Yes I do.
  4. What do you like to eat? – I like to eat … .
  5. What do you like to drink? – I like to drink….

 

doc
До підручника
Англійська мова (6-й рік навчання) 6 клас (Карпюк О.Д.)
Додано
22 січня 2022
Переглядів
730
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку