ТЕМА УРОКУ. ВИКОРИСТАННЯ ФОРМУЛ СКОРОЧЕНОГО МНОЖЕННЯ ДЛЯ РОЗКЛАДАННЯ МНОГОЧЛЕНІВ НА МНОЖНИКИ.РОЗВ'ЯЗУВАННЯ ЗАДАЧ.
МЕТА УРОКУ. Формування предметних компетентностей:
ключових компетентностей:
Реалізація наскрізної лінії "Громадянська відповідальність"- готовність до співпраці, толерантність
ТИП УРОКУ. Урок формування компетентностей
ФОРМА ПРОВЕДЕННЯ. Урок-марафон
І. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ МОМЕНТ. Налаштування учнів на математику. Цитатне асорті.
Якщо ви хочете брати участь у великому житті, то наповнюйте свою голову математикою, поки є для цього можливість. Вона надасть вам потім величезну допомогу у всій вашій роботі.
М.І. Калінін
Хто з дитячих років займається математикою, той розвиває увагу, тренує свій мозок, свою волю, виховує наполегливість і завзятість у досягненні мети. О. Маркушевич
Учні наводять приклади, коли заміна виразу тотожно рівним йому, застосування властивостей виконання дій значно спрощували пошук розв'язання задачі чи дозволяє усно її розв'язати (Домашнє завдання).
Наприклад:
1.Обчислити: а)1012 ; б) 9.37
Розв'язання
1012= (100+1)2=….
9.37=9 (30+7)=…
2. Порівняти : 2300 і 3200
Розв'язання
2300 =(23)100=8100 ˂ 3200=(32) 100=9100
3. Доведіть, що значення виразу 25 25-25 24 кратне 12
Розв'язання
25 25-25 24=25 24 ( 25-1)=…
ІІІ. АКТУАЛІЗАЦІЯ ОПОРНИХ ЗНАНЬ УЧНІВ.
(…-…)2=16x2-…+49y4x8;
49 а6= (,,,)2; 64m 4n10=(,,,)2; 12 а3 d=2 .3а 3 . …; ( -3k 3c 5)2= …
ІІІ. РОЗВ'ЯЗУВАННЯ ЗАДАЧ.
Різнорівневі завдання заздалегідь записані на дошці. Виконання кожного завдання учень фіксує в листку самооцінювання. За результатами виконання завдань дистанції №1, вчитель визначає учнів- контролерів ( своїх помічників) для проходження інших дистанцій. Якщо учень не виконав жодної вправи запропонованої "дистанції" або виконав 1-2 завдання, він отримує "штрафний талон"- картку з тестовими завданнями
ДИСТАНЦІЯ №1
Розкладіть многочлени на множники:
1) y2-100;
2) 36-81b2;
3) 0,09x2-0,64y2;
4) x 6 y4 -;
5) -4+100 d18;
6) a2+10a+25;
7) 4x2-4x +1;
8)m4- 6m 2n3+9n6 .
ДИСТАНЦІЯ №2
Розкладіть многочлени на множники:
Розв'яжіть рівняння:
ДИСТАНЦІЯ №3
Розкладіть многочлени на множники:
Замініть зірочку одночленом так щоб даний многочлен можна було б розкласти на множники:
1) 121b2- * +9q2
2) * -bc+
ІІІ. ПІДСУМКИ УРОКУ. Кольоровими стікерами учні помічають завдання, які виявились складними. Аналізуємо кожне з помічених завдань. Самооцінювання в листах контролю.
ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ.№705, тестові завдання №4.с.113(підручник" Алгебра " авт. Мерзляк А.Г., Полонський В.Б., Якір М.С.)