Урок "Виготовлення декоративної листівки до дня 8 березня"

Про матеріал
Формувати у дітей ключові компетентності. Навчити виготовляти декоративну листівку, подарунок власноруч.
Перегляд файлу

Тема : «Виготовлення декоративної листівки до дня 8 березня»

Мета:  Формувати у дітей ключові компетентності:

  • Вміння вчитися – організувати своє робоче місце; орієнтуватися у часі та берегти його; планувати свої дії, доводити роботу до кінця.

 

  • Загальнокомунікативну компетентність – дотримуватися норм мовленнєвої компетентності, зв’язно висловлюватися в контексті змісту.

 

  • Здоров’язбережувальну компетентність – дбайливе ставлення до свого здоров’я як вищу життєву цінність.

 

  • Соціальні компетентності: продуктивно співпрацювати, використовувати різні ролі й функції в колективі, виявляти ініціативу.

 

  • Предметні компетентності:

навчити виготовляти декоративну листівку, подарунок власноруч;

розвивати увагу, пам’ять, спостережливість, художнє мислення, уявлення, дрібну моторику пальців та творчі здібності;

виховувати акуратність, любов до праці, повагу до традицій українського народу, шанобливе ставлення до мам, бабусь.

 

Обладнання: кольоровий папір, ножиці, клей, пензлик.
 

Тип уроку: комбінований.

Форми роботи: фронтальна, індивідуальна, випереджувальні знання(презентація)

Методи навчання: стимулювання інтересу до навчання (створення ситуації успіху), репродуктивні: словесні, наочні, практичні.

Хід уроку: (Слайд № 1)

І. Організаційний  момент. (1-2хв.)

 1. Привітання з учнями/

Ось дзвінок нам дав сигнал:
Працювати час настав,
Так що час не втрачаймо
І працювати починаймо .

 2. Перевірка присутності учнів, їх готовності до уроку.

 3. Епіграф до уроку: «Відкриття – це  10% натхнення і 90% праці»    Т.Едісон

ІІ. Актуальність опорних знань: ( 4-5 хв.)

1.Інсцинізація

Чути, що хтось плаче.

-Це ти маленький? Чого сльози ллєш дрібненькі?

Пролісок: - Тепла хочу, сонечка! Скільки ж можна спати під снігом? Допоможіть мені та іншим квітам і травам!

«Веснонька, любая, часу не гай,

Як найскоріше прилинь у наш гай.

Вже ми без тебе похмурі й пісні,

Змерзли на холоді наші пісні,

Ти не барися, явися на лист..» -

Пише із бруньки березовий лист.

Пишуть з барлоги ведмеді бурі:

«Вже нам обрид зимовий цей убір.

Хочемо вийти з барлоги на бір,

Хочемо вийти з барлоги у гай»               С. Павленко

-Діти допоможемо весні скоріше прийти?

2.Проблемне питання

-Діти, як ви думаєте, із чого починається весна? (Відповіді учнів).

Саме так приходить весна. То яка ж весна ?Хай кожен прикріпить слово до квіток.

На дошці вінок, на квіточках пишуться слова, з квіток складається вінок весні.

(Барвиста, різнокольорова, яскрава, святкова...)

3. Декламування вірша

Якось я спитала у весни:

- Ти чому приходиш, поясни?

І весна мені сказала прямо:

- Поспішаю я на свято Мами.

Поспішають квіти проростати,

поспішають журавлі вертати,

поспішає сонечко теплішать,

поспішають дітки розумнішать.

В Африці далекій, пам’ятаю,

говорив мені премудрий слон,

Що якби на світі мам не стало,

то й Весни б на світі не було!

Ще сказав: «Ви помічали, може, -

кожна Мама із Весною схожа!» -

І відкрив він мені таємницю,

що Весна із Мамою - сестриці.

І. Жиленко

ІІІ. Повторення вивченого (2-3хв.)

Листівка – це вид декоративно вжиткового мистецтва.

Давай те пригадаємо на які види листівки поділяються?

а)….

б)….

в)….

IV. Мотивація навчальної діяльності (3-4 хв.)

- Діти, що ви відчуваєте, коли згадуєте маму?

Складання асоціативного куща

https://subject.com.ua/lesson/work/4klas_1/4klas_1.files/image015.jpg

- Чому ви називаєте маму сонечком? (Бо мама така, як сонечко. Добра й лагідна).

- Діти, складіть прислів’я про сонечко і маму з розсипаних слів.

тепло   сонці   а   добре   матері   біля   На

(На сонці тепло, а біля матері добре).

А яке чудове свято наближається? Чи будете ви дарувати подарунки?

- Що може бути подарунком для мами? (Квіти, гарна поведінка, чуйність, відмінна оцінка, подарунок, виготовлений власноруч).

А ви знаєте, що найкращим подарунком ,є подарунок зроблений власними руками

V. Оголошення теми та завдань уроку. (1-2 хв.)

Тема сьогоднішнього уроку «Виготовлення декоративної листівки до дня 8 березня»

- Ми з вами докладемо всіх зусиль, щоб до нас прийшла справжня весна, згадаємо людину, яка з весною сестриця, а також виготовимо для цієї людини подарунок.

- Отже, листівка буде чудовим дарунком для мами.

VІ. Практична робота (20 - 25 хв.)

Повторення правил безпечної праці під час роботи з ножицями

Виготовлення листівки

Фізкультхвилинка

Продовження роботи. Вчитель консультує, звертає увагу на недоліки в роботі та способи їх виправлення, заохочує до роботи.

VІ. Презентація виробу (1-2 хв.)

 

VІІ. Заключний інструктаж. (1-2хв.)

Вимоги безпеки після закінчення роботи: приведіть в порядок робоче місце;

інструменти і матеріали зберіть і складіть в певне місце; сміття і відходи зберіть.

VII. Підсумки уроку. Рефлексія(1-2хв.)                                                                   Чи сподобався вам урок.  Перед вами лежать смайлики. Підніміть той смайлик, який відповідає вашому настрою на кінець уроку. Виставлення оцінок.

 

VІІІ. Домашнє завдання (1-2хв.)

Написати побажання в середину листівки. 

Прибирання робочих місць.  

- Діти, пройдуть роки, ви виростете, станете дорослими, у вас у кожного будуть діти, але найдорожчою завжди залишиться мама.

docx
Додано
15 серпня 2019
Переглядів
684
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку