Урок "Виготовлення декоративної листівки до дня 8 березня"

Про матеріал
Формувати у дітей ключові компетентності. Навчити виготовляти декоративну листівку, подарунок власноруч.
Перегляд файлу

Тема : «Виготовлення декоративної листівки до дня 8 березня»

Мета:  Формувати у дітей ключові компетентності:

  • Вміння вчитися – організувати своє робоче місце; орієнтуватися у часі та берегти його; планувати свої дії, доводити роботу до кінця.

 

  • Загальнокомунікативну компетентність – дотримуватися норм мовленнєвої компетентності, зв’язно висловлюватися в контексті змісту.

 

  • Здоров’язбережувальну компетентність – дбайливе ставлення до свого здоров’я як вищу життєву цінність.

 

  • Соціальні компетентності: продуктивно співпрацювати, використовувати різні ролі й функції в колективі, виявляти ініціативу.

 

  • Предметні компетентності:

навчити виготовляти декоративну листівку, подарунок власноруч;

розвивати увагу, пам’ять, спостережливість, художнє мислення, уявлення, дрібну моторику пальців та творчі здібності;

виховувати акуратність, любов до праці, повагу до традицій українського народу, шанобливе ставлення до мам, бабусь.

 

Обладнання: кольоровий папір, ножиці, клей, пензлик.
 

Тип уроку: комбінований.

Форми роботи: фронтальна, індивідуальна, випереджувальні знання(презентація)

Методи навчання: стимулювання інтересу до навчання (створення ситуації успіху), репродуктивні: словесні, наочні, практичні.

Хід уроку: (Слайд № 1)

І. Організаційний  момент. (1-2хв.)

 1. Привітання з учнями/

Ось дзвінок нам дав сигнал:
Працювати час настав,
Так що час не втрачаймо
І працювати починаймо .

 2. Перевірка присутності учнів, їх готовності до уроку.

 3. Епіграф до уроку: «Відкриття – це  10% натхнення і 90% праці»    Т.Едісон

ІІ. Актуальність опорних знань: ( 4-5 хв.)

1.Інсцинізація

Чути, що хтось плаче.

-Це ти маленький? Чого сльози ллєш дрібненькі?

Пролісок: - Тепла хочу, сонечка! Скільки ж можна спати під снігом? Допоможіть мені та іншим квітам і травам!

«Веснонька, любая, часу не гай,

Як найскоріше прилинь у наш гай.

Вже ми без тебе похмурі й пісні,

Змерзли на холоді наші пісні,

Ти не барися, явися на лист..» -

Пише із бруньки березовий лист.

Пишуть з барлоги ведмеді бурі:

«Вже нам обрид зимовий цей убір.

Хочемо вийти з барлоги на бір,

Хочемо вийти з барлоги у гай»               С. Павленко

-Діти допоможемо весні скоріше прийти?

2.Проблемне питання

-Діти, як ви думаєте, із чого починається весна? (Відповіді учнів).

Саме так приходить весна. То яка ж весна ?Хай кожен прикріпить слово до квіток.

На дошці вінок, на квіточках пишуться слова, з квіток складається вінок весні.

(Барвиста, різнокольорова, яскрава, святкова...)

3. Декламування вірша

Якось я спитала у весни:

- Ти чому приходиш, поясни?

І весна мені сказала прямо:

- Поспішаю я на свято Мами.

Поспішають квіти проростати,

поспішають журавлі вертати,

поспішає сонечко теплішать,

поспішають дітки розумнішать.

В Африці далекій, пам’ятаю,

говорив мені премудрий слон,

Що якби на світі мам не стало,

то й Весни б на світі не було!

Ще сказав: «Ви помічали, може, -

кожна Мама із Весною схожа!» -

І відкрив він мені таємницю,

що Весна із Мамою - сестриці.

І. Жиленко

ІІІ. Повторення вивченого (2-3хв.)

Листівка – це вид декоративно вжиткового мистецтва.

Давай те пригадаємо на які види листівки поділяються?

а)….

б)….

в)….

IV. Мотивація навчальної діяльності (3-4 хв.)

- Діти, що ви відчуваєте, коли згадуєте маму?

Складання асоціативного куща

https://subject.com.ua/lesson/work/4klas_1/4klas_1.files/image015.jpg

- Чому ви називаєте маму сонечком? (Бо мама така, як сонечко. Добра й лагідна).

- Діти, складіть прислів’я про сонечко і маму з розсипаних слів.

тепло   сонці   а   добре   матері   біля   На

(На сонці тепло, а біля матері добре).

А яке чудове свято наближається? Чи будете ви дарувати подарунки?

- Що може бути подарунком для мами? (Квіти, гарна поведінка, чуйність, відмінна оцінка, подарунок, виготовлений власноруч).

А ви знаєте, що найкращим подарунком ,є подарунок зроблений власними руками

V. Оголошення теми та завдань уроку. (1-2 хв.)

Тема сьогоднішнього уроку «Виготовлення декоративної листівки до дня 8 березня»

- Ми з вами докладемо всіх зусиль, щоб до нас прийшла справжня весна, згадаємо людину, яка з весною сестриця, а також виготовимо для цієї людини подарунок.

- Отже, листівка буде чудовим дарунком для мами.

VІ. Практична робота (20 - 25 хв.)

Повторення правил безпечної праці під час роботи з ножицями

Виготовлення листівки

Фізкультхвилинка

Продовження роботи. Вчитель консультує, звертає увагу на недоліки в роботі та способи їх виправлення, заохочує до роботи.

VІ. Презентація виробу (1-2 хв.)

 

VІІ. Заключний інструктаж. (1-2хв.)

Вимоги безпеки після закінчення роботи: приведіть в порядок робоче місце;

інструменти і матеріали зберіть і складіть в певне місце; сміття і відходи зберіть.

VII. Підсумки уроку. Рефлексія(1-2хв.)                                                                   Чи сподобався вам урок.  Перед вами лежать смайлики. Підніміть той смайлик, який відповідає вашому настрою на кінець уроку. Виставлення оцінок.

 

VІІІ. Домашнє завдання (1-2хв.)

Написати побажання в середину листівки. 

Прибирання робочих місць.  

- Діти, пройдуть роки, ви виростете, станете дорослими, у вас у кожного будуть діти, але найдорожчою завжди залишиться мама.

docx
Додано
15 серпня
Переглядів
82
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку