Адаптоване календарно-тематичне планування для учнів з ООП 6 клас ІІ семестр за підручником А.Несвіт (2 год.)

Про матеріал
Адаптоване календарно-тематичне планування для учнів з ООП 6 клас ІІ семестр за підручником А.Несвіт (2 год.)
Перегляд файлу

 

Дата

 

Мовлен-нєві функції

Лексика та засоби вираження

 

Граматика

Повторення

Фонетика

Корекційно-розвивальна робота

Тема: Подорож

 

1.

 

Де ти живеш?

Розуміння та  реагування на чиєсь запитання.

Where do you live?

I live in..

Особові займенники He, She, It  і I.

 

Повторити алфавіт. Вказівний займенник This is (Це). Повторення віршика-привітання «Good morning».

Поняття про відкриті і закриті склади, голосні звуки у закритому складі ( ꬱ,o,i,e та ін.).

Гра «Кошик»: розподілити  слова по «кошиках» (звук ꬱ та звук е )

Good morning, good morning, good morning to you. Good morning, good morning, I´m glad to see you.

2

 

Я на відпочинку. Прикметники

Формування мінімальної спроможності до комунікації: розуміти і давати елементарні відповіді на прості запитання,

поважне ставлення до співрозмовника, його думки,

формувати здатність описувати подорож і відпочинок найпростішими прикметниками (Nice,fast,interesting,boring і т.д.) і свою спроможність зробити щось

Where are you from? I am from Ukraine.Подорож може бути:

Nice,fast,interesting,boring і т.д.

Вищий ступінь порівняння  прикметників (fast-faster,nice-nicer)

Повторити запитання What is your name?

І відповідь  My name is…

Назви членів родини

 

Мовленнєва зарядка:

A.B.C.D.E.This is my family.G.H.I.J. I love them every day.K.L.M.N.O.Mother,father,baby,oh.P.Q.R.S.T.Brother,sister,you can see.U.V.W.X.Y.Z.All the people in my family

 

 

 

3.

 

Звідки ти?

 

 

Вказівні займенники This. That

Повторити ЛО члени сім’ї: a father, a mother, a sister, a brother.

Повторити ЛО: iмена дітей,назви країн Ukraine,Great Britain.

Звук ck- Скоромовка:Cooks cook cupcakes quickly.

Знайти словa зі звуком ck fat,cap,sing,pick,bed,kid,sock,black,egg,king,let,neck,nest,sick,crab,rock,cock,hen.

 

Мовленнєва зарядка:

 I have a father.I have a mother.I have a sister.I have a brother.Father, Mother, Sister, Brother –Hand in hand with one another

Робота з ілюстраціями:(зєднати малюнок і слово) активізація вивчених ЛО з теми Моя сім’я :  (для розвитку пам’яті та уваги, мовлення) називає членів родини за малюнками

Фізична зарядка: «Head and shoulders» Вправа Point (покажи :називаємо імена дітей англійською,показує, на дитину з таким іменем)

 

 

4

 

Чи подобається тобі подорожувати. Безособові речення

Do you like travelling?

Yes,I do..

It is…

Повторення цифр 1-20

He likes, doesn’t like it…

Звук [ r ] 

Сп

 Гра «Спіймай звук»

 [ r ] Якщо учень чує даний звук – плескає в долоні, якщо ні – сидить тихо. Ця гра на увагу.

 

Мовленнєва зарядка: A Bear brings a basket of  berries to bears.

Робота з картками: цифри (називаємо)

Фізична зарядка: If you live happy do the same … ( Якщо весело живеться роби так…)

 

5

 

Як ми можемо подорожувати.

By bus,by train,by car,by plain

 

 

Прийменник місця: by

 

I like travelling   .. I don’t like travelling …

 

Повторити ЛО кольори: blue, pink, white, red, yellow, green, brown

 

 

 Вправа«Зайве слово»:meet, seal, sit, veal (зайве слово sit)

   bat, pen, and, sad (зайве слово pen).


 

 

Мовленнєва зарядка: Roses are red,
Violets are blue,
Sugar is sweet
And so are you.

2. Пальчикові ігри: Fingerplays. Two parrots
There were two parrots,
Sitting on the tree.
One named Red.
The other named Green.
Fly away, Red! Fly away, Green! Come again, Red! Come again, Green!
 

6

 

Види транспорту.

Модальне дієслово can

 

I can …

 

Повторити питальну конструкцію How are you?   Відповідь:I am fine…

 

Фонетична зарядка:

  oo

Book, look

School. Balloon

Повторення алфавіту.

Робота з текстом (виписати лише ті речення де є дієслова can)

Гра «Що зникло?

    повторення слів до певної теми.

        Учитель розкладає на столі вісім малюнків з тваринами або певними предметами, які важко запам’ятовуються дітьми. Потім пропонує учням закрити очі: Shut your eyes! Учитель в цей момент забирає один з малюнків і каже: Open your eyes! What is missing? Учні називають предмет, малюнок якого зник. Діти знову закривають очі і гра триває.


3. Фізична зарядка: «Head, shoulders»

4. Робота з картками: називає види транспорту

 

7.

 

Подорож рідною країною.  Назва моєї країни.

 

Where are you from?

I am from Ukraine.

Прикметники.Найвщий ступінь порівняння односкладових прикм.( fast-faster,nice-nicer і т.д.)

Повторити запитання What is this?(Що це?) і відповідь: It’s а…

Мовленнєва зарядка: вправа «Гуси» (звук [g]);

ea

 tea, read, repet, please

   

 

 

Повторення алфавіту:Here "s A, B, and C,

H, K, L, M, N, O, P, Q,

And here "s a child" s Dad,

Who is sagacious and discerning,

And knows this is the Fount of Learning

Great A was alarmed at B "s bad behaviour,

Because C, D, E, F, denied G a favour,

H had a husbad with I, J, K, and L

 

Розвиток діалогічного мовлення ( Where are you from? I am from Ukraine.)

8.

 

Як дістатися до центру.

Висловлення запитання,

орієнтуваання у незнайомому місці

How can I get to the..Введення нових ЛО: centre,shop,bus and railway  station і т.д.

Прийменники місця in,on at.

Повторення алфавіту (голосні і приголосні звуки) і лічби до 20.

 

Гра «Луна»

Мета: формувати навички фонематичного слуху і правильну артикуляцію звуків англійської мови.

Відвернувшись вбік, учитель чітко вимовляє вивчені звуки та звукосполучення пошепки. Діти, як луна, повторюють кожний звук (звукосполучення) за вчителем

 

 

Гра для пальчиків:

Пальчики  виконувати зарядку. Надходить команда “Stand up!” і пальчики дружно розчепірюються, “Sit down” і пальчики міцно стискаються в кулачок. “Nod your head!” і пальчики злегка згинаються, “Shake your head!” швидко ворушать пальчиками.

Фізична зарядка: «Head and shoulders

 

9.

 

Я люблю подорожувати.

Місця для відпочинку, види Мовленнєва зарядка:

діяльності під час відпочинку.

I like to travel   .. I don’t like to travel

 

at

in

on

Точка

Замкнуте місце

Поверхня

at the corner (на куті)

in the garden (у саду)

on the wall (на стіні)

at the bus stop (на зупинці)

in London (в Лондоні)

on the ceiling (на стелі)

at the door (біля дверей)

in France (у Франції)

on the door (на дверях)

at the top of the page (зверху сторінки)

in a box (в коробці)

on the cover (на покритті)

at the end of the road (в кінці дороги)

in my pocket (в моїй кишені)

on the floor (на підлозі)

at the entrance (на вході)

in my wallet (у моєму гаманці)

on the carpet (на килимі)

at the crossroads (на роздоріжжі)

in a building (у будинку)

on the menu (в меню)

at the front desk (біля стійки реєстрації)

in a car (в машині)

on a page (на сторінці)

                             Phonics Song

ea a seal and ee a tree                             or a horse and ir a girl

ch a chicken and sh a ship                     ow a cow and oy a boy

oo a spoon and oo a foot                         ow a window and a boat

ou a house and a: a car                            ai a tail and ay a ray

 

Вправа для повторення конструкції I like to    .. I don’t like.. Alison: I like elephants. I don’t like snakes. I like monkeys.

Jamie: ____________ elephants. ____________ snakes. ____________ monkeys.

Mum: ____________ elephants. ____________ snakes. ____________ monkeys.

Dad: ____________ elephants. ____________ snakes. ____________ monkeys.

 

 10.

 

Напрямок.

Висловлення прохання, реагування на чиюсь відповідь, повідомляє

 

 


in

Точка

at the corner (на куті)

at the bus stop (на зупинці)

at the door (біля дверей)

at the top of the page (зверху сторінки)

at the end of the road (в кінці дороги)

at the entrance (на вході)

скоромовка на тренування звуків [w],[v]:

William always wears a very warm

Woolen vest in winter, Victor however

Will never wear woolen underwear

Even in the wind west.

 

Вправа «Розклади предмети»

Фізична зарядка: «Head, shoulders»

 

 

11.

 

Транспорт

Громадянська відповідальність: враховувати думку товаришів при виборі того чи іншого виду подорожі, обирати оптимальний вид транспорту.

 

 

 

 

on

Замкнуте місце

in the garden (у саду)

in London (в Лондоні)

in France (у Франції)

in a box (в коробці)

in my pocket (в моїй кишені)

in my wallet (у моєму гаманці)

in a building (у будинку)

in a car (в машині)

Мовленнєва зарядка: читання складів

Th: this, that, mother. Father.

Th: three, thancks, Smith, birthday

 

Повторення алфавіту.

Розвиток монологічного мовлення ( називає картинки з цифрами):

Own, two,
I love you.
Three, four,
Touch the floor.
Five, six,
Mix and mix.
Seven, eight,
It is great.
Nine, ten,
Play again.

Розвиток усного мовлення. Робота з картками:називає транспорт

 

9.

 

Подорож.

 

Активізація л.о.

Модальне дієслово Can,

Can you come to? – Yes, sure. Let’s go to… Sorry I can’t…

Повторення алфавіту (голосні і приголосні звуки) і лічби до 20.

 

Фонетична вправа: 

   Звук         еe

 see green, meet, feet

Робота із картками,  показує та захоплення,використовуючи модальне дієслово Can)

 

Мовленнєва вправа(вставити модальне дієслово Can)

I _______ draw.

I _______

My friends_______ roller-skate.

My granddad _______sing.

I_______ ride a bike.

My mum _______ski.

My dad _______skate.

My pet _______play football. Робота із картками,  показує та називає види транспорту. Повторюємо числа (номер телефону).

 

10

 

Міський транспорт

 

 

 

 

Вчитель називає ланцюжок слів, в яких зустрічається один і той самий звук. Учні повинні здогадатися, що це за звук.

Робота з картками. Повторює за зразком з опорою на малюнки речення про подорож.

Фізична зарядка: «Head and shoulders»

Мовленнєва вправа: I love my cat. It’s warm and fat
My cat is grey. It likes to play



 

11.

 

Відпочинок під час подорожі.

 

 

 

Повторити вказівні займенники використовуючи наочність.

Повторити види транспорту

Фонетична зарядка: нахили тулуба прямо — вдих відбувається в момент випрямлення тулуба (Bend forward! Stand still!), видих — під час нахилу тулуба вперед і вниз

 

 

 

 

Пальчикові ігри: Fingerplays.

Pease Porridge Hot

Peas porridge hot, peas porridge cold
Peas porridge in the pot 9 days old
Some like it hot, some like it cold
Some like it in the pot 9 days old

 

12.

 

 Узагальнення теми «Подорож»

 

 

 

 

 

 

Тема: Велика Британія

13.

 

Велика Британія.

 

Загальні відомості про країну

Запитання з спеціальним словом Where is..?

Повторити to be,безособові речення

Німе «е» silent «е»– коли склад закінчується на приголосну, якій слідує німе е (те, яке упускається при вимові), тоді голосний, що передує приголосному зазвичай довгий.

Фонетична вправа: stop ставати get отримувати, take брати(знайти слово  із німим е)

 

 

 

Вправа-гра:Three paper clips”.  учень отримує три скріпки. . Мета – поставити запитання Where is..?так, щоб співрозмовник відповів без ст-ри it is “ (той, хто так відповідає, – віддає колезі скріпку). Відповідно, щоб не віддати скріпку, потрібно викручуватися і відповідати розлого..

Мовленнєвий диктант(повторити слова за вчителем)sport, four, daughter

Rabbit, family, dad, granddad, grandparents

Пальчикова гімнастика «Family fingers»

14.

 

Де знаходиться Великобританія?

 

Активізація ЛО

Артикль the з географічними назвами

Повторити The Present Simple . Do you like    Does she/he like...? Hike/don't like... He/ She likes/doesn't like...

Ввести нові скоромовки для закріплення правильної артикуляції:Listen and repeat:

   1) A big black bug bit a big black bear.

  A big black bear bit a big black bug

   2) Betty Butter bought some butter. But she said : “My butter’s bitter

                                 

Вправа-гра :встав артикль за підказкою вчителя.( London is the capital of … United Kingdom..і т.д).Називати артикль, коли почуєш як вчитель плескає в долоні

Вправа-руханка If you live happy do the same … ( Якщо весело живеться роби так…)

 

15.

 

Це Британія!

 

 

Вказівні займенники

Повторення вказівного займенника This is

Фонетична зарядка:

this is a ball,

 this is a doll,

this is a tree,

this is Me (розвиток вимови звуку [th і займенника This)

Тренувати артикуляцію звуку [θ].

 Ввести скоромовку.

The teacher thought and thought and thoughtand

No one knew what he thought, he thought.

 

Мовленнєва вправа:

Baa, Baa, Black Sheep

Baa, baa, black sheep,
Have you any wool?
Yes ,sir, yes sir,
Three bags full;
One for the master,
And one for the dame,
And one for the little boy
Who lives down the lane.

Робота  з казкою (вчитель читає фрагмент казки та задає запитанн яка це казка)

16.

 

Лондон -столиця Великобританії

 

 

Прийменники місця, напрямку (Above, in front of, under, on, near)

Артикль the

Фонетична гра “Odd one Out”.

 Прочитати дані слова, учень має знайти слово, що випадає з  логічного ланцюжката пояснити чому  Went, went well, have, win

  Desk, ten, has, red, dress, pen. Map, cap, flat, name, apple, black, bag  Doll, mother, dog, clock, stop.

 

Робота з текстом: виписати прийменники

Розвиток навичок читання ЛО (за вчителем)

17.

 

Узагальнення теми «Велика Британія»

 

Систематизація вивченого лексичного і граматичного матеріалу

 

 

 

Мовленнєва вправа:

Little bird

Fly, little bird, fly!
Fly into the blue sky!
One, two, three,
You are free!

Україна. Київ

18.

 

 

Моя країна-Україна.

-уважно стежити за презенто ваною ін.- формацією

 

-усвідомлювати мету поставленого завдання

 

 

Повторюємо прийменники місця

 

 

Фонетична зарядка: Listen and repeat.

[f-f], [ng-ng], [z-z], [finger-finger]finger ; [eu-eu], [teuz-teuz]toes,toes; [ie-ie], [iez- iez]ears, ears; [w-w], [wan-wan]one, one; [s-s], [sain-sain]shine, shine; [au-au], [θ-θ], [mauθ -mauθ] mouth, mouth

Артикуляційна вправа : робота з ЛО

Вдосконалення навичок читання знайомих слів Гра з м’ячем: Де знаходиться м’яч? (повторюємо прийменники)

19.

 

Подорож Україною.

- ефективно співпрацювати під час парної роботи

Активізація ЛО

Утворення множини іменників-винятків

Повторити запитання Who is this?(Хто це?) і відповідь: He’s а… She’s а…і назви членів родини

Там де в словах сказано плескати в долоні, учні плещуть.

                          Are you happy?

Are you happy, happy, happy?     Are you happy, happy, happy?

Clap your hands                               Yes, we are happy, happy,happy.

Are you happy, happy, happy      Are you happy, happy,happy?

Clap your hands.                              Clap your hands.) Singing a song.

                            

Гра «BigBen» (Фізкульт-хв.)

Біг Бен - це вежа,

Пограти ми з нею не проти!

В маму, тата, сина, дочку!

Гра «Море хвилюється раз». Вчитель називає дитині всіх членів сім'ї. Вона повинна зобразити, якщо mother - вона готує, робить роботу по дому; father - ремонтує меблі, читає газету і так далі)

 

20

 

Київ- столиця нашої країни. Множина іменників

розуміти і при необхідності  передавати нову інформацію 

 

 

 

Повторення множини іменників

 

Буква

голосна

приголосна

Голосна+R

Голосна+RE

A [ei]

[ei] name

[e] cat

[a:] car

[e] have

O [eu]

[eu] rose

[o:] doll

[o:] fork

[o:] more

U [ju:

[ju:] tube

[a] bus

[e:] turkey

[jue:] pure

E [i:]

[i:] Pete

[e:] egg

[e:] her

[ie] here

I/Y[ai:]/[wai

[ei] Mike/my

[i] pig/system

[e:] bird

[aie] fire

 Уведення правил читання голос.

Розглянути таблицю. Прочитати приклади, учень повинен повторювати за вчителем.

 

Вправа Групування: згрупувати іменникки, за способом утворення множини.

Фізична зарядка:

Ten little fingers,  

 Ten little toes.     

 Two little ears,  

 One little nose 

Two little eyes,   

They shine so bright.

One little mouth -

 

21

 

Визначні місця України.

 

Удосконалення навичок вживання нових ЛО Ukraine,Kyiv,sightseeing,tour, main road,  famous place.

Дієслово:Have got,(has got)

Повторення кількісних числівників,

запитання What is this?(Що це?) і відповідь: It’s а…

Для закріплення вивченого матеріалу учень  читає фонетичну вправу.

Kate has a cat, a car and a here.

Rose has a doll, a fork and an ore.

Susan has a cup, a turkey and pure orange juice.

Pete has a pet and a perfume here.

Mike has a pig, a bird and a fire

Мовленнєва вправа:

Numbers

Own, two,
I love you.
Three, four,
Touch the floor.
Five, six,
Mix and mix.
Seven, eight,
It is great.
Nine, ten,
Play again.

Фізична зарядка: «Нead and shoulders»…

Робота з текстом: вставити у речення Have got,(has got)

 

 

22

 

Відвідування пам´яток Києва.

 

Уведення нових ЛО:museum,visit,cathedral, sigh.guide,guide-book.

Конскрукція to be going to..

Повторення дієслова to be…

Rules of reading.

[æ]    [ei]    [a:]      [o:]

Plan plate   car      ball                    

Can   date   bar      wall

 Flag  late smart small

Удосконалення навичок читання.                     

 

Робота  з. текстом

Вправа «Опиши предмет».

Зарядка:

She sells sea shells

On the sea shore.

 

23

 

Узагальнення теми «Велика Британія»

 

Систематизація вивченого лексичного і граматичного матеріалу

 

 

 

 

 

                                         Тема: Шкільне життя

 

 

24

 

Шкільні пред­мети

 

Висловлення прохання та реагування на чиєсь прохання, прояв ставлення до когось, чогось. Висловле

ння схвальної, несхвальне оцінки предметам, діям, ситуаціям

Уведення нових ЛО:Timetable English, Math, Literature, Art, Music,

 

Дієслово -have got...

 

Дні тижня Monday, Tuesday, Wednesday, Thursday, Friday, Saturday, Sunday ,

Повторення алфавіту,назви членів родини

 

 

 

Фонетична зарядка: A is for apple, armadillo and air.

B is for book, beach ball and bear.

C is for cat, crayon and cape.

D is for dog, dragon and drapes.

 E is for elephant, eagle and eye.

 F is for farm, fire and fly.

 G is for goat, golf and guy.

 H is for hat, hippo and he.

  I is for instrument, ice and igloo.

  K  is for kangaroo, kite and kid.

  L is for lamb, lion, and lid.

  M is for mother, mouse, and might.

  N is for noodle, nest and night.

  O is for octopus, ostrich and owl.

  P is for penguin, pig and pal.

  R is for rabbit, rainbow and rail.

  S is for seal, swan and sun.

   T is for seal, swan and sun.

  T is for table, tiger and ton.

  U is for umbrella, underwear and umpire.

  V is for vulture, volcano and vampire.

  W is for wizard, water and wishbone.

  X is for x-ray, Xerox and xylophone.

  Y is for yak, yogurt and you.

  Z is for zebra, zero and zoo.

 

 

 

Робота з ЛО: переклад днів тижня

гра: “Snowball” Учитель говорить: “I have a grandmother” і просить учня повторити сказане учителем слово і додати своє: “I have a grandmother and an uncle.

 

Фізична зарядка :

 Stand up! Clap! Clap!
Arms up! Clap! Clap!
Step! Step! Arms down!
Clap! Clap! Please, sit down!

Правила поведінки в школі

 

 

 

25.

 

Розклад уроків..

Активізація ЛО

Множина іменників.

What day is it today? What lesson do you like? I like..

Фонетична зарядка: teacher, reading, season, clean, please, bag, blackboard, Saturday

 

Вправа «Групування» зробити множину іменників з поданих слів, по групувати.

Розвиток діалогічного мовлення: Який твій улюблений предмет? `

 

26.

 

Мій улюблений предмет

розуміти і при необхідності  передавати нову інформацію 

 

Граматичні часи дієслів (Present)

Іменник.

Фонетична зарядка: The zoo

I like to go to the zoo             A zebu lives in the zoo!

To the zoo, to the zoo!             A zebra lives there too

Come with me to the zoo!          In the zoo, in the zoo!

To the zoo, to the zoo

 

Вдосконалення навичок діалогічного та монологічного мовлення (говоримо про шкільні ре чі та предмети)

Вправа «Розклади предмети»

 

 Фізична зарядка :

 Stand up! Clap! Clap!
Arms up! Clap! Clap!
Step! Step! Arms down!
Clap! Clap! Please, sit down!

 

 

27.

 

.Мої вподобання..

Активізація л.о

Граматичні часи дієслів (Past)

What lesson do you like? What is your favourite season?

Sound /o:l/

 Fall

 Put on your jeans for fall,

 Now it’s a cold to play football

 Leaves turn orange, red, and brown

 And they all are falling down

 Winter, Spring, Summer, fall –

I like winter best of all.

 

Вдосконалення навичок читання (читаємо про школу за вчителем)

Робота з ілюстраціями: Назви предмет (з к-цією I like)

Фізична зарядка:

One, one, one.

Little dog run.

Two, two, two.

Cat sees you.

Three, three, three.

Birds on the tree.

Four, four, four.

Frogs on the floor.

 

 

28.

 

Класна кімната.

 

It's one o'clock. Wake up. Wash, dress, breakfast

Have lunch, doone's homework, club, after, go to bed, help, must

Безособове речення It's

What day is it today?

 

 

Фонетична зарядка:

Hector Protector was dressed all in green;

Hector Protector was sent to the Queen.

The Queen did not like him,

No more did the king;

So Hector Protector was sent back again

Робота з флеш-картками (говоримо про речі в класі)

Фізична зарядка: «Morning exercises».

 

Вправа-гра «Запамятай-повтори слово»

 

 

29

 

Чим займаєшся? Ігри з друзями.

I am late. Can I help...

Модальне дієслово: can

Особові займенники. Повторити розваги

Фонетична зарядка:

 Hickory, dickory, dock

The mouse ran up the clock.

The clock struck one,

The mouse ran down, Hickory, dickory, dock.

 

Вправа «Підбери до букв слово»

Вправа з м´ячем  «I can..»(назвати,діяльність,яку ти можеш робити)

 

30

 

Узагальнення теми «Шкільне життя»  

 

Систематизація вивченого лексичного і граматичного матеріалу

 

 

Фонетична зарядка:

Little lady Lilly lost her lovely locket,

Lucky little Lucy found the lovely locket.

Lovely little locket lay in Lucy’s pocket,

Lazy little Lucy lost the lovelylocket

Вправа-руханка If you live happy do the same … ( Якщо весело живеться роби так…)

 

31

 

Контроль аудіювання

 

 

 

 

 

 

32

 

Контроль письма

 

Вдосконалення навичок писемного мовлення (списування тексту

 

 

 

Фонетична зарядка:

Why do you cry, Willy?

Why do you cry?

Why, Willy? Why, Willy?

 

 

 

 

 

33.

 

Контроль читання

Вдосконалення навичок читання (односкладові,двосклавові слова)

 

 

 

 

 

 

 

34

 

Контроль говоріння

Вдосконалення монологічног мовлення

 

 

 

 

 

 

35.

 

Підсумковий урок

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Гордійченко Валентина
    Дякую за достойну роботу в цій царині. Що стосується інклюзії і англійської мови - матеріалів нуль. Всі програми перешукала - інші предмети .
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Пов’язані теми
Англійська мова, 6 клас, Планування
Інкл
Додано
24 січня 2022
Переглядів
1957
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку