16 березня о 18:00Вебінар: Соціалізація учнівства засобами топонімічних досліджень у позаурочній діяльності

Урок "Виготовлення об’ємних виробів технікою оригамі. «Білий Птах»

Про матеріал
Мета: продовжити вивчення основ техніки оригамі; навчати виготовляти фігуру птаха; стимулювати пізнавальну активність учнів; розвивати дрібну моторику пальців, увагу, уяву, творчі здібності; виховувати працьовитість, охайність, наполегливість, любов до навколишнього середовища.
Перегляд файлу

 

Виготовлення об’ємних виробів технікою оригамі.

«Білий Птах»                                  

Мета: продовжити вивчення основ техніки оригамі; навчати виготовляти фігуру птаха; стимулювати пізнавальну активність учнів; розвивати дрібну моторику пальців, увагу, уяву, творчі здібності; виховувати працьовитість, охайність, наполегливість, любов до навколишнього середовища.

Методично-дидактичне забезпечення: білий папір, ножиці, кольорові олівці, клей, пензлик, презентація, технологічна картка, зразки виробу,робочий зошит з трудового навчання А.В.Бровченка,  ілюстрації із зображенням лебедя.

 

Хід уроку

1.Етап орієнтації

1.Організація класу

Підготовка робочих місць

Визначення готовності учнів до роботи

2.Актуалізація опорних знань

-   Як називається мистецтво складання виробів з паперу? (Оригамі)

-   Послухайте вірш про оригамі.

         Оригамі

Дітки, я гадаю, з вас

Дехто в руки вже не раз

Паперовий аркуш брав.

З нього, граючись, складав

Чи то човника, чи пташку,

Чи кишеньку, чи баклажку,

Чи то жабку, чи жучка,

Чи то просто літачка.

То ж повернемося з вами

До складання знову,

До мистецтва оригамі –

Є таке ось слово.

«Оригамі» - це японське давнє слово.

«Ори» - склад в японській мові,

Значить щось складати.

А папір свій називають

Всі японці «гамі».

Коли з нього щось складають,

Кажуть «оригамі».

  • Де виникло це мистецтво? (Японія)
  • Які фігурки ви вже вмієте виготовляти з паперу? (тюльпан, літак, човник)

 

2.Етап покладання мети

1.Відгадування загадки

- Відгадавши загадку, ви дізнаєтесь, кого ми будемо сьогодні виготовляти на уроці.

 

2.Повідомлення теми уроку

- Сьогодні на уроці ми будемо виготовляти лебедя технікою оригамі.

 

3.Цікаві факти про лебедів

 

Є відомі три види лебедів.

 

Свою назву кликун отримав за дзвінкі, трубні крики. Найчастіше він видає звуки при польоті.

Голос cygnus схожий на дзвінке трубне звучання. Дуже милі звуки кликунів навесні. В цей час високо в небі, видаючи звуки, лебеді радісно перегукуються один з одним. Голоси такий переклички переливаються з шумом весняних струмків і зі всіма весняними звучаннями, здатними відновлювати природу після зими.

 

Свою назву лебідь шипун отримав через звук, який він видає при подразненні. Англійське ім’я цієї птиці – «mute swan», тому вважається, що вона здатна тільки на шипіння. Але шиплячий лебідь може ще видавати звуки, які схожі на рохкання, свист і пирхання.

Також, цей вид лебедя є власністю королеви Великобританії і тільки королівській родині дозволено вживати м’ясо цих лебедів.

 

           Це єдиний лебідь, що живе в Австралії.

 


 

 

  • Світ навколо нас дуже великий, багатокольоровий. Ми маємо любити та охороняти природу, бережливо та турботливо ставитися до тваринного світу навколо нас.

 

 

Фізхвилинка

Лебеді білі летіли                                       (Діти махають руками)

Літали, літали та присіли, посідали.      (Діти виконують присідання двічі)

Ось і знову полетіли                                  (Діти махають руками та крокують на місці)

І за парти тихо сіли.                                   (Сідають за парти)

 

3. Демонстрація та аналіз зразка.

1. Розгляд зразка виробу.

2.Планування наступних трудових дій, відбір матеріалів та інструментів.

- Для роботи вам потрібні: білий папір квадратної форми, клей, пензлик, кольорові олівці.

3.Правила безпечної роботи.

4. Правила роботи з папером.

1) Розклади всі матеріали й інструменти на робочому місці.

2) Якщо працюєш за малюнком розмісти його перед очима.

3) Перш ніж прогладити лінію згину, переконайся, що куточки й краї паперу збігаються один з одним.

4) Спочатку  натисни пальцями на середині лінії згину, а потім розгладжуй її від середини до країв.

 

4. Інструктаж вчителя.

Робота в робочому зошиті, с.16-17

1) Технологія виготовлення виробу

 

Технологічна картка

D:\Пользователь\Desktop\images.jpg

 

2) Послідовність роботи

1. Зігни квадратний аркуш паперу навпіл по діагоналі, розігни.

2. Зігни лівий та правий кути, трішки заводячи за діагональ квадрата. У тебе вийде конвертик. Відігни «шию» (приблизно половина заготовки).

3. Перегни заготовку навпіл у місці першого згину квадрата. Відігни «дзьоб» та «крила».

4. Наклей виріб на основу.

 

4.Практична робота учнів

5.Підсумок уроку

1.Виставка дитячих робіт

2.Слухання вірша про лебедя

 

 

 

docx
До підручника
Трудове навчання 3 клас (Сидоренко В. К., Котелянець Н. В., Агєєва О. В.)
Додано
17 грудня 2020
Переглядів
511
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку