Урок"Використання сучасних напрямків в хореографіі"

Про матеріал
Опанування основних рухів сучасного танцю та гармонійне узгодження Їх з музичним матеріалом,поліпшення координаціі рухів і емоційноЇ виразності вихованок шляхом повторення і відпрацювання вивчених рухів.
Перегляд файлу

Департамент освіти і науки Криворізької міської ради

Відділ освіти виконкому Центрально-Міської районної у місті ради

Комунальний позашкільний навчальний заклад

«Палац дитячої та юнацької творчості Центрально-Міського району»

Криворізької міської ради

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Відкрите заняття

 

Використання сучасних напрямків

в хореографії

 

 

 

Підготувала:

Керівник-методист народного художнього колективу студії естрадного танцю  «Ренесанс»

Рідош Алла Григорівна

 

 

 

 

Кривий Ріг

2019

Тема заняття: Використання сучасних напрямків в хореографії

Дата проведення: 24.10.2019 р.

Тривалість: 45 хв.

Рівень: вищий., 1 рік навчання,  група №2

Мета:

- навчальна: розвивати музично-ритмічні і рухово-танцювальні здібності; перевіряти рівень засвоєння вивчених елементів класичного екзерсису; вдосконалювати загальну танцювальну техніку; вчити вільно і невимушено володіти корпусом, чітко і легко координувати рухи.

- розвивальна: розвивати виворітність, силу, еластичність м’язів ніг; сприяти планомірному танцювально-виконавському розвитку вихованців, розвитку їх творчих здібностей.

- виховна: виховувати естетичний смак засобами хореографічного мистецтва, залучати до мистецьких цінностей.

Завдання: Опанування основних рухів сучасного танцю та гармонійне узгодження їх з музикою; поліпшення координації рухів і емоційної виразності вихованок шляхом повторення і відпрацювання вивчених рухів.

Тип заняття: комбіноване.

Методи навчання, що використовуються у ході заняття:

вербальні –розповідь, пояснення,зауваження; наочні, практичні.

Обладнання: станок для екзерсису; музичний програвач; фортепіано; збірник нот, аудіо-записи; дзеркала;

Очікувані результати: Удосконалення і розвиток хореографічних вмінь та навичок; застосування отриманих знань на практиці.

 

 

 

 

 

 

План заняття:

1.Вступна частина.

2.Основна частина.

3. Підбиття підсумків заняття.

 

 

Перебіг заняття

1.Вступна частина.

 (тривалість 10 хв.).

 

Організаційний момент

Перевірка готовності вихованців до заняття. Створення психологічно-комфортної атмосфери,сприятливої для творчої роботи,налаштування на сприйняття матеріалу.

Зосередження уваги вихованців на темі заняття, мети, очікуваного результату. Активізація навчальної діяльності.

 

2. Основна частина заняття:

(тривалість 30 хв )

- Класичний екзерсис біля палки:

Releve: «підведення на півпальці або пальці». Розвиває силу ніг, танцювальний підйом. Виконується в комбінації .

 

Demi and grand plie: «присідання та напівприсідання». Виробляє м’якість, розгорнутість, еластичність тазостегнового, гомілковостопного, колінного суглобів і м’язів стопи, сприяє пластичності стрибка. Виконуючи цей елемент, розвивається сила та виворотність ніг.

 

Battement tendu: «рух ногою». Розвиває рухливість гомілковостопного суглоба, зміцнює ахіллесове сухожилля, м’язи гомілки і стопи. При виконанні досягається правильне видовження всієї ноги від коліна до кінців пальців.

 

Battement tendu jete: «відбивання ногою», розвиває стрункість, міцність ніг, а також легкість та силу. Допомагає чітко виконувати дрібні та силові рухи.

 

Ronds de jambe par terre: «коло ногою» по підлозі або в повітрі, розвиває виворотність, еластичність у тазостегновому суглобі, рухливість колінного та гомілковостопного суглобів.

 

Battement fondus:  розвиває силу ніг, еластичність м’язів, рухливість суглобів, розгорнутість тазостегнового суглобу, сприяє розвитку стійкості, танцювальності і координації рухів.

 

Розтягування: цей елемент виконується в комбінації з нахилом корпусу назад та убік і по колу  для повного розтягування всіх м’язів.

 

Grands battements jete: це рух з великим викидом ноги, розвиває силу, легкість ніг та танцювальний крок. Під час виконання  треба звернути увагу на витягнутість ніг в колінному суглобі.

 

 

Вправи на середині залу:

  • Елементи вільної пластики на середині залу: Розширення діапазону фізичних та технічних можливостей через удосконалення техніки виконання раніше вивчених пластичних, партерних елементів – комбінації, що поєднують «мости», «перевороти», нахили, махи в стилі modern.  Подальший розвиток гнучкості та еластичності м’язів через вправи на розвиток спритності, гнучкості з більшим навантаженням, з використанням фітнес-предметів (гімнастична резинка, гімнастичний блок) в стилі modern.  Вправи на посилення гнучкості суглобів, на поліпшення еластичності м’язів, на досягнення вивернутості, шпагати, еластичність стоп в стилі modern (flat-bach, flex-point, hip lift, deep body bend, twist, roll down, roll up)

 

  • Allegro на середині залу в комбінаціях: sotte, echape, shangementdepied, assamble, sissonneferme, sissonneouvert, стрибки с просуванням, стрибки entournant, стрибки з заносками, розгорнуті комбінації стрибків;

 

  • Великі стрибкі та обертання по діагоналі та лініях:
  • Assamble sotte jete в комбінації;
  • Sissonne в просуванні;
  • Glissade в комбінації з Assamble;
  • Endedans в комбінації з chaine;
  • Chasse в комбінації з tour de forse;

 

 

 Виконання творчих завдань.

 Вихованці виконують 2 танцювальних номери різних стилів.

Перед виконанням  кожного номеру педагог розповідає про даний стиль.

  • «Думки»  - стиль Modern;

Стиль Modern заперечує, якщо вважає необов’язковим, багато  характерних  рис класичного танцю – виворотність, повітряність стрибків та інше. Він дозволяє виконання босоніж та широко використовує партерну техніку. В даний час класичний танець і стиль Modern розвиваються у взаємному злитті.

  • «Відібраний світ» - стиль Contemporary dance;

Contemporary dance дослівно означає «Сучасний танець». На сьогоднішній день він є одним з найпопулярніших танцювальних напрямків сучасної  хореографії в світі. Цей стиль є дуже чуйним, емоційним, пластичним та ефектним. Дуже велику роль  грає зв’язок між внутрішнім станом танцюриста  та відображенням його в танці, співвідношення рухів тіла світовідчуттям  виконавця, уміння донести душевне послання до глядача.


3. Підбиття підсумків заняття:

 Підбиваючи підсумки заняття, можливо відмітити, що вихованці впоралися з поставленим завданням та освоїли техніку виконання як кожен окремо, так і в групі. Але треба посиліти роботу по синхронності виконання в цілому.

 Знання виконання танцювальних стилів і застосування на практиці знань також засвоєно повністю. В цілому основні цілі і завдання відкритого заняття виконані.

 Уклін.

 

 Ми бажаємо Вам творчої наснаги та успіхів!

Нехай «Ренесанс» і його танець дає Вам унікальну можливість знову побувати в казковій країні

ДИТИНСТВА,  ТВОРЧОСТІ,  ЩИРОСТІ

та

ДОБРОТИ!

Використані джерела

 

  1. Академия русского балета им. А. Я. Вагановой [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://vaganovaacademy.ru/index.php?id=190
  2. Базарова Н. П. Мей В. П. Азбука классического танца. Первые три года обучения / Надежда Павловна Базарова. Варвара Павловна Мей. – СПб.: Лань, 2006 .– 240 с.
  3. Збірник програм гуртків, студій, творчих об’єднань Кіровоградського обласного Центру дитячої та юнацької творчості. Частина III / Заг. ред. В.О. Войчук. – Кіровоград: «Імекс-ЛТД». 2005. – 84 с.
  4. Київське державне хореографічне училище [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://kdhu.org.ua/about
  5. Костровицкая В. С. Классический танец. Слитные движения. Руки / Вера Сергеевна Костровицкая. – СПб.: Лань, Планета музыки, 2009. – 128 с.

 

 

 

 

 

docx
Пов’язані теми
Мистецтво, Розробки уроків
Додано
14 травня 2020
Переглядів
878
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку