|
Дата |
|
Мовлен-нєві функції |
Лексика та засоби вираження
|
Граматика |
Повторення |
Фонетика |
Корекційно-розвивальна робота |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Тема: Подорож |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
1. |
|
Де ти живеш? |
Розуміння та реагування на чиєсь запитання. |
Where do you live? I live in.. |
Особові займенники He, She, It і I.
|
Повторити алфавіт. Вказівний займенник This is (Це). Повторення віршика-привітання «Good morning». |
Поняття про відкриті і закриті склади, голосні звуки у закритому складі ( ꬱ,o,i,e та ін.). Гра «Кошик»: розподілити слова по «кошиках» (звук ꬱ та звук е ) |
Good morning, good morning, good morning to you. Good morning, good morning, I´m glad to see you. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
2 |
|
Я на відпочинку. Прикметники |
Формування мінімальної спроможності до комунікації: розуміти і давати елементарні відповіді на прості запитання, поважне ставлення до співрозмовника, його думки, формувати здатність описувати подорож і відпочинок найпростішими прикметниками (Nice,fast,interesting,boring і т.д.) і свою спроможність зробити щось |
Where are you from? I am from Ukraine.Подорож може бути: Nice,fast,interesting,boring і т.д. |
Вищий ступінь порівняння прикметників (fast-faster,nice-nicer) |
Повторити запитання What is your name? І відповідь My name is… Назви членів родини |
|
Мовленнєва зарядка: A.B.C.D.E.This is my family.G.H.I.J. I love them every day.K.L.M.N.O.Mother,father,baby,oh.P.Q.R.S.T.Brother,sister,you can see.U.V.W.X.Y.Z.All the people in my family |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
3. |
|
Звідки ти? |
|
|
Вказівні займенники This. That |
Повторити ЛО члени сім’ї: a father, a mother, a sister, a brother. Повторити ЛО: iмена дітей,назви країн Ukraine,Great Britain. |
Звук ck- Скоромовка:Cooks cook cupcakes quickly. Знайти словa зі звуком ck fat,cap,sing,pick,bed,kid,sock,black,egg,king,let,neck,nest,sick,crab,rock,cock,hen.
|
Мовленнєва зарядка: I have a father.I have a mother.I have a sister.I have a brother.Father, Mother, Sister, Brother –Hand in hand with one another Робота з ілюстраціями:(зєднати малюнок і слово) активізація вивчених ЛО з теми Моя сім’я : (для розвитку пам’яті та уваги, мовлення) називає членів родини за малюнками Фізична зарядка: «Head and shoulders» Вправа Point (покажи :називаємо імена дітей англійською,показує, на дитину з таким іменем)
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
4 |
|
Чи подобається тобі подорожувати. Безособові речення |
Do you like travelling? Yes,I do.. |
It is… |
Повторення цифр 1-20 He likes, doesn’t like it… |
Звук [ r ] Сп Гра «Спіймай звук» [ r ] Якщо учень чує даний звук – плескає в долоні, якщо ні – сидить тихо. Ця гра на увагу.
|
Мовленнєва зарядка: A Bear brings a basket of berries to bears. Робота з картками: цифри (називаємо) Фізична зарядка: If you live happy do the same … ( Якщо весело живеться роби так…)
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
5 |
|
Як ми можемо подорожувати. |
By bus,by train,by car,by plain
… |
Прийменник місця: by
I like travelling .. I don’t like travelling … |
Повторити ЛО кольори: blue, pink, white, red, yellow, green, brown
|
Вправа«Зайве слово»:meet, seal, sit, veal (зайве слово sit) bat, pen, and, sad (зайве слово pen).
|
Мовленнєва зарядка: Roses are red,
2. Пальчикові ігри: Fingerplays. Two parrots |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
6 |
|
Види транспорту. Модальне дієслово can |
|
I can …
|
Повторити питальну конструкцію How are you? Відповідь:I am fine…
|
Фонетична зарядка: oo Book, look School. Balloon Повторення алфавіту. Робота з текстом (виписати лише ті речення де є дієслова can) |
Гра «Що зникло? повторення слів до певної теми. Учитель розкладає на столі вісім малюнків з тваринами або певними предметами, які важко запам’ятовуються дітьми. Потім пропонує учням закрити очі: Shut your eyes! Учитель в цей момент забирає один з малюнків і каже: Open your eyes! What is missing? Учні називають предмет, малюнок якого зник. Діти знову закривають очі і гра триває.
4. Робота з картками: називає види транспорту |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
7. |
|
Подорож рідною країною. Назва моєї країни. |
|
Where are you from? I am from Ukraine. |
Прикметники.Найвщий ступінь порівняння односкладових прикм.( fast-faster,nice-nicer і т.д.) |
Повторити запитання What is this?(Що це?) і відповідь: It’s а… |
Мовленнєва зарядка: вправа «Гуси» (звук [g]); ea tea, read, repet, please
|
Повторення алфавіту:Here "s A, B, and C, H, K, L, M, N, O, P, Q, And here "s a child" s Dad, Who is sagacious and discerning, And knows this is the Fount of Learning Great A was alarmed at B "s bad behaviour, Because C, D, E, F, denied G a favour, H had a husbad with I, J, K, and L
Розвиток діалогічного мовлення ( Where are you from? I am from Ukraine.) |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
8. |
|
Як дістатися до центру. |
Висловлення запитання, орієнтуваання у незнайомому місці |
How can I get to the..Введення нових ЛО: centre,shop,bus and railway station і т.д. |
Прийменники місця in,on at. |
Повторення алфавіту (голосні і приголосні звуки) і лічби до 20.
|
Гра «Луна» Мета: формувати навички фонематичного слуху і правильну артикуляцію звуків англійської мови. Відвернувшись вбік, учитель чітко вимовляє вивчені звуки та звукосполучення пошепки. Діти, як луна, повторюють кожний звук (звукосполучення) за вчителем
|
Гра для пальчиків: Пальчики виконувати зарядку. Надходить команда “Stand up!” і пальчики дружно розчепірюються, “Sit down” і пальчики міцно стискаються в кулачок. “Nod your head!” і пальчики злегка згинаються, “Shake your head!” швидко ворушать пальчиками. Фізична зарядка: «Head and shoulders
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
9. |
|
Я люблю подорожувати. |
Місця для відпочинку, види Мовленнєва зарядка: діяльності під час відпочинку. |
I like to travel .. I don’t like to travel |
|
|
Phonics Song ea a seal and ee a tree or a horse and ir a girl ch a chicken and sh a ship ow a cow and oy a boy oo a spoon and oo a foot ow a window and a boat ou a house and a: a car ai a tail and ay a ray
|
Вправа для повторення конструкції I like to .. I don’t like.. Alison: I like elephants. I don’t like snakes. I like monkeys. Jamie: ____________ elephants. ____________ snakes. ____________ monkeys. Mum: ____________ elephants. ____________ snakes. ____________ monkeys. Dad: ____________ elephants. ____________ snakes. ____________ monkeys.
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
10. |
|
Напрямок. |
Висловлення прохання, реагування на чиюсь відповідь, повідомляє |
|
|
|
скоромовка на тренування звуків [w],[v]: William always wears a very warm Woolen vest in winter, Victor however Will never wear woolen underwear Even in the wind west.
|
Вправа «Розклади предмети» Фізична зарядка: «Head, shoulders»
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
11. |
|
Транспорт |
Громадянська відповідальність: враховувати думку товаришів при виборі того чи іншого виду подорожі, обирати оптимальний вид транспорту.
|
|
|
|
Мовленнєва зарядка: читання складів Th: this, that, mother. Father. Th: three, thancks, Smith, birthday
|
Повторення алфавіту. Розвиток монологічного мовлення ( називає картинки з цифрами):
Own, two, Розвиток усного мовлення. Робота з картками:називає транспорт
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
9. |
|
Подорож. |
|
Активізація л.о. |
Модальне дієслово Can, Can you come to? – Yes, sure. Let’s go to… Sorry I can’t… |
Повторення алфавіту (голосні і приголосні звуки) і лічби до 20.
|
Фонетична вправа: Звук еe see green, meet, feet Робота із картками, показує та захоплення,використовуючи модальне дієслово Can)
|
Мовленнєва вправа(вставити модальне дієслово Can) I _______ draw. I _______ My friends_______ roller-skate. My granddad _______sing. I_______ ride a bike. My mum _______ski. My dad _______skate. My pet _______play football. Робота із картками, показує та називає види транспорту. Повторюємо числа (номер телефону).
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
10 |
|
Міський транспорт |
|
|
|
|
Вчитель називає ланцюжок слів, в яких зустрічається один і той самий звук. Учні повинні здогадатися, що це за звук. |
Робота з картками. Повторює за зразком з опорою на малюнки речення про подорож. Фізична зарядка: «Head and shoulders»
Мовленнєва вправа: I love my cat. It’s warm and fat
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
11. |
|
Відпочинок під час подорожі. |
|
|
|
Повторити вказівні займенники використовуючи наочність. Повторити види транспорту |
Фонетична зарядка: нахили тулуба прямо — вдих відбувається в момент випрямлення тулуба (Bend forward! Stand still!), видих — під час нахилу тулуба вперед і вниз
|
Пальчикові ігри: Fingerplays. Pease Porridge Hot
Peas porridge hot, peas porridge cold
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
12. |
|
Узагальнення теми «Подорож» |
|
|
|
|
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Тема: Велика Британія |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
13. |
|
Велика Британія. |
|
Загальні відомості про країну |
Запитання з спеціальним словом Where is..? |
Повторити to be,безособові речення |
Німе «е» silent «е»– коли склад закінчується на приголосну, якій слідує німе е (те, яке упускається при вимові), тоді голосний, що передує приголосному зазвичай довгий. Фонетична вправа: stop ставати get отримувати, take брати(знайти слово із німим е)
|
Вправа-гра:Three paper clips”. учень отримує три скріпки. . Мета – поставити запитання Where is..?так, щоб співрозмовник відповів без ст-ри it is “ (той, хто так відповідає, – віддає колезі скріпку). Відповідно, щоб не віддати скріпку, потрібно викручуватися і відповідати розлого.. Мовленнєвий диктант(повторити слова за вчителем)sport, four, daughter Rabbit, family, dad, granddad, grandparents Пальчикова гімнастика «Family fingers» |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
14. |
|
Де знаходиться Великобританія? |
|
Активізація ЛО |
Артикль the з географічними назвами |
Повторити The Present Simple . Do you like Does she/he like...? Hike/don't like... He/ She likes/doesn't like... |
Ввести нові скоромовки для закріплення правильної артикуляції:Listen and repeat: 1) A big black bug bit a big black bear. A big black bear bit a big black bug 2) Betty Butter bought some butter. But she said : “My butter’s bitter
|
Вправа-гра :встав артикль за підказкою вчителя.( London is the capital of … United Kingdom..і т.д).Називати артикль, коли почуєш як вчитель плескає в долоні Вправа-руханка If you live happy do the same … ( Якщо весело живеться роби так…)
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
15. |
|
Це Британія! |
|
|
Вказівні займенники |
Повторення вказівного займенника This is |
Фонетична зарядка: this is a ball, this is a doll, this is a tree, this is Me (розвиток вимови звуку [th і займенника This) Тренувати артикуляцію звуку [θ]. Ввести скоромовку. The teacher thought and thought and thoughtand No one knew what he thought, he thought.
|
Мовленнєва вправа: Baa, Baa, Black Sheep
Baa, baa, black sheep, Робота з казкою (вчитель читає фрагмент казки та задає запитанн яка це казка) |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
16. |
|
Лондон -столиця Великобританії |
|
|
Прийменники місця, напрямку (Above, in front of, under, on, near) |
Артикль the |
Фонетична гра “Odd one Out”. Прочитати дані слова, учень має знайти слово, що випадає з логічного ланцюжката пояснити чому Went, went well, have, win Desk, ten, has, red, dress, pen. Map, cap, flat, name, apple, black, bag Doll, mother, dog, clock, stop.
|
Робота з текстом: виписати прийменники Розвиток навичок читання ЛО (за вчителем) |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
17. |
|
Узагальнення теми «Велика Британія» |
|
Систематизація вивченого лексичного і граматичного матеріалу |
|
|
|
Мовленнєва вправа: Little bird
Fly, little bird, fly! |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Україна. Київ |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
18.
|
|
Моя країна-Україна. |
-уважно стежити за презенто ваною ін.- формацією
-усвідомлювати мету поставленого завдання |
|
|
Повторюємо прийменники місця
|
Фонетична зарядка: Listen and repeat. [f-f], [ng-ng], [z-z], [finger-finger]finger ; [eu-eu], [teuz-teuz]toes,toes; [ie-ie], [iez- iez]ears, ears; [w-w], [wan-wan]one, one; [s-s], [sain-sain]shine, shine; [au-au], [θ-θ], [mauθ -mauθ] mouth, mouth |
Артикуляційна вправа : робота з ЛО Вдосконалення навичок читання знайомих слів Гра з м’ячем: Де знаходиться м’яч? (повторюємо прийменники) |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
19. |
|
Подорож Україною. |
- ефективно співпрацювати під час парної роботи |
Активізація ЛО |
Утворення множини іменників-винятків |
Повторити запитання Who is this?(Хто це?) і відповідь: He’s а… She’s а…і назви членів родини |
Там де в словах сказано плескати в долоні, учні плещуть. Are you happy? Are you happy, happy, happy? Are you happy, happy, happy? Clap your hands Yes, we are happy, happy,happy. Are you happy, happy, happy Are you happy, happy,happy? Clap your hands. Clap your hands.) Singing a song.
|
Гра «BigBen» (Фізкульт-хв.) Біг Бен - це вежа, Пограти ми з нею не проти! В маму, тата, сина, дочку! Гра «Море хвилюється раз». Вчитель називає дитині всіх членів сім'ї. Вона повинна зобразити, якщо mother - вона готує, робить роботу по дому; father - ремонтує меблі, читає газету і так далі)
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
20 |
|
Київ- столиця нашої країни. Множина іменників |
розуміти і при необхідності передавати нову інформацію
|
|
|
Повторення множини іменників |
Уведення правил читання голос. Розглянути таблицю. Прочитати приклади, учень повинен повторювати за вчителем.
|
Вправа Групування: згрупувати іменникки, за способом утворення множини. Фізична зарядка: Ten little fingers, Ten little toes. Two little ears, One little nose Two little eyes, They shine so bright. One little mouth -
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
21 |
|
Визначні місця України. |
|
Удосконалення навичок вживання нових ЛО Ukraine,Kyiv,sightseeing,tour, main road, famous place. |
Дієслово:Have got,(has got) |
Повторення кількісних числівників, запитання What is this?(Що це?) і відповідь: It’s а… |
Для закріплення вивченого матеріалу учень читає фонетичну вправу. Kate has a cat, a car and a here. Rose has a doll, a fork and an ore. Susan has a cup, a turkey and pure orange juice. Pete has a pet and a perfume here. Mike has a pig, a bird and a fire |
Мовленнєва вправа: Numbers
Own, two, Фізична зарядка: «Нead and shoulders»… Робота з текстом: вставити у речення Have got,(has got)
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
22 |
|
Відвідування пам´яток Києва. |
|
Уведення нових ЛО:museum,visit,cathedral, sigh.guide,guide-book. |
Конскрукція to be going to.. |
Повторення дієслова to be… |
Rules of reading. [æ] [ei] [a:] [o:] Plan plate car ball Can date bar wall Flag late smart small Удосконалення навичок читання.
|
Робота з. текстом Вправа «Опиши предмет». Зарядка: She sells sea shells On the sea shore.
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
23 |
|
Узагальнення теми «Велика Британія» |
|
Систематизація вивченого лексичного і граматичного матеріалу |
|
|
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Тема: Шкільне життя |
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
24 |
|
Шкільні предмети
|
Висловлення прохання та реагування на чиєсь прохання, прояв ставлення до когось, чогось. Висловле ння схвальної, несхвальне оцінки предметам, діям, ситуаціям |
Уведення нових ЛО:Timetable English, Math, Literature, Art, Music,
|
Дієслово -have got...
|
Дні тижня Monday, Tuesday, Wednesday, Thursday, Friday, Saturday, Sunday , Повторення алфавіту,назви членів родини
|
Фонетична зарядка: A is for apple, armadillo and air. B is for book, beach ball and bear. C is for cat, crayon and cape. D is for dog, dragon and drapes. E is for elephant, eagle and eye. F is for farm, fire and fly. G is for goat, golf and guy. H is for hat, hippo and he. I is for instrument, ice and igloo. K is for kangaroo, kite and kid. L is for lamb, lion, and lid. M is for mother, mouse, and might. N is for noodle, nest and night. O is for octopus, ostrich and owl. P is for penguin, pig and pal. R is for rabbit, rainbow and rail. S is for seal, swan and sun. T is for seal, swan and sun. T is for table, tiger and ton. U is for umbrella, underwear and umpire. V is for vulture, volcano and vampire. W is for wizard, water and wishbone. X is for x-ray, Xerox and xylophone. Y is for yak, yogurt and you. Z is for zebra, zero and zoo.
|
Робота з ЛО: переклад днів тижня гра: “Snowball” Учитель говорить: “I have a grandmother” і просить учня повторити сказане учителем слово і додати своє: “I have a grandmother and an uncle.
Фізична зарядка :
Stand up! Clap! Clap! Правила поведінки в школі
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
25. |
|
Розклад уроків.. |
Активізація ЛО |
Множина іменників. |
What day is it today? What lesson do you like? I like.. |
Фонетична зарядка: teacher, reading, season, clean, please, bag, blackboard, Saturday
|
Вправа «Групування» зробити множину іменників з поданих слів, по групувати. Розвиток діалогічного мовлення: Який твій улюблений предмет? `
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
26. |
|
Мій улюблений предмет |
розуміти і при необхідності передавати нову інформацію
|
Граматичні часи дієслів (Present) |
Іменник. |
Фонетична зарядка: The zoo I like to go to the zoo A zebu lives in the zoo! To the zoo, to the zoo! A zebra lives there too Come with me to the zoo! In the zoo, in the zoo! To the zoo, to the zoo
|
Вдосконалення навичок діалогічного та монологічного мовлення (говоримо про шкільні ре чі та предмети) Вправа «Розклади предмети»
Фізична зарядка :
Stand up! Clap! Clap!
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
27. |
|
.Мої вподобання.. |
Активізація л.о |
Граматичні часи дієслів (Past) |
What lesson do you like? What is your favourite season? |
Sound /o:l/ Fall Put on your jeans for fall, Now it’s a cold to play football Leaves turn orange, red, and brown And they all are falling down Winter, Spring, Summer, fall – I like winter best of all.
|
Вдосконалення навичок читання (читаємо про школу за вчителем) Робота з ілюстраціями: Назви предмет (з к-цією I like) Фізична зарядка: One, one, one. Little dog run. Two, two, two. Cat sees you. Three, three, three. Birds on the tree. Four, four, four. Frogs on the floor.
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
28. |
|
Класна кімната. |
|
It's one o'clock. Wake up. Wash, dress, breakfast Have lunch, doone's homework, club, after, go to bed, help, must |
Безособове речення It's |
… What day is it today?
|
Фонетична зарядка: Hector Protector was dressed all in green; Hector Protector was sent to the Queen. The Queen did not like him, No more did the king; So Hector Protector was sent back again |
Робота з флеш-картками (говоримо про речі в класі) Фізична зарядка: «Morning exercises».
Вправа-гра «Запамятай-повтори слово»
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
29 |
|
Чим займаєшся? Ігри з друзями. |
I am late. Can I help... |
Модальне дієслово: can |
Особові займенники. Повторити розваги |
Фонетична зарядка: Hickory, dickory, dock The mouse ran up the clock. The clock struck one, The mouse ran down, Hickory, dickory, dock.
|
Вправа «Підбери до букв слово» Вправа з м´ячем «I can..»(назвати,діяльність,яку ти можеш робити)
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
30 |
|
Узагальнення теми «Шкільне життя» |
|
Систематизація вивченого лексичного і граматичного матеріалу |
|
|
Фонетична зарядка: Little lady Lilly lost her lovely locket, Lucky little Lucy found the lovely locket. Lovely little locket lay in Lucy’s pocket, Lazy little Lucy lost the lovelylocket |
Вправа-руханка If you live happy do the same … ( Якщо весело живеться роби так…)
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
31 |
|
Контроль аудіювання |
|
|
|
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
32 |
|
Контроль письма |
|
Вдосконалення навичок писемного мовлення (списування тексту
|
|
|
Фонетична зарядка: Why do you cry, Willy? Why do you cry? Why, Willy? Why, Willy?
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
33. |
|
Контроль читання |
Вдосконалення навичок читання (односкладові,двосклавові слова)
|
|
|
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
34 |
|
Контроль говоріння |
Вдосконалення монологічног мовлення |
|
|
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
35. |
|
Підсумковий урок |
|
|
|
|
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||