Тема. Застосування похідної для дослідження функції та побудови графіків.
Мета: узагальнити та систематизувати знання учнів з теми: «Похідна. Застосування похідної.», закріпити вміння і навички застосування теоретичних знань при розв’язанні практичних завдань, впровадити комп’ютерні технології при розв’язанні тестових завдань та побудові графіків функцій; розвивати логічне мислення, самостійність, навики роботи з комп’ютером; виховувати почуття товариства, взаємодопомоги, інтерес до предмету.
Тип уроку: урок-узагальнення та систематизації знань.
Обладнання: комп’ютери, картки, міліметровий папір.
Хід уроку
I.Організаційний момент
II. Оголошення теми та очікуваних навчальних результатів
- Отже, сьогодні на уроці ми підсумовуємо все що ви вже знаєте про похідну та її застосування, метою уроку є узагальнити та систематизувати ваші знання. Клас поділений на чотири групи. Урок пройде в декілька етапів, на кожному з яких групи будуть мати змогу отримати певну кількість балів, а порахувати ці бали мені допоможе асистент – Артеминко Юлія. В кінці уроку кожна група отримає загальний бал, також будуть оцінені окремо члени груп.
III. Активація опорних знань(І етап)
Вправа «мікрофон»
Питання:
(оголошується підсумок І етапу).
IV. Тестування (ІІ етап)
- Вам пропонується комп’ютерний тест, в якому на кожне запитання дається 4 варіанти відповідей, вам необхідно вибрати правильний, і комп’ютер же вас оцінить за 5 бальною шкалою. В кожній групі працює по дві пари, отже максимум 10.
(Учні виконують тестування, асистент зафіксовує результати тестів, оголошується результат ІІ етапу).
V. Інтерактивна вправа
Кожній групі роздаються картки з завданнями, міліметровий папір із заготовленою системою координат, кольорові фломастери.
Учні повинні:
Завдання:
Дослідити функцію та побудувати графік
В-І (І-ІІ групи)
1)
2)
- не задовольняє
(2;0) (-2;0)
3)
Функція парна графік симетричний відносно осі ординат.
4)
+ - +
. . .
-1 0 1
VI.
VII.
VIII.